Samara Morgan: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to Beatrycze Budyń. Autor wycofanej wersji to 91.149.209.206.)
Linia 14: Linia 14:
*Wynajęcie studia nagraniowego, gdzie mogła nakręcić swój film.
*Wynajęcie studia nagraniowego, gdzie mogła nakręcić swój film.
*[[Kaskader]]ka wychodząca ze studni.
*[[Kaskader]]ka wychodząca ze studni.
*Odkupienie praw autorskich od swojej sadbfd;gds'gsd'
*Odkupienie praw autorskich od swojej japońskiej poprzedniczki Sadako.
*[[Bankiet]] długowłosych.
*[[Bankiet]] długowłosych.
*Szara farba i tajemnicze narzędzie, którym maluje ludzi.
*Szara farba i tajemnicze narzędzie, którym maluje ludzi.

Wersja z 19:51, 17 kwi 2013

Samara is everywhere...

Samara Morgan – długowłosa dziewczynka występująca w serii filmów The Ring. Brzydki ryj maskuje długimi kłakami, najpewniej peruką. Nie stać ją na ubrania, więc przez 30 lat chodzi w jednej brudnej szmacie. Dziewczyna kocha brud i bakterie, gdyż siedziała sobie siedem dni w studni i było jej dobrze. Jej ojciec był zoofilem, gdyż jak sama mówiła tata mnie nie kocha, tata kocha konie. Była klonem Sadako z japońskiej wersji filmu. Samara miała kompleksy, bowiem umiała liczyć tylko do siedmiu, dlatego zabijała swoje ofiary po siedmiu dniach.

Opis filmu z jej udziałem

Rejczel Keler, bada tajemniczą sprawę, gdyż córka jej siostry umiera i nikt nie wie na co, a koleżanka która z nią tej nocy była ląduje w psychiatryku. Zniesmaczona Rejczel pomaga swojej psiapsióle dowiedzieć się co się stało. Po krótkich i bardzo fascynujących chwilach kobieta odnajduje tajemniczą kasetę, która rzekomo zabija. Znajduje się tam tylko dziwne nagranie, na którym pokazano zwyczajne sprzęty domowe, jak krzesło czy drabina, i zwyczajne sytuacje jak palące się drzewo lub kobieta skacząca z klifu. Nic specjalnego (taki skrót codziennych wiadomości). Po projekcji filmu do Racheli dzwoni telefon, informując, że ma tylko 7 dni życia... (biedna Samara musiała zapłacić majątek za te telefony do swoich ofiar). Rejczel nie grzeszy rozumem i pokazuje film mężowi i synowi. Teraz po serii telefonów od Samarki, rodzinka musi rozwiązać tajemniczą zagadkę: czemu dziołcha zabija ludzi oglądających film? Jak się okazuje, ten film był zapisem życia Samarki, która odwiedziła wiele ciekawych miejsc (prawie jak Wally odkrywca), np: szpital psychiatryczny, studnię czy stodołę z końmi. Jednak nie ma tu happy endu. Samara dopada męża Rejczel. Gdy ten czyta gazetę, włącza się telewizor (i znowu biedna musi płacić za prąd) i Samara z niego wychodzi. Następnie patrzy się na gościa, a ten staje się sztywny (te jej piękne oczy).

Wydatki Samary

  • Stylizacja włosów.
  • Kupno miliona białych brudnych sukien.
  • Telefon i rachunki.
  • Opłata za prąd z telewizora.
  • Wynajęcie studia nagraniowego, gdzie mogła nakręcić swój film.
  • Kaskaderka wychodząca ze studni.
  • Odkupienie praw autorskich od swojej japońskiej poprzedniczki Sadako.
  • Bankiet długowłosych.
  • Szara farba i tajemnicze narzędzie, którym maluje ludzi.
  • Paznokcie.