Samara Morgan: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Andrzej19. Ofiarą rewertu jest 83.3.31.234.)
Linia 3: Linia 3:
'''Samara Morgan''' – długowłosa dziewczynka występująca w serii filmów ''[[The Ring]]''. Brzydki ryj maskuje długimi kłakami, najpewniej [[peruka|peruką]]. Nie stać ją na [[ubrania]], więc przez 30 lat chodzi w jednej brudnej szmacie. Dziewczyna kocha brud i bakterie, gdyż siedziała sobie siedem dni w [[studnia|studni]] i było jej dobrze. Jej ojciec był [[zoofil]]em, gdyż jak sama mówiła ''tata mnie nie kocha, tata kocha konie''. Była klonem Sadako z japońskiej wersji filmu. Samara miała kompleksy, bowiem umiała liczyć tylko do siedmiu, dlatego zabijała swoje ofiary po siedmiu dniach.
'''Samara Morgan''' – długowłosa dziewczynka występująca w serii filmów ''[[The Ring]]''. Brzydki ryj maskuje długimi kłakami, najpewniej [[peruka|peruką]]. Nie stać ją na [[ubrania]], więc przez 30 lat chodzi w jednej brudnej szmacie. Dziewczyna kocha brud i bakterie, gdyż siedziała sobie siedem dni w [[studnia|studni]] i było jej dobrze. Jej ojciec był [[zoofil]]em, gdyż jak sama mówiła ''tata mnie nie kocha, tata kocha konie''. Była klonem Sadako z japońskiej wersji filmu. Samara miała kompleksy, bowiem umiała liczyć tylko do siedmiu, dlatego zabijała swoje ofiary po siedmiu dniach.


== Opis filmu z jej udziałem ==
== bąki bąk ==


Rejczel Keler, bada tajemniczą sprawę, gdyż córka jej siostry umiera i nikt nie wie na co, a koleżanka która z nią tej nocy była ląduje w [[szpital psychiatryczny|psychiatryku]]. Zniesmaczona Rejczel pomaga swojej psiapsióle dowiedzieć się co się stało. Po krótkich i bardzo ''fascynujących'' chwilach kobieta odnajduje tajemniczą kasetę, która rzekomo zabija. Znajduje się tam tylko dziwne nagranie, na którym pokazano zwyczajne sprzęty domowe, jak [[krzesło]] czy [[drabina]], i zwyczajne sytuacje jak palące się drzewo lub [[kobieta]] skacząca z [[klif]]u. Nic specjalnego (taki skrót codziennych wiadomości). Po projekcji filmu do Racheli dzwoni [[telefon]], informując, że ma tylko 7 dni życia... (biedna Samara musiała zapłacić majątek za te telefony do swoich ofiar). Rejczel nie grzeszy rozumem i pokazuje film mężowi i synowi. Teraz po serii telefonów od Samarki, rodzinka musi rozwiązać tajemniczą zagadkę: czemu dziołcha zabija ludzi oglądających film? Jak się okazuje, ten film był zapisem życia Samarki, która odwiedziła wiele ciekawych miejsc (prawie jak [[Wally]] odkrywca), np: szpital psychiatryczny, studnię czy stodołę z końmi. Jednak nie ma tu happy endu. Samara dopada męża Rejczel. Gdy ten czyta [[gazeta|gazetę]], włącza się [[telewizor]] (i znowu biedna musi płacić za prąd) i Samara z niego wychodzi. Następnie patrzy się na gościa, a ten staje się sztywny (te jej piękne oczy).
Rejczel Keler, bada tajemniczą sprawę, gdyż córka jej siostry umiera i nikt nie wie na co, a koleżanka która z nią tej nocy była ląduje w [[szpital psychiatryczny|psychiatryku]]. Zniesmaczona Rejczel pomaga swojej psiapsióle dowiedzieć się co się stało. Po krótkich i bardzo ''fascynujących'' chwilach kobieta odnajduje tajemniczą kasetę, która rzekomo zabija. Znajduje się tam tylko dziwne nagranie, na którym pokazano zwyczajne sprzęty domowe, jak [[krzesło]] czy [[drabina]], i zwyczajne sytuacje jak palące się drzewo lub [[kobieta]] skacząca z [[klif]]u. Nic specjalnego (taki skrót codziennych wiadomości). Po projekcji filmu do Racheli dzwoni [[telefon]], informując, że ma tylko 7 dni życia... (biedna Samara musiała zapłacić majątek za te telefony do swoich ofiar). Rejczel nie grzeszy rozumem i pokazuje film mężowi i synowi. Teraz po serii telefonów od Samarki, rodzinka musi rozwiązać tajemniczą zagadkę: czemu dziołcha zabija ludzi oglądających film? Jak się okazuje, ten film był zapisem życia Samarki, która odwiedziła wiele ciekawych miejsc (prawie jak [[Wally]] odkrywca), np: szpital psychiatryczny, studnię czy stodołę z końmi. Jednak nie ma tu happy endu. Samara dopada męża Rejczel. Gdy ten czyta [[gazeta|gazetę]], włącza się [[telewizor]] (i znowu biedna musi płacić za prąd) i Samara z niego wychodzi. Następnie patrzy się na gościa, a ten staje się sztywny (te jej piękne oczy).

Wersja z 16:03, 17 paź 2012

Samara is everywhere...

Samara Morgan – długowłosa dziewczynka występująca w serii filmów The Ring. Brzydki ryj maskuje długimi kłakami, najpewniej peruką. Nie stać ją na ubrania, więc przez 30 lat chodzi w jednej brudnej szmacie. Dziewczyna kocha brud i bakterie, gdyż siedziała sobie siedem dni w studni i było jej dobrze. Jej ojciec był zoofilem, gdyż jak sama mówiła tata mnie nie kocha, tata kocha konie. Była klonem Sadako z japońskiej wersji filmu. Samara miała kompleksy, bowiem umiała liczyć tylko do siedmiu, dlatego zabijała swoje ofiary po siedmiu dniach.

bąki bąk

Rejczel Keler, bada tajemniczą sprawę, gdyż córka jej siostry umiera i nikt nie wie na co, a koleżanka która z nią tej nocy była ląduje w psychiatryku. Zniesmaczona Rejczel pomaga swojej psiapsióle dowiedzieć się co się stało. Po krótkich i bardzo fascynujących chwilach kobieta odnajduje tajemniczą kasetę, która rzekomo zabija. Znajduje się tam tylko dziwne nagranie, na którym pokazano zwyczajne sprzęty domowe, jak krzesło czy drabina, i zwyczajne sytuacje jak palące się drzewo lub kobieta skacząca z klifu. Nic specjalnego (taki skrót codziennych wiadomości). Po projekcji filmu do Racheli dzwoni telefon, informując, że ma tylko 7 dni życia... (biedna Samara musiała zapłacić majątek za te telefony do swoich ofiar). Rejczel nie grzeszy rozumem i pokazuje film mężowi i synowi. Teraz po serii telefonów od Samarki, rodzinka musi rozwiązać tajemniczą zagadkę: czemu dziołcha zabija ludzi oglądających film? Jak się okazuje, ten film był zapisem życia Samarki, która odwiedziła wiele ciekawych miejsc (prawie jak Wally odkrywca), np: szpital psychiatryczny, studnię czy stodołę z końmi. Jednak nie ma tu happy endu. Samara dopada męża Rejczel. Gdy ten czyta gazetę, włącza się telewizor (i znowu biedna musi płacić za prąd) i Samara z niego wychodzi. Następnie patrzy się na gościa, a ten staje się sztywny (te jej piękne oczy).

Wydatki Samary

  • Stylizacja włosów.
  • Kupno miliona białych brudnych sukien.
  • Telefon i rachunki.
  • Opłata za prąd z telewizora.
  • Wynajęcie studia nagraniowego, gdzie mogła nakręcić swój film.
  • Kaskaderka wychodząca ze studni.
  • Odkupienie praw autorskich od swojej japońskiej poprzedniczki Sadako.
  • Bankiet długowłosych.
  • Szara farba i tajemnicze narzędzie, którym maluje ludzi.
  • Paznokcie.

Szablon:Stubpos