Serce i Rozum

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
To jest najnowsza wersja artykułu edytowana „14:32, 26 lip 2021” przez „Runab (dyskusja • edycje)”.
(różn.) ← przejdź do poprzedniej wersji • przejdź do aktualnej wersji (różn.) • przejdź do następnej wersji → (różn.)
Serce i Rozum we własnej osobie własnym narządzie

Mam piloto, mam laptopo

Z piosenki o Funpacku HD

W jakości HD nic nie da się ukryć!

Serce i Rozum udają Sherlocka Holmesa

Do domu… Żona rodzi… Dom się pali…

To nie my przekroczyliśmy prędkość jadąc na myszy

Coś ty, utopiłeś netbooka!

Rozum do Serca

Przecież kosztował tylko złotówkę, WiFi nie ruszałem, suchutki jak pieprz.

Odpowiedź

Serce i Rozum – dwójka narządów-przyjaciół występująca w reklamach epickich Telekomunikacji Polskiej Orange reklamując ich główny towary eksportowe – Neostradę bez i z telewizją. Ostatnio wróciła Baśka. Para ta niejednokrotnie zrobiła coś głupiego.

Bohaterowie[edytuj • edytuj kod]

  • Serce – czerwony, gadający narząd z zamkiem i szwami na głowie. Zwykle robi coś głupiego i epickiego. Zwykle dostaje zrypki od Rozumu.
  • Rozum – różowy, także gadający narząd, prawdopodobnie ludzki. Ponoć myśli trochę więcej od Serca, ale nie jest to udowodnione.[1]
  • Renia – występuje gościnnie zwykle w reklamach świątecznych.
  • Pieszczoch – biały piesek Serca. Wygląda trochę jak bałwan mop[2]. Jest nieznanej płci i rasy.
  • Oczy – koledzy Serca i Rozumu. Mają usta, ale nie mają nosa.

Teoria spiskowa[edytuj • edytuj kod]

Istnieją pogłoski, jakoby Serce i Rozum byli tak naprawdę przebranymi Pinkym i Mózgiem, którzy wzięli angaż w reklamach TP i Orange, aby przy pomocy narzędzi marketingowych przejąć władzę nad światem. Dowodem tego ma być uderzające podobieństwo obu par. Z drugiej strony – stanowi to również pewien argument przeciwko teorii, ponieważ myszy z pewnością byłyby w stanie przewidzieć, że ktoś dostrzeże tę paralelę i zacznie się zastanawiać nad wyżej wymienioną możliwością.

Ale… być może właśnie o to chodzi? Że nikt nie będzie ich podejrzewał o tak naiwną sztuczkę? Na wszelki wypadek lepiej przygotować sobie trochę więcej popcornu.

Ostatnio bohaterowie upodobnili się do pogromców mitów i utworzyli własny show o nazwie Pogromcy liMitów, w którym reklamują oryginalny program sprawdzając liMity takie jak Czy Serce może być z kamienia? lub Czy można dostać małpiego Rozumu?

Przypisy

  1. Choć Amerykańscy naukowcy już nad tym pracują.
  2. Albo jak cokolwiek innego, np. to lub to