Syrena (samochód)

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Wypasiona sportowa wersja

Na piechotę szybciej.

Przeciętny człowiek o Syrenie

Syrena (także znana jako skarpeta lub kurołapka) – polski dresowóz samochód produkowany w latach 19571972 w Fabryce Samochodów Osobowych w Warszawie oraz w 19721983 w Fabryce Samochodów Małolitrażowych w Bielsku Białej.

Dane techniczne

  • Prędkość maksymalna – 80 km/h[1];
  • Moc silnika – 10 KM;
  • Przyspieszenie 0–100 – 10 min (tylko z górki).

Wyposażenie dodatkowe

Bosto jak zwykle wymiata

Po dopłacie można dostać wiele przydatnych rzeczy, na przykład:

  • Silnik dwusuwowy, który, aby nie obrazić swego majestatu, nie przyjmował zwykłego paliwa;
  • Kota w worku;
  • Klatkę na teściową;
  • Zgrzewkę czystej;
  • Jeszcze pół litra;
  • Piwo;
  • Mleko;
  • Jeszcze jedną flaszkę;
  • Lodówkę – a tam kolejne dwie flaszki;
  • Dwa kieliszki (przecież nie będziesz pił sam i z gwinta – NIE JESTEŚ CHAMEM!);
  • Czarno-biały telewizor;
  • Koło od składaka;
  • Nawigację po wsi;
  • Znaczek z BMW.

Wersje

Nowy model syrenki
  • Sport – wypasiona i w ogóle…
  • 4-drzwiowa – dwa razy więcej drzwi i kłopotów;
  • Pikap – konkurent Dodża Rama;
  • Bosto - czyli coś z pojemnym bagażnikiem;
  • Mikrobus - wymarzona wersja do przewozów liniami PKS-u.

Zobacz też

Przypisy

  1. Z górki przy mocnym wietrze


Car with Driver-Silhouette.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny motoryzacji. Jeśli przejechałeś dziś kogoś – rozbuduj to hasło.