Uncharted: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Zobaczteża zapomniałbym prawie) |
|||
Linia 8: | Linia 8: | ||
* '''Elena Rybak''' – słaba dziennikarka, która upuściła swoją kamerę w pierwszej części, zamiast rzucić się w przepaść jak należy. |
* '''Elena Rybak''' – słaba dziennikarka, która upuściła swoją kamerę w pierwszej części, zamiast rzucić się w przepaść jak należy. |
||
* '''Chloe Frazer''' – [[Friendzone|koleżanka]] Nathana, jednak każdy wie co ich łączy. Praca ich łączy. |
* '''Chloe Frazer''' – [[Friendzone|koleżanka]] Nathana, jednak każdy wie co ich łączy. Praca ich łączy. |
||
* '''Victor Salivan''' – staruszek o niezniszczalnych płucach i wątrobie, który |
* '''Victor Salivan''' – staruszek o niezniszczalnych płucach i wątrobie, który mimo wieku porusza się sprawniej od Natana tłuczącego wszystko wokół siebie z gracją słonia. |
||
*'''Nadine Ross''' – bezwzględna kobieta lubiąca zabawy sado-maso pod tytułem |
*'''Nadine Ross''' – bezwzględna kobieta lubiąca zabawy sado-maso pod tytułem „Gdzie jest [[kręgosłup|krzyż]]?”. Potem okazuje się być spoko babką, gdy zostawia w płonącym statku Nate'a i Rafe'a, aby ci w mogli spokojnie pobawić się w piratów. |
||
⚫ | |||
== Uzależnienie == |
== Uzależnienie == |
||
* Wchodząc do wody, |
* Wchodząc do wody, krzyczysz ''[[Marco Polo|Marco]]''! |
||
* Zamortyzowanie upadku z dziurawym spadochronem przez drzewa uważasz za całkowicie normalne. |
* Zamortyzowanie upadku z dziurawym spadochronem przez drzewa uważasz za całkowicie normalne. |
||
* Myślisz, że w niemieckich bunkrach czają się demoniczni hiszpanie, którzy wygladąją i zachowują się praktycznie tak samo jak stereotypowa moherowa babcia. |
* Myślisz, że w niemieckich bunkrach czają się demoniczni hiszpanie, którzy wygladąją i zachowują się praktycznie tak samo jak stereotypowa moherowa babcia. |
||
Linia 22: | Linia 21: | ||
* Nie zastanawiasz się jakim cudem twój „zmartwychstały” braciszek trafił do jednej celi z Hektorem Alkazarem i sam wyjazd na totalne zadupie go nie zgubi. Zamiast tego porzucasz ustabilizowane życie i wyjeżdżasz <del>w Bieszczady</del> szukać skarbów. |
* Nie zastanawiasz się jakim cudem twój „zmartwychstały” braciszek trafił do jednej celi z Hektorem Alkazarem i sam wyjazd na totalne zadupie go nie zgubi. Zamiast tego porzucasz ustabilizowane życie i wyjeżdżasz <del>w Bieszczady</del> szukać skarbów. |
||
* Masz fioła na punkcie krzyży – zwłaszcza świętego Dyzmy i niejednokrotnie próbowałeś włamać się do kościoła, by zobaczyć czy w środku krzyża lub jego okolicach nie ma czegokolwiek. |
* Masz fioła na punkcie krzyży – zwłaszcza świętego Dyzmy i niejednokrotnie próbowałeś włamać się do kościoła, by zobaczyć czy w środku krzyża lub jego okolicach nie ma czegokolwiek. |
||
⚫ | |||
== Noob == |
== Noob == |
||
* Nigdy nie zauważa skarbów, nawet w 2 pierwszych częściach kiedy świecą jak flesh od „czerwonookiego” aparatu. |
* Nigdy nie zauważa skarbów, nawet w 2 pierwszych częściach, kiedy te świecą jak flesh od „czerwonookiego” aparatu. |
||
* Cierpi na nieustanny brak amunicji |
* Cierpi na nieustanny brak amunicji |
||
* Szuka paska zdrowia… |
* Szuka paska zdrowia… |
||
Linia 29: | Linia 29: | ||
*** a brak obu tłumaczy lagiem bądź błędem gry, choć gra działa bez najmniejszego zarzutu |
*** a brak obu tłumaczy lagiem bądź błędem gry, choć gra działa bez najmniejszego zarzutu |
||
* Uważa, że przeżyje skok z 10 pięter. |
* Uważa, że przeżyje skok z 10 pięter. |
||
* Próbuje wyskoczyć za burtę statku |
* Próbuje wyskoczyć za burtę statku. |
||
* Ma problem z każdą zagadką, nawet pojawiająca się za pół godziny podpowiedź niewiele mu daje. |
* Ma problem z każdą zagadką, nawet pojawiająca się za pół godziny podpowiedź niewiele mu daje. |
||
* Kręci się bez przerwy w kółko, nawet na korytarzu. |
* Kręci się bez przerwy w kółko, nawet na korytarzu. |
||
Linia 37: | Linia 37: | ||
* Upewnił się, czy Salivan na pewno nie żyje. |
* Upewnił się, czy Salivan na pewno nie żyje. |
||
* Pokonał Navarro strzałem w głowę… |
* Pokonał Navarro strzałem w głowę… |
||
* …Lazarewicza też… |
** …Lazarewicza też… |
||
* |
*** Ewentualnie zamiast jak debil ukrywać się z tyłu i patrzeć jak wypija żywicę dającą nieśmiertelność, po prostu strzela gdy tylko zobaczy jego facjatę przybliżoną żywicowego bajorka. |
||
* Nie ma żadnych problemów z orientacją na pustyni. |
* Nie ma żadnych problemów z orientacją na pustyni. |
||
* Talbota |
* Talbota pozbawia broni jednym ciosem ręki i zostawia w ruchomych piaskach. |
||
* Zmusza Sama do powiedzenia prawdy zamiast wymyślać bajki o Alcazarze i dzięki temu obaj będą mieli spokój do końca życia, a Rafe upragnione pięć minut sławy jako odkrywca. |
* Zmusza Sama do powiedzenia prawdy zamiast wymyślać bajki o Alcazarze i dzięki temu obaj będą mieli spokój do końca życia, a Rafe upragnione pięć minut sławy jako odkrywca. |
||
== Zobacz też == |
|||
* [[Lara Croft]] |
|||
* [[Farm Frenzy]] |
|||
* [[Unreal Tournament (seria gier)|Unreal Tournament]] |
|||
{{Gry komputerowe}} |
{{Gry komputerowe}} |
||
Wersja z 07:46, 24 kwi 2020
ELEEEEEENA!!
- Nathan Drake krzyczy do Heleny
Uncharted – seria przygodowych gier akcji dostępnych na konsole PlayStation tworzonych przez niegrzeczne pieski. W grze wcielamy się w podróżnika, Nathana Drake'a i wraz z jego towarzyszami – Eleną Rybak i niezniszczalnym staruszkiem Sullivanem wyruszamy szukać skarbów, lecz i tak wrogowie zawsze są przed nim.
Postacie
Główni bohaterowie
- Nathan Drake – przybrany potomek Francisa Drake'a, ale ze względu na jego „umiejętności” poszukiwania skarbów pokrewieństwo możemy wykluczyć.
- Elena Rybak – słaba dziennikarka, która upuściła swoją kamerę w pierwszej części, zamiast rzucić się w przepaść jak należy.
- Chloe Frazer – koleżanka Nathana, jednak każdy wie co ich łączy. Praca ich łączy.
- Victor Salivan – staruszek o niezniszczalnych płucach i wątrobie, który mimo wieku porusza się sprawniej od Natana tłuczącego wszystko wokół siebie z gracją słonia.
- Nadine Ross – bezwzględna kobieta lubiąca zabawy sado-maso pod tytułem „Gdzie jest krzyż?”. Potem okazuje się być spoko babką, gdy zostawia w płonącym statku Nate'a i Rafe'a, aby ci w mogli spokojnie pobawić się w piratów.
Uzależnienie
- Wchodząc do wody, krzyczysz Marco!
- Zamortyzowanie upadku z dziurawym spadochronem przez drzewa uważasz za całkowicie normalne.
- Myślisz, że w niemieckich bunkrach czają się demoniczni hiszpanie, którzy wygladąją i zachowują się praktycznie tak samo jak stereotypowa moherowa babcia.
- Żywisz nadzieję, że picie żywicy z największego drzewa w okolicy zapewni ci nieśmiertelność.
- A jeśli strzelisz do żywicy to ta da ogromny wybuch.
- Nie dziwi cię też jej kolor – niebieska żywica jest całkowicie normalna.
- Bardziej ufasz przypadkowo napotkanym beduinom niż własnemu przyjacielowi.
- Masz większe problemy z pokonaniem baby, która nieco przesadziła z siłownią niż z dwumetrowym łysym koksem.
- Nie zastanawiasz się jakim cudem twój „zmartwychstały” braciszek trafił do jednej celi z Hektorem Alkazarem i sam wyjazd na totalne zadupie go nie zgubi. Zamiast tego porzucasz ustabilizowane życie i wyjeżdżasz
w Bieszczadyszukać skarbów. - Masz fioła na punkcie krzyży – zwłaszcza świętego Dyzmy i niejednokrotnie próbowałeś włamać się do kościoła, by zobaczyć czy w środku krzyża lub jego okolicach nie ma czegokolwiek.
Masz pomysł na kolejny punkt? Dodaj go!
Noob
- Nigdy nie zauważa skarbów, nawet w 2 pierwszych częściach, kiedy te świecą jak flesh od „czerwonookiego” aparatu.
- Cierpi na nieustanny brak amunicji
- Szuka paska zdrowia…
- albo mapy…
- a brak obu tłumaczy lagiem bądź błędem gry, choć gra działa bez najmniejszego zarzutu
- albo mapy…
- Uważa, że przeżyje skok z 10 pięter.
- Próbuje wyskoczyć za burtę statku.
- Ma problem z każdą zagadką, nawet pojawiająca się za pół godziny podpowiedź niewiele mu daje.
- Kręci się bez przerwy w kółko, nawet na korytarzu.
Pro
- Ma wszystkie skarby.
- Odrzuci wszystkie granaty, w każdej części.
- Upewnił się, czy Salivan na pewno nie żyje.
- Pokonał Navarro strzałem w głowę…
- …Lazarewicza też…
- Ewentualnie zamiast jak debil ukrywać się z tyłu i patrzeć jak wypija żywicę dającą nieśmiertelność, po prostu strzela gdy tylko zobaczy jego facjatę przybliżoną żywicowego bajorka.
- …Lazarewicza też…
- Nie ma żadnych problemów z orientacją na pustyni.
- Talbota pozbawia broni jednym ciosem ręki i zostawia w ruchomych piaskach.
- Zmusza Sama do powiedzenia prawdy zamiast wymyślać bajki o Alcazarze i dzięki temu obaj będą mieli spokój do końca życia, a Rafe upragnione pięć minut sławy jako odkrywca.