Szablon:Pojedynki: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(HL2 vs L4D)
Znacznik: edytor źródłowy
(no kurwa czarne tło bez podpisu żeby przedstawić arta w pojedynku, geniusz)
Linia 12: Linia 12:
Left 4 Dead
Left 4 Dead
</poll>
</poll>
|Art2=[[Plik:Black222.JPG|right|150px]]
|Art2=[[Plik:L4D1 Ocaleni.jpg|right|150px]]
'''[[Left 4 Dead]]''' – gra stworzona przez Turtle Rock Studios, ale forsę na niej trzepie [[Valve Software]]. Ucieleśnienie [[prawa Murphy'ego|praw Murphy'ego]]. Polega na strzelaniu do wszystkiego, co się rusza i co ma ochotę ci [[Wpierdol|dać po ryju]], zaś głównym zadaniem graczy jest przedostanie się z punktu A do punktu B, przy czym każdy taki punkt posiada umowną nazwę ''saferoom'' (czasem też ''safehouse'').
'''[[Left 4 Dead]]''' – gra stworzona przez Turtle Rock Studios, ale forsę na niej trzepie [[Valve Software]]. Ucieleśnienie [[prawa Murphy'ego|praw Murphy'ego]]. Polega na strzelaniu do wszystkiego, co się rusza i co ma ochotę ci [[Wpierdol|dać po ryju]], zaś głównym zadaniem graczy jest przedostanie się z punktu A do punktu B, przy czym każdy taki punkt posiada umowną nazwę ''saferoom'' (czasem też ''safehouse'').



Wersja z 22:17, 6 paź 2017

Pojedynki artykułów na medal

Half-Life 2 (HL2, ang. okres połowicznego rozkładu vol. II) – komputerowy, a także Xboksowy i Playstationowy tytuł FPS, wyprodukowany w latach 19992004 przez Valve Software, będący sequelem tytułu z 1998 roku, czyli HL1. HL2 był wydawany od III kwartału 2004 (komputer) do III kwartału 2007 (Xbox 360 i PS3). Tak długi okres sprawiał, że gracze dogłębnie przestali lubić pierwszego wydawcę – Vivendi Universal Games, a potem drugiego – EA Games.

Rozdziały
  • Point Insertion – główny bohater, Gordon Freeman budzi się w pociągu jadącym w nieznaną mu stronę. Majaczy i ma wizje, które są pozostałością po balandze w Black Mesa. Po chwili okazuje się, że trafił do Rosji, ale zamiast wódki i rozpalonych lasek, wita go z wielkiego kineskopu niejaki dr. Breen i informuje, że wysiadł w City 17 – metropolii, w której robi za Wielkiego Brata. Etap ten polega głównie na zbieraniu batów od wszechobecnej policji i wrzucania puszek do koszów. Po chwili natrafia na starych znajomych, Barneya i Kleinera, oraz postać która była pretekstem do wydania Nude–moda, Alyx Vance.
Który artykuł wybierasz?
Zagłosuj poniżej.
0
0
Oddano już 0 głosów.
poll-id EAFDF3D77D944FD6CD58CF27ACE94788

L4D1 Ocaleni.jpg

Left 4 Dead – gra stworzona przez Turtle Rock Studios, ale forsę na niej trzepie Valve Software. Ucieleśnienie praw Murphy'ego. Polega na strzelaniu do wszystkiego, co się rusza i co ma ochotę ci dać po ryju, zaś głównym zadaniem graczy jest przedostanie się z punktu A do punktu B, przy czym każdy taki punkt posiada umowną nazwę saferoom (czasem też safehouse).

Geneza gry

Jak to zwykle bywa, najlepsze pomysły przychodzą na myśl w nieoczekiwanych momentach. Tak też było z L4D. Ekipa Turtle Rock postawiła sobie pewnego dnia serwer w CS-ie i dla jaj każdy w CT kupił sobie MP5, a do TT wrzucili kilkanaście botów z nożami. Zabawa tak bardzo im się spodobała, że stwierdzili, że w sumie to można by na tej podstawie zrobić grę o tematyce zombie-apokalipsy. Na początku założyli, że gra będzie się nazywać Terror Strike, ale po jakimś czasie Valve wchłonęło Turtle Rock Studios i nazwa przy okazji zmieniła się na aktualną, co nieco podcina skrzydła teorii mówiącej, że Gaben nie umie liczyć do trzech.

Czytaj całość
Propozycje
Archiwum
Czytaj całość