Klatki na sekundę: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
(dodałem :))
Linia 8: Linia 8:
* {{t|24 fps}}współczesne filmy. Od teraz, kiedy pójdziesz do kina i zauważysz migające plamy na ekranie, będziesz wiedzieć, że każda z nich ma swoją 1/24 sekundy!
* {{t|24 fps}}współczesne filmy. Od teraz, kiedy pójdziesz do kina i zauważysz migające plamy na ekranie, będziesz wiedzieć, że każda z nich ma swoją 1/24 sekundy!
* {{t|24.9 fps}}średni framerate gier komputerowych;
* {{t|24.9 fps}}średni framerate gier komputerowych;
* {{t|25 fps}}telewizja i DVD w systemie PAL - tak, film w TV zapierdziela szybciej niż w kinie!
* {{t|25 fps}}telewizja i DVD w systemie PAL tak, film w TV zapierdziela szybciej niż w kinie!
* {{t|60 fps}}tyle maksymalnie uciągnie większość współczesnych monitorów<ref>o ile nie przestawimy sobie odświeżania</ref> – większe wartości służą jedynie do przedłużania [[Penis|męskich narządów płciowych]] u graczy.
* {{t|90 fps}}średni framerate [[camper]]a, który się nie rusza, a jego procesor nadąża za generowaniem tyluż klatek.
* {{t|90 fps}}średni framerate [[camper]]a, który się nie rusza, a jego procesor nadąża za generowaniem tyluż klatek.

{{Przypisy}}


{{stub|inf}}
{{stub|inf}}

Wersja z 09:20, 2 kwi 2013

Szablon:Tokreślenie używane w grach komputerowych, ew. filmach, używane do określenia płynności ruchu.

O co w tym chodzi?

Jak wiadomo, w każdym filmie coś się rusza. Aby wywołać wrażenie płynności ruchu, klatki muszą zapierdzielać tak szybko, żeby oko nie łapało każdej z osobna. Ludzie sprzeczają się, jaka ilość jest wystarczająca, a to oczywiście zależy od zastosowania:

Przypisy

  1. o ile nie przestawimy sobie odświeżania


Crystal Clear app klaptop.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.