Grand Theft Auto

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Grand Theft Auto (znane także jako GTA, GieTeA oraz TaBrutalnaGraPoKtórejDzieciMordują) – pełna humoru seria gier logicznych. Powszechnie znane są jej aspekty kształcące jak i wartości, które wnosi do życia młodych ludzi. Została niesłusznie sklasyfikowana do kategorii +18 lat, przy czym można jednak to ograniczenie ominąć kupując grę za trzy dyszki na bazarze od Zdzicha.

Cele gry

W grze zostajemy dobrym człowiekiem, który za życiowy cel postawił sobie pomagać społeczeństwu likwidując złych ludzi, jakimi są oczywiście policjanci. Warto dodać, że robimy to w sposób humanitarny, gdyż ofiara po serii z broni palnej przypuszczalnie nic nie czuje. Dodatkowo wykonujemy misję, ten jednak aspekt jest zupełnie niepotrzebny, bo kto chciałby wykonywać durne zadania, gdy można walnąć paru policjantom w łeb. Są też panienki bez domu, które chodzą po ulicach, więc trzeba jedną zabrać ze sobą, zapłacić troszkę, żeby panience nie było smutno i żeby miała ciepło.

Dane techniczne

Twórcą gry jest japońskie studio z siedzibą w Emiratach Arabskich - Rokstar Gejs. Znani są oni ze swoich produkcji, które zawsze uznawane były za świetną rozrywkę dla umysłu ( przykładem może być zręcznościowa gra - Manhunt). Gra obsługuje wszystkie wersje najnowszych Durex Szejderów oraz wymaga monitora 3D, przy czym uruchamia się nawet na Pegazusie.

Cena detaliczna poszczególnych części waha się od 20 zł do 1 flaszki, z uznaniem poprawki, iż kupujemy u Zdzicha.

Różne odsłony

GTA I i dodatki – pierwsza gra z serii GTA w której steruje sie zlepkiem pikseli. Gra polega na eliminowaniu złych niebieskich pikseli znanych jako policja. Gdy wybijemy ich już dostatecznie dużo i ukradniemy dużo czegoś co ma przypominać auta, dostajemy dostęp do innych miast i tak w kółko.

GTA II – druga odsłona serii GTA w której steruje sie trochę ładniejszym zlepkiem pikseli. Gra polega na eliminowaniu złych niebieskich pikseli znanych jako policja. Gdy wybijemy ich już dostatecznie dużo i ukradniemy dużo czegoś co ma przypominać auta, dostajemy dostęp do innych miast i tak w kółko.

GTA III – pierwsze GTA przedstawione w 3D, dzięki czemu w realnym świecie jeszcze bardziej możemy sobie wyobrazić sposoby na „czynienie dobra”, niekoniecznie dla społeczeństwa. Wcielamy się w role Człowieka-Bez-Języka nazywanego przez napotkane twarze Fido (FIlter Device Object) lub nawet dzieciak (chyba ze względu na to że nie ma wąsów). Jak się później dowiadujemy nazywa się on Claude (co zupełnie do niego nie pasuje gdyż jak wiadomo Francuzi raczej używają języka) lecz dowiadujemy się o tym dopiero w GTA SA (twórcy gry musieli myśleć nad jego imieniem trzy lata). Gra zaczyna się od tego, iż Claude zostaje oszukany przez swoją dziewczynę Catalinę (która na dodatek nie potrafiła porządnie strzelać bo tylko zraniła swojego faceta co oczywiście musi się na niej zemścić) i współpracownika po napadzie na bank (cóż za niestandardowy wątek). Jako argument wykiwania swojego mena Catalina podała to, iż jest ambitną kobietą (hahaha) a on jest tylko przejściowym stanem w jej życiu (jak zmieniona podpaska).

GTA Łaj Siti – drugie GTA w pełnym 3D. Jak zwykle musimy mordować złych policjantów. W tej części Tomi Wersetti i Lans Vans chcą zdobyć 10 ton Kubusia dla Sonego Forelego. Ale walić fabułę ważne, że se możesz zlać dupy policji.

GTA San Andreas – kolejna odsłona gry edukacyjnej w trójwymiarze. Tym razem chodzimy po mapie tró-gangsta czarnym bohaterem imieniem Karl Dżonson (zupełnie jak oliwka dla dzieci), pseudonim Sidżej, który uważa się za prawdziwego mafiozo. Przełomem w tej części jest to, że oprócz tych złych niebieskich zabijamy tych złych czarnych z innych band.

Jak rozpoznać twoje uzależnienie od GTA??

  • Kiedy u ciebie godzina mija w minutę
  • Do domu przychodzisz tylko po to,żeby zapisać grę
  • Jeśli wsiadłeś do samochodu i walnąłeś o coś za pierwszym razem tłumaczysz sobie że masz za słaby Driving Skill
  • Zamiast zawołać kumpla to celujesz mu w łeb z pistoletu i naciskasz G
  • Jeśli nie dajesz rady bez kodów szukasz klawiatury by takowy wpisać
  • Jeśli widzisz że co 8 ludź na ulicy wygląda tak samo
  • Często pożyczasz samochody z ulicy lub z parkingu i odpalasz je bez kluczyków
  • Lecisz do szkoły lub pracy jetpackiem
  • Jesteś napakowany na maksa w 3 dni
  • Nosisz przy sobie bardzo dużą mapę twojej okolicy
  • Gdy musisz gdzieś koniecznie wejśc widzisz czerwony krąg
  • Umiesz zjeść w 5 sekund pizzę, mały lub duży zestaw lub sałatkę
  • Przedmioty które chcesz podnieść kręcą się wokół własnej osi
  • NIe zatrzymujesz się na światłach i potrącasz każdego kto przechodzi przez jezdnię
  • Twoje auto zawsze niszczy się tak samo
  • Kupujesz broń w sklepie nawet jeśli nie masz na nią pozwolenia
  • W każdym domu masz karderobe i takie same ciuchy w każdej
  • Masz dzienny limit na ćwiczenia
  • Wyciągasz inną broń z nikąd
  • Jeśli robisz przestępstwo pokazuje ci się wanted level (poziom ścigania)[gwiazdki]
  • Kupujesz dom stojąc przed nim i wciskając tab
  • Każdy gang ma 3 typy ludzi
  • Jest szansa że jak strzelisz z pistoletu w dystrybutor paliwa to nie wybuchnie
  • Kiedy chcesz się dostać na drugi koniec miasta próbujesz wpisać kod na hydre albo jetpacka
  • Kiedy widzisz 3 osoby ubrane na fioletowo strzelasz do nich i dziwisz się czemu nie rozpoczął się gang war
  • Kiedy skaczesz ze spadochronem dziwisz się że nie pokazuje się napis "Open you parachute"[czy jakoś tak](Otwórz swój spadochron)
  • Szukasz po mieście podków,zdjęć do zrobienia i tagów a po całym świecie ostryg