Użytkownik:Aloch/Niedokończone artykuły/Crashday

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Bulbgraph.svg Ta strona jest jeszcze w fazie przygotowań.


Bulbgraph.svg Ta strona jest jeszcze w fazie przygotowań.


Bulbgraph.svg Ta strona jest jeszcze w fazie przygotowań.




Crashday – gra komputerowa wydana przez Księżyc Bajt Studio, Atari i Studio Powtórek w 2006 służąca do zabawy, demolki, wyścigów, pierdół, popisów, tworzenia torów, skakania, wybuchania, moderowania, ... i opieprzania twórców za błędy. Na szczęście tych, co lubią modyfikować pliki – istnieje SDK. Posiada (rzekomo) rozbudowany tryb kariery, 6 minigier, 12 pojazdów oraz zabawę ze „sztuczną inteligencją” i (nie) działający multiplayer.

Samochody

  • Spectranuciekać lepiej!!!
  • Hunter – już poluje na Ciebie
  • Cube Rs – 10000 i pół tysiąca podatku. Parodia małego Nissana
  • Buster – dwudrzwiowy samochodzik kombi
  • Firespitter – klasyk '89 roku![1]
  • Pickup – terenówka z zawieszeniem superterenowym. Jeżeli mocno wykręcisz, licz na oklaski!
  • Bornbad – porządna fura za 90500 kasy.
  • Judge – aerodynamiczna wyścigówka za 120000 dolców.
  • Ironhorze – 4 biegi, dobry rozpęd i nic więcej. Jako jedyny ma minigun na przedniej masce.
  • Apachee – jak większość pojazdów sportowych zgniecie go wszystko. Potrafi skakać bez skoczni!
  • Wrecker – „jest brzydki jak noc”. Nadaje się do demolki. Też posiada zawieszenie superterenowe, lecz oklasków nie będzie... A szkoda
  • Incubator – samochód za 0 $. Rozpędza się o 1 km/h w czasie 2 sekund!
  • oraz te z modów...

Tryby gry

  • Totalna demolka – poczuj się jak Druga - satysfakcja gwarantowana (albo zwrot pieniędzy)!
  • Kaskaderski show

Przypisy

  1. Rzekomo