Poradnik:Poradnik pracownika BOK-u

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru

Dla gorszego pracownika[edytuj • edytuj kod]

  1. Z pewnością zwykły przekierował na ciebie. Złośliwie odczekaj sześć dzwonków.
  2. Spytaj się, co się dzieje.
  3. Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
  4. Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
  5. Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
  6. Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura streszczeń.

Dla zwykłego pracownika[edytuj • edytuj kod]

  1. Gdy ktoś dzwoni, odczekaj trzy dzwonki. Może w tym czasie zastanowi się, na czym polega problem, a nie będzie Ci tłumaczył przez pół godziny.
  2. Jeśli chcesz, odczekaj pięć dzwonków. Może przez te dodatkowe dwa, zastanowi się nad rozwiązaniem problemu.
  3. Jak już odbierzesz, spytaj się, na czym polega problem.
  4. Jak będzie zawile tłumaczył, przekieruj go na konsultanta niżej.
  5. Jak nie będzie zawile tłumaczył, sprawdź pytanie w FAQ.
  6. Jeśli pytanie jest w FAQ, spytaj się, czy ma dostęp do internetu.
  7. Ma dostęp do internetu? To odeślij go na stronę www. W przeciwnym wypadku przeczytaj mu odpowiedź.
  8. Jeśli pytania nie ma w FAQ, przekieruj go na konsultanta wyżej.

Dla lepszego pracownika[edytuj • edytuj kod]

  1. Z pewnością zwykły przekierował na ciebie. Odbierz natychmiast.
  2. Spytaj się, co się dzieje.
  3. Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
  4. Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
  5. Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
  6. Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw.

Zobacz też[edytuj • edytuj kod]


Poradmikminibez.png Na razie to jest mały poradniczek. Jeżeli znasz więcej sposobów, aby wykonać powyższe – rozbuduj go.