Użytkownik:Xazivp

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „01:04, 22 lis 2019” przez „Xazivp (dyskusja • edycje)”.
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

Silnik meczowy to kpina. Jakim cudem przegraliśmy z drużyną słabszą?????????

90% graczy Footballteam

Adminy czatu banujom za nic!!11!!!11!!1!!!111!

Każdy, kto został zbanowany na czat w grze, pomimo 5-krotnego upomnienia

Footballteam - hong-kongańska polska gra przeglądarkowa typu pay2win free2play, w której gracz staje się wirtualnym piłkarzem, którego trzeba trenować, znaleźć mu drużynę, trenować, wygrywać mecze z innymi drużynami, trenować, wygrywać różne rozgrywki, a na końcu jeszcze trenować.

Pozycje[edytuj • edytuj kod]

  • Bramkarz - W myśl zasady "Gruby na bramkę" tylko gracze z nadwagą wybierają pozycję Bramkarza. Zazwyczaj bramkarze boją się piłki i mają nadzieję, że ktoś zabierze piłkę przeciwnikowi, zanim ten odda strzał.
  • Obrońca - Może być prawy, środkowy i lewy Obrońca to po prostu obrońca. Jego zadaniem jest dać przeciwnikowi podejść jak najbliżej własnej bramki a potem zabrać mu piłkę w ostatnim momencie (znane jest to jako "Interwencja").
  • Defensywny pomocnik - taki pomocnik, który nie rwie się do przodu i "pomaga" obrońcom w zrobieniu miejsca przeciwnikowi.
  • Pomocnik - Tak jak w przypadku obrońcy może być prawy, środkowy i lewy strona nie ma znaczenia. Pomocnicy zawsze harują najwięcej ze wszystkich, tworzą okazje bramkowe, zgarniają asysty i starają się zabrać przeciwnikowi piłkę zanim ten rozpocznie akcję. Najbardziej niedoceniana pozycja, bo rzadko pojawiają się w logach meczu.
  • Ofensywny pomocnik - taki pomocnik, który chciał zostać napastnikiem, ale nigdy nie trafił w bramę, dlatego został cofnięty przez trenera, żeby odciągać uwagę przeciwnych obrońców i robić miejsce bardziej skutecznym kolegom.
  • Napastnik - kolejna pozycja, gdzie można być prawym, środkowym i lewym nie ma znaczenia, po której stronie boiska grasz. Strzelają najwięcej goli i przez to zgarniają całą chwałę, pomimo że poza akcją bramkową w ogóle się nie udzielają w meczu. 50% użytkowników gry jest napastnikami a potem są w szoku, że nie mogą znaleźć żadnego klubu, bo te mają już wystarczająco napastników.

Umiejętności[edytuj • edytuj kod]

  • Gra ofensywna - Umiejętność dla napastników. Im gracz ma bardziej wytrenowaną Grę ofensywną tym jest silniejszym napastnikiem i więcej strzela goli częściej kopie piłkę z czuba w nadziei, że kopnie celnie a bramkarz będzie miał za krótkie ręce.
  • Gra defensywna - Umiejętność dla obrońców i bramkarzy. Im gracz ma więcej Gry defensywnej, tym częściej przeciwnik będzie pod jego bramką ale rzadziej strzeli w stronę tego białego prostokąta, którego gracz broni.
  • Rozgrywanie - Umiejętność dla pomocników. Dzięki Rozgrywaniu gracz ma oczy dookoła głowy i potrafi stworzyć niezwykle groźne akcje. Albo czasem wiatr zawieje, dzięki czemu zdarzy się, że piłka trafi do adresata. Obie opcje równie prawdopodobne.
  • Niski Pressing - Umiejętność, dzięki której gracz odbiera przeciwnikowi piłkę trochę wcześniej niż 0.0000001 sekundy przed jego strzałem. Doskonale współgra z Grą defensywną; dzięki tym umiejętnościom można czyścić wszystkie piłki niczym Domestos czyści twój kibel.
  • Skuteczność - Umiejętność która sprawia, że gracz rzadziej strąca telebimy na stadionie a częściej trafia w pobliże (+/- 15 metrów) miejsca, w które celuje (bramka, kolega z drużyny, genitalia przeciwnika).
  • Czytanie gry - Umiejętność, dzięki której bramkarz potrafi przewidzieć gdzie padnie strzał, zanim przeciwnik zdąży kopnąć piłkę. Niczym Alfonsinho z pewnej telewizyjnej reklamy opon.
  • Stałe fragmenty - Dzięki tej umiejętności gracz lepiej wykonuje/broni rzuty rożne/karne/wolne Ta umiejętność nie ma znaczenia, bo tak naprawdę silnik gry rzuca monetą.
  • Kondycja - Jest ona potrzebna do obliczenia, na jak długo starczy graczowi siły. Dotyczy również bramkarza, któremu drętwieją nogi od stania w miejscu. Aby to obliczyć, potrzebni są naukowcy z Harvardu oraz kwantowy superkomputer NASA. Najbardziej niezrozumiała dla graczy słabych umiejętność (Bramkarz nje poczebóje kądycji, pszeciesz stoji w miejscó!!1!11!!111!!)

Trening[edytuj • edytuj kod]

W grze są dostępne 3 sposoby trenowania umiejętności:

  • Trening podstawowy - Trzeba wydać Energię i ciężko zarobione pieniądze. Wybierasz maksymalnie dwie z powyższych umiejętności i klikasz przycisk "Trenuj" do znudzenia. Zawsze przegapisz próg, powyżej którego każdy trening zabiera więcej Energii niż wcześniej.
  • Centrum szkoleniowe - Trzeba wydać Energię i więcej ciężko zarobionych pieniędzy. W zamian za to nie marnujesz połowy swojego dnia, ponieważ wybrana liczba treningów robi się natychmiast.
  • Trening klubowy - raz dziennie spotykasz się z kumplami z klubu i wspólnie chlejecie wódę trenujecie wybraną umiejętność. Nie trzeba wydawać Energii ani ciężko zarobionych pieniędzy, dlatego warto się integrować.

Rozgrywki[edytuj • edytuj kod]

  • Liga - jeśli klub chce grać poważne mecze i zarabiać to powinien dołączyć do ligi lub zaczekać na utworzenie nowej. w każdej lidze można grać 1 mecz dziennie. Niestety można grać tylko na wysokich szczeblach ligowych, ponieważ twórcom gry zabrakło funduszy na utworzenie okręgówki.
  • Turniej Mistrzów- Do Turnieju kwalifikują się tylko najbardziej elitarne z każdego kraju, czyli takie, które wydały wystarczająco PLN'ów na grę zajęły najwyższe miejsca w 1 lidze z każdego kraju.
  • Turnej Europejski - Turniej pocieszenia dla drużyn, które wydały nieco mniej PLN'ów zajęły miejsca tuż za czołówką 1 ligi z każdego kraju.
  • Puchar Krajowy - Każdy kraj ma swój puchar, w którym topowe drużyny mogą grać nawet z drużynami z ligi 5. Zawsze wygrywa go drużyna z 1 ligi.
  • Sparingi - Jeśli komuś mało meczów, to może grać ze swoją drużyną w sparingu aby testować taktyki zarobić pieniądze dla klubu zapomnieć o nim, ponieważ zawsze jest on rozgrywany w godzinach pracy/spania.