Pepco

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „13:13, 21 mar 2021” przez „Ryk2 (dyskusja • edycje)”.
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)

Pepcomarket posiadający nazwę oraz niebieskie koszulki dla sprzedawczyń, które za każdym razem proponują ci doładowanie w Orange.

Charakterystyka[edytuj • edytuj kod]

Niech nie zwiodą cię uśmiechnięte twarze na szybach sklepu. Ci ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że nabywają puzzle, których nie da się ułożyć, majtki bez dziur na nogi, rękawiczki z sześcioma palcami czy też też tzw. stojaki na biżuterię, które ulegają unicestwieniu, gdy siada na nich mucha. Dostępne są też okulary bez szkieł i przybory szkolne z wróżkami, księżniczkami. Ze względu na to, że market PEPCO ma nazwę i niebieski kolor, cenią się zdecydowanie wyżej niż zwyczajne Chińczycy w tonacji czerwono-żółtej. Choćby dlatego, że zamiast puszczać najnowsze przeboje posiada własne Radio PEPCO, które puszcza muzykę relaksacyjną, mającą na celu umilanie klientom zakupów. Oczywiście, co piosenkę pojawia się slogan reklamowy PEPCO.

Cel[edytuj • edytuj kod]

Wmówienie ludziom, że to co kupują w PEPCO to produkty najwyższej jakości, a kupowane przez nich spodnie z trzema nogawkami są wykonane w stu procentach z naturalnych tkanin. Towary są oczywiście luksusowe. To, że twoja czapka ma dziurę w kształcie sedesu i przypomina poszkodowany przez los ser szwajcarski, nie jest wadą, ale hitem sezonu – twoi znajomi nie będą mogli wyjść z podziwu po tym, jak dostaną od ciebie sedesową śnieżką.


20 Tusk.jpg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny ekonomii. Jeśli wiesz, dlaczego Balcerowicz musiał odejść – rozbuduj go.