Ernst-Happel-Stadion: Różnice pomiędzy wersjami
Ponury bot (dyskusja • edycje) M (Robot wykonał kosmetyczne poprawki) |
|||
Linia 5: | Linia 5: | ||
Jeżeli posiadasz [[samochód]] i zamierzasz dojechać nim pod stadion, to, mówię Ci – nie ma się nawet co pchać, stadion jest w centrum, a centrum zawsze jest zapchane. Najlepszym wyjściem będzie zostawienie go na jakimś podmiejskim polu, pobłądzić piechotą kilka godzin i trafić do [[wiedeńskie metro|metra]], którego wszystkie linie prowadzą na stadion. |
Jeżeli posiadasz [[samochód]] i zamierzasz dojechać nim pod stadion, to, mówię Ci – nie ma się nawet co pchać, stadion jest w centrum, a centrum zawsze jest zapchane. Najlepszym wyjściem będzie zostawienie go na jakimś podmiejskim polu, pobłądzić piechotą kilka godzin i trafić do [[wiedeńskie metro|metra]], którego wszystkie linie prowadzą na stadion. |
||
{{stubpił}} |
|||
<br clear="all"> |
|||
{{Euro stadiony}} |
{{Euro stadiony}} |
||
Wersja z 17:35, 6 lut 2012
Ernst-Happel-Stadion w Wiedniu, Prater – kilkakrotnie liftingowana arena EURO 2008, pięciogwiazdkowa, eliptycznodachowa, ultranowoczesna i wielofunkcyjna. W szczytowym momencie mieściła nawet 90 tys. osób, później stopniowo się zmniejszała, by w końcu móc wystąpić na mistrzostwach, co od początku było jej celem. Posiada bieżnię lekkoatletyczną, ale się jej wstydzi, więc stara się przykrywać ją dodatkowymi krzesełkami.
Dostępność
Jeżeli posiadasz samochód i zamierzasz dojechać nim pod stadion, to, mówię Ci – nie ma się nawet co pchać, stadion jest w centrum, a centrum zawsze jest zapchane. Najlepszym wyjściem będzie zostawienie go na jakimś podmiejskim polu, pobłądzić piechotą kilka godzin i trafić do metra, którego wszystkie linie prowadzą na stadion.