Gra:Strona 413: Różnice pomiędzy wersjami
({{dolinkuj}}) |
M (są linkujące, szablon zdjęty) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{dolinkuj}} |
|||
W czasie zwiedzania galerii sztuki z klasykami flamandzkich malowideł nagle poczułeś, iż wieśniak z obrazu Brueghla wyskoczył z znienacka z ramy i kopnął Cię w [[Dupa|dupę]]. Drapiesz się po głowie, gdyż zastanawiasz się jak to możliwe. Pytasz wieśniaka: |
W czasie zwiedzania galerii sztuki z klasykami flamandzkich malowideł nagle poczułeś, iż wieśniak z obrazu Brueghla wyskoczył z znienacka z ramy i kopnął Cię w [[Dupa|dupę]]. Drapiesz się po głowie, gdyż zastanawiasz się jak to możliwe. Pytasz wieśniaka: |
||
<poem> |
<poem> |
Wersja z 11:12, 17 sie 2012
W czasie zwiedzania galerii sztuki z klasykami flamandzkich malowideł nagle poczułeś, iż wieśniak z obrazu Brueghla wyskoczył z znienacka z ramy i kopnął Cię w dupę. Drapiesz się po głowie, gdyż zastanawiasz się jak to możliwe. Pytasz wieśniaka:
– Cóżeś mi uczynił, flamandzki wieśniaku?!
– Uwolnij mnie stąd! Ta świnia Brueghl uwięził mnie w blejtramie za to, że domagałem się 30% napiwku za przewóz chabetą.
– No to cholera zdrowo przesadziłeś, 10 % to i tak sporo dla słynnego flamandzkiego malarza. Nie mogę Cię zresztą wziąć, jesteś na pierwszym planie i powstanie dziura wielkości wieśniaka w blejtramie.
– Nie, jest marokański wieśniak moich gabarytów i on się zgodził, tylko powiedział, że jak wróci ze stacji metra.
– No dobrze – wyciągasz dłoń – jesteśmy wolni, ale tylko teoretycznie. Tutaj toczy się Gra, ra ra ra ra ra. Nie mamy wiele opcji wyjścia z Muzeum.
Co robisz?
- Najpierw musimy się zastanowić, co dalej.
- Gość jest nieco brudny. Oczyścić!
- Wyprowadzasz jakoś nieszczęśnika, jednak jest jeszcze strażnik.