Szablon:AVF/ANM: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Teraz powinno zadziałać)
M
Linia 14: Linia 14:


[[Plik:Palenie czarownic.jpg|right|110px]]
[[Plik:Palenie czarownic.jpg|right|110px]]
'''[[Palenie czarownic]]''' - ulubiony sport średniowiecznego świata [[kościół katolicki|katolickiego]].
'''[[Palenie czarownic]]''' ulubiony sport średniowiecznego świata [[kościół katolicki|katolickiego]].


Początki tej szlachetnej dyscypliny sportowej datuje się na [[XII wiek]], czyli [[średniowiecze]], największą popularność sport ten zdobył w renesansie.
Początki tej szlachetnej dyscypliny sportowej datuje się na [[XII wiek]], czyli [[średniowiecze]], największą popularność sport ten zdobył w renesansie.


'''Zasady gry'''<br>
'''Zasady gry'''<br>
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu - spaleniu [[czarownica|czarownicy]]. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, [[widły]], zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.<br>
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu spaleniu [[czarownica|czarownicy]]. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, [[widły]], zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.<br>
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie.
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie.



Wersja z 21:39, 24 lis 2011


Emo.jpg

Emo – nowomodna subkultura, do której należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 12 do 20 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających emo to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się zerwać od koryta.

Występowanie
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy.