Uncharted: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Zobaczteża zapomniałbym prawie)
Linia 8: Linia 8:
* '''Elena Rybak''' – słaba dziennikarka, która upuściła swoją kamerę w pierwszej części, zamiast rzucić się w przepaść jak należy.
* '''Elena Rybak''' – słaba dziennikarka, która upuściła swoją kamerę w pierwszej części, zamiast rzucić się w przepaść jak należy.
* '''Chloe Frazer''' – [[Friendzone|koleżanka]] Nathana, jednak każdy wie co ich łączy. Praca ich łączy.
* '''Chloe Frazer''' – [[Friendzone|koleżanka]] Nathana, jednak każdy wie co ich łączy. Praca ich łączy.
* '''Victor Salivan''' – staruszek o niezniszczalnych płucach i wątrobie, który i tak porusza się sprawniej od Natana tłuczącego wszystko wokół siebie z gracją słonia.
* '''Victor Salivan''' – staruszek o niezniszczalnych płucach i wątrobie, który mimo wieku porusza się sprawniej od Natana tłuczącego wszystko wokół siebie z gracją słonia.
*'''Nadine Ross''' – bezwzględna kobieta lubiąca zabawy sado-maso pod tytułem „gdzie jest [[kręgosłup|krzyż]]?”, jednak potem okazuje się być spoko babką gdy zostawia w płonącym statku Nate'a i Rafe'a, aby ci w mogli pobawić się w piratów.
*'''Nadine Ross''' – bezwzględna kobieta lubiąca zabawy sado-maso pod tytułem „Gdzie jest [[kręgosłup|krzyż]]?”. Potem okazuje się być spoko babką, gdy zostawia w płonącym statku Nate'a i Rafe'a, aby ci w mogli spokojnie pobawić się w piratów.
{{stub|lista}}
== Uzależnienie ==
== Uzależnienie ==
* Wchodząc do wody, Krzyczysz ''[[Marco Polo|Marco]]''!
* Wchodząc do wody, krzyczysz ''[[Marco Polo|Marco]]''!
* Zamortyzowanie upadku z dziurawym spadochronem przez drzewa uważasz za całkowicie normalne.
* Zamortyzowanie upadku z dziurawym spadochronem przez drzewa uważasz za całkowicie normalne.
* Myślisz, że w niemieckich bunkrach czają się demoniczni hiszpanie, którzy wygladąją i zachowują się praktycznie tak samo jak stereotypowa moherowa babcia.
* Myślisz, że w niemieckich bunkrach czają się demoniczni hiszpanie, którzy wygladąją i zachowują się praktycznie tak samo jak stereotypowa moherowa babcia.
Linia 22: Linia 21:
* Nie zastanawiasz się jakim cudem twój „zmartwychstały” braciszek trafił do jednej celi z Hektorem Alkazarem i sam wyjazd na totalne zadupie go nie zgubi. Zamiast tego porzucasz ustabilizowane życie i wyjeżdżasz <del>w Bieszczady</del> szukać skarbów.
* Nie zastanawiasz się jakim cudem twój „zmartwychstały” braciszek trafił do jednej celi z Hektorem Alkazarem i sam wyjazd na totalne zadupie go nie zgubi. Zamiast tego porzucasz ustabilizowane życie i wyjeżdżasz <del>w Bieszczady</del> szukać skarbów.
* Masz fioła na punkcie krzyży – zwłaszcza świętego Dyzmy i  niejednokrotnie próbowałeś włamać się do kościoła, by zobaczyć czy w środku krzyża lub jego okolicach nie ma czegokolwiek.
* Masz fioła na punkcie krzyży – zwłaszcza świętego Dyzmy i  niejednokrotnie próbowałeś włamać się do kościoła, by zobaczyć czy w środku krzyża lub jego okolicach nie ma czegokolwiek.
{{stub|lista}}
== Noob ==
== Noob ==
* Nigdy nie zauważa skarbów, nawet w 2 pierwszych częściach kiedy świecą jak flesh od „czerwonookiego” aparatu.
* Nigdy nie zauważa skarbów, nawet w 2 pierwszych częściach, kiedy te świecą jak flesh od „czerwonookiego” aparatu.
* Cierpi na nieustanny brak amunicji
* Cierpi na nieustanny brak amunicji
* Szuka paska zdrowia…
* Szuka paska zdrowia…
Linia 29: Linia 29:
*** a brak obu tłumaczy lagiem bądź błędem gry, choć gra działa bez najmniejszego zarzutu
*** a brak obu tłumaczy lagiem bądź błędem gry, choć gra działa bez najmniejszego zarzutu
* Uważa, że przeżyje skok z 10 pięter.
* Uważa, że przeżyje skok z 10 pięter.
* Próbuje wyskoczyć za burtę statku
* Próbuje wyskoczyć za burtę statku.
* Ma problem z każdą zagadką, nawet pojawiająca się za pół godziny podpowiedź niewiele mu daje.
* Ma problem z każdą zagadką, nawet pojawiająca się za pół godziny podpowiedź niewiele mu daje.
* Kręci się bez przerwy w kółko, nawet na korytarzu.
* Kręci się bez przerwy w kółko, nawet na korytarzu.
Linia 37: Linia 37:
* Upewnił się, czy Salivan na pewno nie żyje.
* Upewnił się, czy Salivan na pewno nie żyje.
* Pokonał Navarro strzałem w głowę…
* Pokonał Navarro strzałem w głowę…
* …Lazarewicza też…
** …Lazarewicza też…
* …zamiast jak debil ukrywać się z tyłu i patrzeć jak wypija żywicę dającą nieśmiertelność, po prostu strzela gdy tylko zobaczy jego facjatę przybliżoną żywivowego bajorka.
*** Ewentualnie zamiast jak debil ukrywać się z tyłu i patrzeć jak wypija żywicę dającą nieśmiertelność, po prostu strzela gdy tylko zobaczy jego facjatę przybliżoną żywicowego bajorka.
* Nie ma żadnych problemów z orientacją na pustyni.
* Nie ma żadnych problemów z orientacją na pustyni.
* Talbota i Rafe'a pozbawia broni jednym ciosem (ręki) i zostawia w ruchomych piaskach/płonącym okręcie.
* Talbota pozbawia broni jednym ciosem ręki i zostawia w ruchomych piaskach.
* Zmusza Sama do powiedzenia prawdy zamiast wymyślać bajki o Alcazarze i dzięki temu obaj będą mieli spokój do końca życia, a Rafe upragnione pięć minut sławy jako odkrywca.
* Zmusza Sama do powiedzenia prawdy zamiast wymyślać bajki o Alcazarze i dzięki temu obaj będą mieli spokój do końca życia, a Rafe upragnione pięć minut sławy jako odkrywca.


== Zobacz też ==
* [[Lara Croft]]
* [[Farm Frenzy]]
* [[Unreal Tournament (seria gier)|Unreal Tournament]]
{{Gry komputerowe}}
{{Gry komputerowe}}



Wersja z 07:46, 24 kwi 2020

ELEEEEEENA!!

Nathan Drake krzyczy do Heleny

Uncharted – seria przygodowych gier akcji dostępnych na konsole PlayStation tworzonych przez niegrzeczne pieski. W grze wcielamy się w podróżnika, Nathana Drake'a i wraz z jego towarzyszami – Eleną Rybak i niezniszczalnym staruszkiem Sullivanem wyruszamy szukać skarbów, lecz i tak wrogowie zawsze są przed nim.

Postacie

Główna postać Uncharted – Nathan Drake

Główni bohaterowie

  • Nathan Drake – przybrany potomek Francisa Drake'a, ale ze względu na jego „umiejętności” poszukiwania skarbów pokrewieństwo możemy wykluczyć.
  • Elena Rybak – słaba dziennikarka, która upuściła swoją kamerę w pierwszej części, zamiast rzucić się w przepaść jak należy.
  • Chloe Frazerkoleżanka Nathana, jednak każdy wie co ich łączy. Praca ich łączy.
  • Victor Salivan – staruszek o niezniszczalnych płucach i wątrobie, który mimo wieku porusza się sprawniej od Natana tłuczącego wszystko wokół siebie z gracją słonia.
  • Nadine Ross – bezwzględna kobieta lubiąca zabawy sado-maso pod tytułem „Gdzie jest krzyż?”. Potem okazuje się być spoko babką, gdy zostawia w płonącym statku Nate'a i Rafe'a, aby ci w mogli spokojnie pobawić się w piratów.

Uzależnienie

  • Wchodząc do wody, krzyczysz Marco!
  • Zamortyzowanie upadku z dziurawym spadochronem przez drzewa uważasz za całkowicie normalne.
  • Myślisz, że w niemieckich bunkrach czają się demoniczni hiszpanie, którzy wygladąją i zachowują się praktycznie tak samo jak stereotypowa moherowa babcia.
  • Żywisz nadzieję, że picie żywicy z największego drzewa w okolicy zapewni ci nieśmiertelność.
  • A jeśli strzelisz do żywicy to ta da ogromny wybuch.
  • Nie dziwi cię też jej kolor – niebieska żywica jest całkowicie normalna.
  • Bardziej ufasz przypadkowo napotkanym beduinom niż własnemu przyjacielowi.
  • Masz większe problemy z pokonaniem baby, która nieco przesadziła z siłownią niż z dwumetrowym łysym koksem.
  • Nie zastanawiasz się jakim cudem twój „zmartwychstały” braciszek trafił do jednej celi z Hektorem Alkazarem i sam wyjazd na totalne zadupie go nie zgubi. Zamiast tego porzucasz ustabilizowane życie i wyjeżdżasz w Bieszczady szukać skarbów.
  • Masz fioła na punkcie krzyży – zwłaszcza świętego Dyzmy i  niejednokrotnie próbowałeś włamać się do kościoła, by zobaczyć czy w środku krzyża lub jego okolicach nie ma czegokolwiek.

Notebook blue.png Masz pomysł na kolejny punkt? Dodaj go!

Noob

  • Nigdy nie zauważa skarbów, nawet w 2 pierwszych częściach, kiedy te świecą jak flesh od „czerwonookiego” aparatu.
  • Cierpi na nieustanny brak amunicji
  • Szuka paska zdrowia…
    • albo mapy…
      • a brak obu tłumaczy lagiem bądź błędem gry, choć gra działa bez najmniejszego zarzutu
  • Uważa, że przeżyje skok z 10 pięter.
  • Próbuje wyskoczyć za burtę statku.
  • Ma problem z każdą zagadką, nawet pojawiająca się za pół godziny podpowiedź niewiele mu daje.
  • Kręci się bez przerwy w kółko, nawet na korytarzu.

Pro

  • Ma wszystkie skarby.
  • Odrzuci wszystkie granaty, w każdej części.
  • Upewnił się, czy Salivan na pewno nie żyje.
  • Pokonał Navarro strzałem w głowę…
    • …Lazarewicza też…
      • Ewentualnie zamiast jak debil ukrywać się z tyłu i patrzeć jak wypija żywicę dającą nieśmiertelność, po prostu strzela gdy tylko zobaczy jego facjatę przybliżoną żywicowego bajorka.
  • Nie ma żadnych problemów z orientacją na pustyni.
  • Talbota pozbawia broni jednym ciosem ręki i zostawia w ruchomych piaskach.
  • Zmusza Sama do powiedzenia prawdy zamiast wymyślać bajki o Alcazarze i dzięki temu obaj będą mieli spokój do końca życia, a Rafe upragnione pięć minut sławy jako odkrywca.

Zobacz też