Fiat 125p
Szablon:T duża, bezpieczna limuzyna wykonana w 99% z aluminium, stanowiąca konkurencję dla samochodów takich jak Garbus czy Maluch.
Historia
W 1952 roku firma Fabryka Samochodów Obciachowych przedstawiła prototyp futurystycznej, dużej, komfortowej i bezpiecznej limuzyny. Pomysłodawcą tego projektu był Lenin. Dwa lata później Fabryka Samochodów Obciachowych pokazała swój projekt firmie Fiat i wyraziła zgodę na sprzedaż tej luksusowej limuzyny jako Fiat 125p.
W 1960 roku, gdy Fiat 125p był już gotowy okazał się wolniejszy od takich samochodów jak Maluch czy VW Garbus, dlatego konstruktorzy myśleli, jak go przyspieszyć. Myśleli aż do 1968 roku i wtedy też Fiat 125p trafił do seryjnej produkcji. Sprzedaż rozpoczęto 3 lata później.
Dane techniczne
W Fiacie 125p montowano seryjnie silnik V6 doładowany kompresorem, co miało zapewnić osiągi znaczne lepsze od Malucha i Garbusa.
- Szablon:T 5,5/1,8/1,5
- Szablon:T 4
- Szablon:T 1300 kg
- Szablon:T od 4 do 8
- Szablon:T 800 litrów (bez butli z podtlenkiem LPG)
- Szablon:T 6 litrów
- Szablon:T 511 KM
- Szablon:T 666 Nm
- Szablon:T 6 dni
- Szablon:T 2 godziny pchania Pudziana
- Szablon:T 350 km/h (z przepaści).
- Szablon:T 1 butla gazu na 2 skrzyżowania.
- Szablon:T 1 kg obornika na 3 hektary.
- Szablon:T 10 litrów etyliny 98 na 666 km.
- W standardzie ABS na jedno koło, schowek z ESP, bagażnik z klimatyzacją, fotele podgrzewane (ciepłem ludzkiego ciała), klucze do remontów silnika i linka do ciągania.
- Napęd na koło zapasowe.
- Gdy wyjechał z Pimp My Ride miał metalfelgi od Malucha i pod tylną klapą 32-calowy czarno - biały telewizor, a do tego wspaniałą konsolę do gier pegasus z dwoma joystikami z bazaru.