Bakalie: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(interpunkcja) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Ponuraaak.bot. Ofiarą rewertu jest Wishnia.) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
== Cechy charakterystyczne == |
== Cechy charakterystyczne == |
||
* Wygląd pysznych i soczystych owoców (''ach, te konserwanty''!) |
* Wygląd pysznych i soczystych owoców (''ach, te konserwanty''!); |
||
* W smaku można odczuć cukier, który wytworzył się przypadkiem, przez przesycenie [[Domestos|środkami usuwającymi pleśń]] |
* W smaku można odczuć cukier, który wytworzył się przypadkiem, przez przesycenie [[Domestos|środkami usuwającymi pleśń]]; |
||
* Mają tendencję do [[Anihilacja|samoanihilacji]] spowodowanej pozostawieniem otwartego pojemnika w [[Supermarket|supermarkecie]] bez nadzoru |
* Mają tendencję do [[Anihilacja|samoanihilacji]] spowodowanej pozostawieniem otwartego pojemnika w [[Supermarket|supermarkecie]] bez nadzoru; |
||
* Ich data ważności może być wielokrotnie przestawiana celem zachęcenia do zakupu |
* Ich data ważności może być wielokrotnie przestawiana celem zachęcenia do zakupu; |
||
* Po przyniesieniu do domu można usłyszeć niekontrolowane „K{{cenzura3}}a! To jest ohydne!”. |
* Po przyniesieniu do domu można usłyszeć niekontrolowane „K{{cenzura3}}a! To jest ohydne!”. |
||
== Zastosowanie == |
== Zastosowanie == |
||
* Podjadanie ich w [[Supermarket|supermarkecie]] |
* Podjadanie ich w [[Supermarket|supermarkecie]]; |
||
* Ponowne przetworzenie (dot. produktów firmy [[Constar]]). |
* Ponowne przetworzenie (dot. produktów firmy [[Constar]]). |
||
Wersja z 21:01, 23 lut 2012
Bakalie – kawałki zgniłych, nadpsutych, podpsutych, zapsutych, przedpsutych, obokpsutych, średniopsutych i tym podobnych owoców, których nikt nie chciał kupić (nawet w Lidlu za 0,50 zł za kilogram). Są one najczęściej skupowane przez sieć sklepów Biedronka, wkładane do solarium na tydzień i przejeżdżane kilkakrotnie przez walec drogowy. Daje to efekt wysuszenia i usunięcia pleśni. Tak spreparowany produkt znajdujemy później w błyszczącym opakowaniu na półce sklepowej. Konsumentami i głównymi smakoszami produktu są wyżeracze zwani „krążownikami hipermarketów”, czyli wygłodzone sępy, co to zarobić nie potrafią na swoje świństwa.
Cechy charakterystyczne
- Wygląd pysznych i soczystych owoców (ach, te konserwanty!);
- W smaku można odczuć cukier, który wytworzył się przypadkiem, przez przesycenie środkami usuwającymi pleśń;
- Mają tendencję do samoanihilacji spowodowanej pozostawieniem otwartego pojemnika w supermarkecie bez nadzoru;
- Ich data ważności może być wielokrotnie przestawiana celem zachęcenia do zakupu;
- Po przyniesieniu do domu można usłyszeć niekontrolowane „Ka! To jest ohydne!”.
Zastosowanie
- Podjadanie ich w supermarkecie;
- Ponowne przetworzenie (dot. produktów firmy Constar).