Bombardier NGT6

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 11:07, 9 paź 2010 autorstwa Mbot (dyskusja • edycje) (Bot: naprawa przekierowań)

Nie no - Wyjebany!

Motorniczy o Bombardierze

Nasze lepsze!

Warszawiak o Bombardierze

Kupimy nowe, za pieniądze z UE!

Kraków o Bombardierze

Zrobiłem ich w chuja!

Prezes Bombardiera o Bombardierze

Klimatyzowany!

Krakowiak o Bombardierze

JP!

Dres o Bombardierze

Mam wyjebane!

Bombardier o Bombardierze

Urwę se głowę i nasram do szyi!

Emo o Bombardierze


Bombardier NGT6

Bombardier NGT6 (zwany przez autorów Super Szybkim Tramwajem Domowej Roboty, w skrócie SSTDR) – nowożytna replika przedwojennych pojazdów szynowych. Istnieją trzy typy:

  • NGT6/1 - Pierwszy typ krakowskich TGV. Posiada mało drzwi, by utrudnić ucieczkę przed pożarem (pomył jeszcze z czasów Hitlera)
  • NGT6/2 - Drugi typ nowoczesnych replik chińskich wagonów. Posiadają tylne drzwi, lecz nie można otworzyć w nich okien.
  • NGT6/3 - Trzeci podstępny typ producenta. Tramwaj jest tak zbudowany, by każdy myślał że jest klimatyzowany i nowoczesny.
  • NGT6/N8S - Czwarty, wymyślony przez Kraków, dla Nowej Huty. Wszyscy myślą, że ma coś wspólnego z innymi typami.


Budowa

Pewnego dnia jakiś naukowy naukowiec wymyślił, że zbuduje tramwaj. Biorąc kieszonkowe od mamy i kredyt z banku założył swoją firmę Bombardier. Wkrótce dostał wiadomość od MPK Kraków, że chcą coś nowego i niemiecko - kanadyjskiego. Początkowe plany były takie, by dać Polakom replikę niemieckiego pancernego pociągu, którego nie mogli zniszczyć, jednak pomysłu zaniechano[1]. Kilka dni później, z montażowni wyjechała, a właściwie wysypała się pierwsza namiastka NGT6. Nagle firma Bombardier dostała olśnienia, że brakuje w tramwaju "obudowy". Po dogadaniu się z polskim PKP, prezes firmy dostał obudowę EN57, potocznie zwaną kiblem. Światła wagonu, zostały wykupione pod stadionem narodowym, a pulpit zastąpiono kopią tego z wietnamskiego TGV. Sam środek został napchany siedzeniami i innymi domowej roboty zabezpieczeniami przed wypadkami. Wózek do tramwaju został zrefundowany przez polską firmą produkującą błotniki.

Jak jechać

  • Usiądź wygodnie, lecz uważnie, by nie zająć miejsca starszej osoby
  • Nie otwieraj okna - większość osób myśli, że w tramwaju jest klimatyzacja
  • Gdy do tramwaju wsiądzie starsza osoba - popatrz w okno
  • Wsiadaj na miejsca oznakowane plusem
  • Nigdy nie stój przy złączeniu dwóch członów - tramwaj lubi się odczepiać
  • Zawsze stój przy kabinie motorniczego, bo w razie pożaru, tylko tam otwierają się drzwi

Ciekawostki

  • Tramwaj ma zainstalowany system Windows 98 HE
  • Przód tramwaju jest oparty na projekcie nigeryjskiego parowozu
  • Siedzenia w pojeździe są tak ustawione, by nikt nie mógł uciec podczas wypadku
  • Podczas lata, tramwaj pełni funkcje sauny.
  • Klimatyzacje posiada tylko motorniczy, co w zimie sprawia, że kabinę trzeba odśnieżać
  • Podwozie jest oparte na afrykańskich pociągach domobieżnych
  • Skrót NGT znaczy tyle, co "Nowy Gorący Tramwaj", co powoduje, że lubią go starsze kobiety.

Przypisy

  1. Prawdopodobnie dlatego, że import trwałby 7 lat z hakiem.