NonNews:Heyah rozdaje się za darmo: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (drobne)
Linia 12: Linia 12:


[[Kategoria:38 tydzień, 2006|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:38 tydzień, 2006|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:NonNews:Technika 2006|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:NonNews 2006 – gospodarka]]
[[Kategoria:NonNews:Gospodarka 2006|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:NonNews 2006 – technika]]

Wersja z 18:17, 1 gru 2012

Plik:Heyah2.jpg
Skorzystajcie z naszych ofert! Zapraszamy! Śmiało! – zdaje się mówić reklama

23 września 2006

Heyah jako pierwsze wpadło na pomysł, aby rozdawać swoje usługi za darmo. Pomysł narodził się w momencie, kiedy liczba nowych abonentów zaczęła wahać się w okolicach zera. Wpadliśmy na koncept, aby rozdawać nasze usługi w takiej formie, w jakiej skłonny jest je wziąć odbiorca – mówią przedstawiciele Heyah. Na razie będą to tylko SMS-y, bo w naszej sieci nikt nie chce dzwonić nawet za dopłatą – zafrasował się szef Heyah.

Każdy, kto wyśle SMS o treści „POMAGAM” na numer 7126, przekaże złotówkę na rzecz spłaty długów Heyah i będzie mógł wysyłać SMS-y za free. Heyah stanowczo dementuje, że jest to związane ze zwolnieniami w dziale rachunków. Heyah zadłużyło się po tym, jak wynajęło Johnny'ego 11 Palców do zliczania wysokości rachunków telefonicznych na palcach. Reklamacje i odszkodowania wykończyły operatora. Dodatkowo pogrążyło firmę zbyt krzykliwe przywitanie, którego lud prosty zaczął używać do tak śmiałego pozdrawiania się, że przestał kojarzyć je z marką.

Heyah zorganizowało aukcję dobroczynną, na którą cały zarząd wystawił swój prywatny sprzęt z kategorii komunikacji bezprzedowowej. Poszły dwie ładowarki, jeden ekran i jeden zestaw głośnomówiący; resztę skradziono bądź zepsuto. Poszło też kilka flaszek, szyby i konie po betonie.

Źródło