Mega Man (postać): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(dr.)
Linia 10: Linia 10:


== Następcy Megamana ==
== Następcy Megamana ==
* {{t|002 Roll}} siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
* {{t|002 Roll}} siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna… Nic specjalnego, decha-robot.
* {{t|003 Cutman}} psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
* {{t|003 Cutman}} psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
* {{t|004 Gutsman}} polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
* {{t|004 Gutsman}} polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
Linia 42: Linia 42:
* {{t|030 Dustman}} konserwator powierzchni płaskich, po chłopskiemu - woźny. Mimo iż ma działko zamiast ręki, w ogóle go nie używa. Biedny, i po co mu to było?
* {{t|030 Dustman}} konserwator powierzchni płaskich, po chłopskiemu - woźny. Mimo iż ma działko zamiast ręki, w ogóle go nie używa. Biedny, i po co mu to było?
* {{t|031 Diveman}} rybak, miał przypominać łódź podwodną, ale wygląda jak Hard Man(Z tą różnicą, że ma fajną lunetę na głowie). Strzela torpedami z klaty.
* {{t|031 Diveman}} rybak, miał przypominać łódź podwodną, ale wygląda jak Hard Man(Z tą różnicą, że ma fajną lunetę na głowie). Strzela torpedami z klaty.
* {{t|032 Skullman}} drugi po Woodmanie tarczownik, używa czaszek niewiadomego pochodzenia jako broni. Lubi grać z Megamanem w "Kto pierwszy się poruszy" i zawsze wygrywa.
* {{t|032 Skullman}} drugi po Woodmanie tarczownik, używa czaszek niewiadomego pochodzenia jako broni. Lubi grać z Megamanem w „Kto pierwszy się poruszy” i zawsze wygrywa.
* {{t|033 Gravityman}} pracuje w ''Międzynarodowym Instytucie Łamania Podstawowych Praw Fizyki''. Sam manipuluje grawitacją w zakresie góra-dół. Ma wiertło na głowie które daje do myślenia.
* {{t|033 Gravityman}} pracuje w ''Międzynarodowym Instytucie Łamania Podstawowych Praw Fizyki''. Sam manipuluje grawitacją w zakresie góra-dół. Ma wiertło na głowie które daje do myślenia.
* {{t|034 Waveman}} zamaskowany marynarz. Zamiast jednej ręki ma harpun a zamiast drugiej armatkę wodną. Wpada w szał gdy nie trafi przeciwnika.
* {{t|034 Waveman}} zamaskowany marynarz. Zamiast jednej ręki ma harpun a zamiast drugiej armatkę wodną. Wpada w szał gdy nie trafi przeciwnika.
* {{t|035 Stoneman}} Ogólnie rzecz biorąc jest to kamień na kamieniu. Rozpada się gdy upadnie z kilku metrów. Mimo że sam się składa po sekundzie nie stanowi zagrożenia(no chyba że jesteś noobem i się go boisz bo jest większy)
* {{t|035 Stoneman}} ogólnie rzecz biorąc jest to kamień na kamieniu. Rozpada się, gdy upadnie z kilku metrów. Mimo że sam się składa po sekundzie, nie stanowi zagrożenia (chyba że jesteś noobem i boisz się, bo jest większy).
* {{t|036 Gyroman}} Mieszka w ogrodzie bez ani jednej rośliny. Lata dzięki śmigiełku napędzanym silnikiem po starej kosiarce.
* {{t|036 Gyroman}} mieszka w ogrodzie bez ani jednej rośliny. Lata dzięki śmigiełku napędzanym silnikiem po starej kosiarce.
* {{t|037 Starman}} trzeci z tarczowników, tym razem w postaci gwiazdek. Wyglądem bardziej przypomina shurikena niż gwiazdę
* {{t|037 Starman}} trzeci z tarczowników, tym razem w postaci gwiazdek. Wyglądem bardziej przypomina shurikena niż gwiazdę
* {{t|038 Chargeman}} Napędzany węglem robot-lokomotywa, stworzony by przemycać prochy i broń przez granicę. Jego motto życiowe brzmi:''"Ciuch,ciuch"''
* {{t|038 Chargeman}} Napędzany węglem robot-lokomotywa, stworzony by przemycać prochy i broń przez granicę. Jego motto życiowe brzmi „ciuch, ciuch”.
* {{t|039 Napalmman}} znawca materiałów wybuchowych. Jako jedyny ma broń z prawdziwego zdarzenia.
* {{t|039 Napalmman}} znawca materiałów wybuchowych. Jako jedyny ma broń z prawdziwego zdarzenia.
* {{t|040 Crystalman}} Ma moc pomnażania drogocennych kryształów. Nie istniał by gdyby nie fakt że jego twórca miał długi.
* {{t|040 Crystalman}} ma moc pomnażania drogocennych kryształów. Nie istniałby gdyby nie fakt, że jego twórca miał długi.
* {{t|041 Blizzardman}} Zwijający się w kulkę biegacz narciarski, jego broń to... płatki śniegu.
* {{t|041 Blizzardman}} zwijający się w kulkę biegacz narciarski, jego broń to… płatki śniegu.
* {{t|042 Centaurman}} Przypomina centaura, pracuje w muzeum, zatrzymuje czas i dostał zajebistą armatkę od twórcy. Mimo, że jest mniejszy od Stonemana nie sposób go przeskoczyć.
* {{t|042 Centaurman}} przypomina centaura, pracuje w muzeum, zatrzymuje czas i dostał zajebistą armatkę od twórcy. Mimo że jest mniejszy od Stonemana nie sposób go przeskoczyć.
* {{t|043 Flameman}} Robot terrorysta w turbanie. Strzela w nas ogniem a sam jest napędzany na ropę.
* {{t|043 Flameman}} robot-terrorysta w turbanie. Strzela w nas ogniem, a sam jest napędzany ropą.
[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]]
[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]]

Wersja z 23:08, 23 lis 2014

Megaman to bohater wychowujący dzieci i młodzież w duchu pozytywnych wartości i wzorców

Pikseloza.

Przeciętny człowiek o Megamanie

Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!

Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w Megamana

Szablon:T robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego -mana. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001.

Poprzednik Megamana

Blues, Breakman, Protoman – jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko i żółty szaliczek. Przez pierwsze dwie części nie wiemy o jego istnieniu, później okazuje się, iż zły Dr. Wily dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych, przez co Piotruś stał się zły. W trzeciej części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka. Tak, to z tego powodu jego wcześniej biały szalik przyjął barwę żółtą. W części 9. i 10. możemy nim sterować, a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie.

Następcy Megamana

  • Szablon:T siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna… Nic specjalnego, decha-robot.
  • Szablon:T psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
  • Szablon:T polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
  • Szablon:T Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
  • Szablon:T znany z gry Bomberman. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
  • Szablon:T jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
  • Szablon:T gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
  • Szablon:T WTF, co to za numer seryjny? Legenda głosi, że istnieje. Inna legenda głosi, że jak go zobaczysz, to taki szlag cię trafia, że jesteś 2 razy wolniejszy. Jeszcze jedna legenda głosi, że strzela wskazówkami zegara. Czwarta legenda głosi, że mieszka w wielkim zegarze.
  • Szablon:T piąta legenda głosi, że ten też istnieje, i mieszka sobie na farmie, gdzie w niezwykle wkurzający sposób strzela w nas olejem. Szósta legenda głosi, że ci ospali tak się spóźnili, że dodali tego i tego wyżej o 20 lat za późno.
  • Szablon:T stworzony by pokonać Megamana pracownik fabryki żyletek (które swoją drogą są OP), którymi w nas rzuca. Dorabia jako dentysta
  • Szablon:T pierwotnie wiatrak w pracowni Wily'ego, oficjalnie jednak miał zniszczyć protagonistę zmuszając do nałożenia swetra.
  • Szablon:T zielony nurek, pierwszy robot stworzony do walki pod wodą przez wielu uznawany za najgorszego.
  • Szablon:T bardzo szybki odludek, który ukrył się w podziemnym laboratorium, aby wiecznie testować swoją prędkość. Prawdopodobnie jest to Australijczyk.
  • Szablon:T homoseksualista skaczący w pizdu i rzucający w nas bombami. Ma na kasku takie fajne coś.
  • Szablon:T fotograf nadużywający pewnej funkcji, a tak na prawdę ma za zadanie zabić Megamana.
  • Szablon:T chodząca zapalniczka rzucająca w nas płomieniami. Mimo, że wygląda jak dziecko lubi palić papierosy.
  • Szablon:T drewniana figurka potrafiąca wywołać jesień. Wily zrobił go z drewna, bo zabrakło mu metalu, którego użył do stworzenia niepotrzebnych detali w swojej twierdzy.
  • Szablon:T górnik pracujący w elektrowni (mimo, że jego baza to plac budowy) używający kolców aby wydobywać minerały. I wszystko stało się jasne.
  • Szablon:T magnes na lodówkę. Używa stereotypowych magnesów aby coś przenieść lub zniszczyć, na przykład ciebie.
  • Szablon:T narcyz przeglądający się w swoim klonie. Potrafi stworzyć laser odbijający się od ścian, czyli praktycznie światło.
  • Szablon:T klasyfikuje gleby i wygląda jak wielki klocek lego. Ten z dziurką na górze i na dole.
  • Szablon:T fanatyk bączków, ma ogromne oczy od pewnej zielonej roślinki rosnącej w jego poziomie. Miał kręcić się tak bardzo, żeby wykręcić się na inne planety i zabierać z nich surowce.
  • Szablon:T znany też jako OutOfIdeaman. Jego opis mówiący o tym, że zajmuje się zwiedzaniem ciasnych szczelin sugeruje, że jest gwiazdą porno.
  • Szablon:T robol w elektrowni. Zamiast rąk ma igły a zamiast tułowia śrubę.
  • Szablon:T nie dość, że Ninja, to jeszcze Kosmita. Rzuca w nas shurikenami.
  • Szablon:T chodząca żarówka. Używany jest podczas ekspedycji, jakby nie można było użyć zwykłej latarki.
  • Szablon:T prawdopodobnie najłatwiejszy boss w całej serii gier. Wyglądem przypomina on żabę, mimo iż miała to być ropucha. Rolniczek potrafiący wytańczyć nam kwaśny deszcz.
  • Szablon:T wnerwiony górnik z wielkim wiertłem na łbie i rękach. W pewnym stopniu przypomina Crashmana.
  • Szablon:T najfajniejszy (ignorując fanboy'ów Metalmana) robot na świecie. Został stworzony aby odwalać czarną robotę podczas zwiedzania piramid.
  • Szablon:T ulubiony robot Sonica. Rzuca ostrymi jak brzytwa pierścieniami zachowującymi się jak bumerang.
  • Szablon:T konserwator powierzchni płaskich, po chłopskiemu - woźny. Mimo iż ma działko zamiast ręki, w ogóle go nie używa. Biedny, i po co mu to było?
  • Szablon:T rybak, miał przypominać łódź podwodną, ale wygląda jak Hard Man(Z tą różnicą, że ma fajną lunetę na głowie). Strzela torpedami z klaty.
  • Szablon:T drugi po Woodmanie tarczownik, używa czaszek niewiadomego pochodzenia jako broni. Lubi grać z Megamanem w „Kto pierwszy się poruszy” i zawsze wygrywa.
  • Szablon:T pracuje w Międzynarodowym Instytucie Łamania Podstawowych Praw Fizyki. Sam manipuluje grawitacją w zakresie góra-dół. Ma wiertło na głowie które daje do myślenia.
  • Szablon:T zamaskowany marynarz. Zamiast jednej ręki ma harpun a zamiast drugiej armatkę wodną. Wpada w szał gdy nie trafi przeciwnika.
  • Szablon:T ogólnie rzecz biorąc jest to kamień na kamieniu. Rozpada się, gdy upadnie z kilku metrów. Mimo że sam się składa po sekundzie, nie stanowi zagrożenia (chyba że jesteś noobem i boisz się, bo jest większy).
  • Szablon:T mieszka w ogrodzie bez ani jednej rośliny. Lata dzięki śmigiełku napędzanym silnikiem po starej kosiarce.
  • Szablon:T trzeci z tarczowników, tym razem w postaci gwiazdek. Wyglądem bardziej przypomina shurikena niż gwiazdę
  • Szablon:T Napędzany węglem robot-lokomotywa, stworzony by przemycać prochy i broń przez granicę. Jego motto życiowe brzmi „ciuch, ciuch”.
  • Szablon:T znawca materiałów wybuchowych. Jako jedyny ma broń z prawdziwego zdarzenia.
  • Szablon:T ma moc pomnażania drogocennych kryształów. Nie istniałby gdyby nie fakt, że jego twórca miał długi.
  • Szablon:T zwijający się w kulkę biegacz narciarski, jego broń to… płatki śniegu.
  • Szablon:T przypomina centaura, pracuje w muzeum, zatrzymuje czas i dostał zajebistą armatkę od twórcy. Mimo że jest mniejszy od Stonemana nie sposób go przeskoczyć.
  • Szablon:T robot-terrorysta w turbanie. Strzela w nas ogniem, a sam jest napędzany ropą.