Mega Man (postać): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: Linia 1:
{{cytat|Pikseloza.|Przeciętny człowiek o '''Megamanie'''}}
''Pikseloza...''
{{cytat|AAA pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!|Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w '''Megamana'''}}
Przeciętny człowiek o Megamanie...

''AAA pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!!!''
Przeciętny człowiek po "dłuższej chwili" grania w Megamana


== Megaman ==
Robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego -mana. Jego bronią jest mega buster który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez ściany (np. gumę). Jego numer seryjny z biedronki to 001.


'''Megaman''' – robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego –mana. Jego bronią jest mega buster który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez ściany (np. gumę). Jego numer seryjny z [[Biedronka|Biedronki]] to 001.


== Poprzednik Megamana ==
== Poprzednik Megamana ==
'''Blues, Breakman, Protoman''' jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko, żółty szaliczek (był kiedyś biały, ale z powodu problemów Protomana stał się żółty) przez pierwsze 2 części nie wiemy, że on istnieje potem okazuje się, iż zły dr.Wily (czyt. Łajlej) dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych przez co Piotruś stał się zły. W 3 części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka (tak, to z tego powodu ma obeszczany szalik). W części 9 i 10 możemy nim się poruszać a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie.
'''Blues, Breakman, Protoman''' jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko, żółty szaliczek (był kiedyś biały, ale z powodu problemów Protomana stał się żółty). Przez pierwsze 2 części nie wiemy, że on istnieje potem okazuje się, iż zły dr. Wily (czyt. Łajlej) dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych przez co Piotruś stał się zły. W 3 części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka (tak, to z tego powodu ma obeszczany szalik). W części 9 i 10 możemy nim się poruszać a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie.



== Następcy Megamana ==
== Następcy Megamana ==
002- Roll siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... nic specjalnego decha-robot. <br />
* 002 Roll siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha–robot.
003- Cutman- psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są nożyczki (o zgrozo!!!) <br />
* 003 Cutman psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są nożyczki (o zgrozo!!!).
004- Gutsman- polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka (którą długo trenował przed komputerem).<br />
* 004 Gutsman polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka (którą długo trenował przed komputerem).
005- Iceman- eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.<br />
* 005 Iceman eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
006- Bombman- znany z gry Bomberman. Jak sama nazwa wskazuje rzuca skarpetami z siarką i lontem.<br />
* 006 Bombman znany z gry Bomberman. Jak sama nazwa wskazuje rzuca skarpetami z siarką i lontem.
007- Fireman- jego ulubionym przedmiotem są "zapałkiiii" i "kot do palenia". Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.<br />
* 007 Fireman jego ulubionym przedmiotem są „zapałk”i i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
008- Elecman- gej, ma nawet własną wieżę gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman to strzela piorunami.<br />
* 008 Elecman gej, ma nawet własną wieżę gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman to strzela piorunami.
== Serie Megamana ==
* '''Klasyczna''', czyli pikseloza, składa się z części 10.
* '''Seria X''', w 3 części X jest tak irytujący, że wszyscy grają jako Zero, składa się z 8 części.
* '''Legends''', bryłowate CzyDe, aż oczy bolą bardziej niż w klasyku, na szczęście tylko 2 części.
* '''Seria Zero''', 100 lat po wydarzeniach z X8 bohater drugoplanowy staje się pierwszoplanowy, niestety tylko 4 części.
* '''ZX''', po kolejnych miliardach lat potem jakieś chore rodzeństwo zmienia się w postacie z poprzednich serii, 2 części.
* '''Battle Network''', żałosny RPG z niezliczoną ilością części.


{{stubgry}}

[[Kategoria:Gry komputerowe]]
== Serie Megamana ==
-Klasyczna, czyli pikseloza, składa się z części 10. <br />
-Seria X, w 3 części X jest tak irytujący, że wszyscy grają jako Zero, składa się z 8 części. <br />
-Legends, bryłowate CzyDe, aż oczy bolą bardziej niż w klasyku, na szczęście tylko 2 części. <br />
-Seria Zero, 100 lat po wydarzeniach z X8 bohater drugoplanowy staje się pierwszoplanowy, niestety tylko 4 części. <br />
-ZX, po kolejnych miliardach lat potem jakieś chore rodzeństwo zmienia się w postacie z poprzednich serii, 2 części. <br />
-Battle Network, żałosny RPG z niezliczoną ilością części.<br />

Wersja z 17:03, 19 lut 2012

Pikseloza.

Przeciętny człowiek o Megamanie

AAA pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!

Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w Megamana

Megaman – robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego –mana. Jego bronią jest mega buster który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez ściany (np. gumę). Jego numer seryjny z Biedronki to 001.

Poprzednik Megamana

Blues, Breakman, Protoman jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko, żółty szaliczek (był kiedyś biały, ale z powodu problemów Protomana stał się żółty). Przez pierwsze 2 części nie wiemy, że on istnieje potem okazuje się, iż zły dr. Wily (czyt. Łajlej) dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych przez co Piotruś stał się zły. W 3 części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka (tak, to z tego powodu ma obeszczany szalik). W części 9 i 10 możemy nim się poruszać a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie.

Następcy Megamana

  • 002 – Roll – siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha–robot.
  • 003 – Cutman – psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są nożyczki (o zgrozo!!!).
  • 004 – Gutsman – polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka (którą długo trenował przed komputerem).
  • 005 – Iceman – eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
  • 006 – Bombman – znany z gry Bomberman. Jak sama nazwa wskazuje rzuca skarpetami z siarką i lontem.
  • 007 – Fireman – jego ulubionym przedmiotem są „zapałk”i i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
  • 008 – Elecman – gej, ma nawet własną wieżę gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman to strzela piorunami.

Serie Megamana

  • Klasyczna, czyli pikseloza, składa się z części 10.
  • Seria X, w 3 części X jest tak irytujący, że wszyscy grają jako Zero, składa się z 8 części.
  • Legends, bryłowate CzyDe, aż oczy bolą bardziej niż w klasyku, na szczęście tylko 2 części.
  • Seria Zero, 100 lat po wydarzeniach z X8 bohater drugoplanowy staje się pierwszoplanowy, niestety tylko 4 części.
  • ZX, po kolejnych miliardach lat potem jakieś chore rodzeństwo zmienia się w postacie z poprzednich serii, 2 części.
  • Battle Network, żałosny RPG z niezliczoną ilością części.

Szablon:Stubgry