Warcraft II
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wersja z dnia 20:01, 10 maj 2006 autorstwa 212.122.214.1 (dyskusja)
Amerykańsko-Duńsko-Chorwacka odpowiedź na polski produkt "Polanie", zarazem sekłel Warcraft'a I. Firma Bliziard raz jeszcze zaskakuje nas swoją rutyną i brakiem pomysłowości, poprzez wydanie kolejnego hitu.
Gra Warcraft II oparta jest na zmodyfikowanym graficznie enginie polskiego hitu "Polanie". Interface i fabuła zostały jednak zmodyfikowane:
- Drwal, zwany teraz "Chłopem" przejmuje funkcje Krowy, jednak nie daje mleka, co z początku moze wydawac sie niespodzianką.
- "Wiślanie" zostają zastąpieni Orkami, a "Pomorzanie" undeadami. "Waleci" oraz "Mazowaszanie" zostają usunięci z fabuły.
- Rycerz ma konia.
- Chata Wójów nazywa się Baracks
- Chata Rycerza nazywa się Stables, jednak sam rycerz wyłazi z Chaty Wojów.
- Chata Drwali i Myśliwych nazywa się Town Hall, nie może jednak produkować łuczników.
- Drwal to ciota i nie umie porządnie zabijać.
- Chata Kapłanów nazywa się Mage Tower (z ang. Mage - Chata, i Tower - Kapłan)
- Kapłan zyskuje nowe zaklęcie przemiany w owcę. Nie traci jednak czarów Ognistej Kuli i Deszczu Ognia.
- Wogle - są owce!
- Ale nie ma krów! (?)
- Teraz nie budujemy wojowników z mleka, tylko z drewna. Jeszcze troche i będziemy mieli jakiś sens.
- Zrąbane drzewo może się przewracać w różnych kierunkach.
- Kopalnie złota po wyeksploatowaniu wybuchają, w przeciwieństwie do Krów.
- W grze dalej występuje Palisada, tyle, że nazywa się Wall.
- Ha! Ale nie da sie jej budować. Po prostu rośnie sobie gdzieś dziko.
- Nasze jednostki nie piją już mleka, Dorosły i chcą całych farm!
- Cholera, niedźwiedzi też nie ma.
- Ale za to są smoki! Tyle, że smoka da sie ubić 4 łucznikami, podczas gdy na niedźwiedzia potrzeba było około 8 Myśliwych. Smok to dupa.
- Dalej nie da się budować Strzyg, tyle że teraz nazywają się one Demonami.
- Funkcje Kapłanki pełni Palladyn. Przypomina on Rycerza, ale ma koń i świeci.
- Itp.