Nonsensopedia:FotoŁowca 2011

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „12:03, 25 cze 2019” przez „Ostrzyciel (dyskusja • edycje)”.
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)
Fotolowca2011.png
Fotolowca2011.png
FotoŁowca 2011


pierwsza edycja



  • Konkurs zostanie rozegrany w dwóch kategoriach:
    1. Użytkownicy zarejestrowani (przesyłają zdjęcia za pomocą Specjalna:Kreator przesyłania)
    2. Użytkownicy niezarejestrowani (przesyłają zdjęcia na adres e-mail)
  • Konkurs zostanie przeprowadzony w dniach 15 maja – 29 maja.
  • Ocenianie przez sędziów będzie trwało w dniach 30 maja – 6 czerwca.
  • Dzień po zakończeniu głosowania oficjalne wyniki zostaną ogłoszone tutaj.
  • Przesyłający musi być autorem zdjęcia.
  • Zdjęcie nie może być edytowane, to nie jest konkurs na montaż.
  • Tematyka dowolna, jednak musi być humorystyczna.
  • Jeden autor może wysłać maksymalnie 3 zdjęcia
  • Niezarejestrowani użytkownicy otrzymają mailem zwrotnym numer identyfikujący, który zostanie podany w razie zwycięstwa.
  • Maile konkursowe należy wysyłać z tematem "FotoŁowca 2011"

  • Zarejestrowani użytkownicy przesyłający zdjęcie zobowiązani są podać odpowiednią licencję ({{self|licencja wybrana przez autora|ew. druga licencja|autor=[[user:FotoŁowca|FotoŁowca]]}}, lista licencji).
  • Pracę konkursową wstawiamy tutaj.

  • Wraz z upływem terminu przeprowadzania konkursu wcześniej powołani sędziowie (lista) będą mieli wyznaczony okres czasu na wystawienie swoich ocen. Zależnie od ilości zgłoszeń ogłoszenie wyników może trwać dłużej, ale będziemy szantażować sędziów, aby nie dali du*y i wystawili oceny na czas. Głosowanie zostanie przeprowadzone tutaj.
  • Zdjęcia przesłane na e-mail zostaną wystawione tutaj i poddane ocenie.
  • Sędzia techniczny będzie czuwał nad przestrzeganiem licencji i ma prawo odrzucić propozycję, jeśli nie jest autorska.
    • UWAGA: Sędziowie nie mogą uczestniczyć w konkursie.
  • Głosowanie odbywa się systemem punktowym. Każdy sędzia przyznaje pięć ocen najlepszym zdjęciom i przyznaje odpowiednio za miejsce pierwsze – 5 punktów, za miejsce drugie – 4 punkty, za miejsce trzecie – 3 punkty, za miejsce czwarte - 2 punkty, za miejsce piąte – 1 punkt. Jeśli zdjęć jest więcej, nie są punktowane. Sędzia musi w swojej podstronie użytkownika zamieścić uzasadnienie swoich ocen w postaci opisowej. Sędziowie nie mogą konsultować się wzajemnie w sprawie ocen i powinni pozostać niezawiśli względem widocznych wyników.
  • W skrócie – ze swoimi zdjęciami idziesz tutaj i się zapisujesz lub przesyłasz zdjęcia na adres e-mail.



ZAPRASZAMY!