Mega Man (postać): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono poprzednią wersję, jej autor to Matolog. Autor wycofanej wersji to Poc Vocem.)
M
Linia 10: Linia 10:


== Następcy Megamana ==
== Następcy Megamana ==
* '''002 Roll''' - siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
* '''002 Roll''' siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
* '''003 Cutman''' - psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
* '''003 Cutman''' psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
* '''004 Gutsman''' - polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
* '''004 Gutsman''' polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
* '''005 Iceman''' - Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
* '''005 Iceman''' Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
* '''006 Bombman''' - znany z gry [[Bomberman]]. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
* '''006 Bombman''' znany z gry [[Bomberman]]. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
* '''007 Fireman''' - jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
* '''007 Fireman''' jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
* '''008 Elecman''' - gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
* '''008 Elecman''' gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
* '''009 Metalman''' - stworzony by pokonać Megamana pracownik fabryki żyletek (które swoją drogą są OP), którymi w nas rzuca. Dorabia jako dentysta
* '''009 Metalman''' stworzony by pokonać Megamana pracownik fabryki żyletek (które swoją drogą są OP), którymi w nas rzuca. Dorabia jako dentysta
* '''010 Airman''' - pierwotnie wiatrak w pracowni Wily'ego, oficjalnie jednak miał zniszczyć protagonistę zmuszając do nałożenia swetra.
* '''010 Airman''' pierwotnie wiatrak w pracowni Wily'ego, oficjalnie jednak miał zniszczyć protagonistę zmuszając do nałożenia swetra.
* '''011 Bubbleman''' - zielony nurek, pierwszy robot stworzony do walki pod wodą przez wielu uznawany za najgorszego.
* '''011 Bubbleman''' zielony nurek, pierwszy robot stworzony do walki pod wodą przez wielu uznawany za najgorszego.
* '''012 Quickman''' - bardzo szybki odludek, który ukrył się w podziemnym laboratorium, aby wiecznie testować swoją prędkość. Prawdopodobnie jest to Australijczyk.
* '''012 Quickman''' bardzo szybki odludek, który ukrył się w podziemnym laboratorium, aby wiecznie testować swoją prędkość. Prawdopodobnie jest to Australijczyk.
* '''013 Crash/Clashman''' - homoseksualista skaczący w pizdu i rzucający w nas bombami. Ma na kasku takie fajne coś.
* '''013 Crash/Clashman''' homoseksualista skaczący w pizdu i rzucający w nas bombami. Ma na kasku takie fajne coś.
* '''014 Flashman''' - fotograf nadużywający pewnej funkcji, a tak na prawdę ma za zadanie zabić Megamana.
* '''014 Flashman''' fotograf nadużywający pewnej funkcji, a tak na prawdę ma za zadanie zabić Megamana.
* '''015 Heatman''' - Chodząca zapalniczka rzucająca w nas płomieniami. Mimo, że wygląda jak dziecko lubi palić papierosy.
* '''015 Heatman''' Chodząca zapalniczka rzucająca w nas płomieniami. Mimo, że wygląda jak dziecko lubi palić papierosy.
* '''016 Woodman''' - Drewniana figurka potrafiąca wywołać jesień. Wily zrobił go z drewna, bo zabrakło mu metalu, którego użył do stworzenia niepotrzebnych detali w swojej twierdzy.
* '''016 Woodman''' Drewniana figurka potrafiąca wywołać jesień. Wily zrobił go z drewna, bo zabrakło mu metalu, którego użył do stworzenia niepotrzebnych detali w swojej twierdzy.
* '''017 Needleman''' - górnik pracujący w elektrowni (mimo, że jego baza to plac budowy) używający kolców aby wydobywać minerały. I wszystko stało się jasne.
* '''017 Needleman''' górnik pracujący w elektrowni (mimo, że jego baza to plac budowy) używający kolców aby wydobywać minerały. I wszystko stało się jasne.
* '''018 Magnetman''' - magnes na lodówkę. Używa stereotypowych magnesów aby coś przenieść lub zniszczyć, na przykład ciebie.
* '''018 Magnetman''' magnes na lodówkę. Używa stereotypowych magnesów aby coś przenieść lub zniszczyć, na przykład ciebie.
* '''019 Geminiman''' - narcyz przeglądający się w swoim klonie. Potrafi stworzyć laser odbijający się od ścian, czyli praktycznie światło.
* '''019 Geminiman''' narcyz przeglądający się w swoim klonie. Potrafi stworzyć laser odbijający się od ścian, czyli praktycznie światło.
* '''020 Hardman''' - klasyfikuje gleby i wygląda jak wielki klocek lego. Ten z dziurką na górze i na dole.
* '''020 Hardman''' klasyfikuje gleby i wygląda jak wielki klocek lego. Ten z dziurką na górze i na dole.
* '''021 Topman''' - fanatyk bąćzków, ma ogromne oczy od pewnej zielonej roślinki rosnącej w jego poziomie. Miał kręcić się tak bardzo, żeby wykręcić się na inne planety i zabierać z nich surowce.
* '''021 Topman''' fanatyk bączków, ma ogromne oczy od pewnej zielonej roślinki rosnącej w jego poziomie. Miał kręcić się tak bardzo, żeby wykręcić się na inne planety i zabierać z nich surowce.
* '''022 Snakeman''' - znany też jako '''OutOfIdeaman'''. Jego opis mówiący o tym, że zajmuje się zwiedzaniem ciasnych szczelin sugeruje, że jest gwiazdą porno.
* '''022 Snakeman''' znany też jako '''OutOfIdeaman'''. Jego opis mówiący o tym, że zajmuje się zwiedzaniem ciasnych szczelin sugeruje, że jest gwiazdą porno.
* '''023 Sparkman''' - robol w elektrowni. Zamiast rąk ma igły a zamiast tułowia śrubę.
* '''023 Sparkman''' robol w elektrowni. Zamiast rąk ma igły a zamiast tułowia śrubę.
* '''024 Shadowman''' - nie dość, że Ninja, to jeszcze Kosmita. Rzuca w nas shurikenami.
* '''024 Shadowman''' nie dość, że Ninja, to jeszcze Kosmita. Rzuca w nas shurikenami.


[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]]
[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]]

Wersja z 19:04, 22 maj 2013

Megaman to bohater wychowujący dzieci i młodzież w duchu pozytywnych wartości i wzorców

Pikseloza.

Przeciętny człowiek o Megamanie

Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!

Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w Megamana

Megaman, Rockman – robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego -mana. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001.

Poprzednik Megamana

Blues, Breakman, Protoman – jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko i żółty szaliczek. Przez pierwsze dwie części nie wiemy o jego istnieniu, później okazuje się, iż zły Dr. Wily dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych, przez co Piotruś stał się zły. W trzeciej części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka. Tak, to z tego powodu ma wcześniej biały szalik przyjął barwę żółtą. W części 9. i 10. możemy nim sterować, a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie.

Następcy Megamana

  • 002 Roll – siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
  • 003 Cutman – psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
  • 004 Gutsman – polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
  • 005 Iceman – Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
  • 006 Bombman – znany z gry Bomberman. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
  • 007 Fireman – jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
  • 008 Elecman – gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
  • 009 Metalman – stworzony by pokonać Megamana pracownik fabryki żyletek (które swoją drogą są OP), którymi w nas rzuca. Dorabia jako dentysta
  • 010 Airman – pierwotnie wiatrak w pracowni Wily'ego, oficjalnie jednak miał zniszczyć protagonistę zmuszając do nałożenia swetra.
  • 011 Bubbleman – zielony nurek, pierwszy robot stworzony do walki pod wodą przez wielu uznawany za najgorszego.
  • 012 Quickman – bardzo szybki odludek, który ukrył się w podziemnym laboratorium, aby wiecznie testować swoją prędkość. Prawdopodobnie jest to Australijczyk.
  • 013 Crash/Clashman – homoseksualista skaczący w pizdu i rzucający w nas bombami. Ma na kasku takie fajne coś.
  • 014 Flashman – fotograf nadużywający pewnej funkcji, a tak na prawdę ma za zadanie zabić Megamana.
  • 015 Heatman – Chodząca zapalniczka rzucająca w nas płomieniami. Mimo, że wygląda jak dziecko lubi palić papierosy.
  • 016 Woodman – Drewniana figurka potrafiąca wywołać jesień. Wily zrobił go z drewna, bo zabrakło mu metalu, którego użył do stworzenia niepotrzebnych detali w swojej twierdzy.
  • 017 Needleman – górnik pracujący w elektrowni (mimo, że jego baza to plac budowy) używający kolców aby wydobywać minerały. I wszystko stało się jasne.
  • 018 Magnetman – magnes na lodówkę. Używa stereotypowych magnesów aby coś przenieść lub zniszczyć, na przykład ciebie.
  • 019 Geminiman – narcyz przeglądający się w swoim klonie. Potrafi stworzyć laser odbijający się od ścian, czyli praktycznie światło.
  • 020 Hardman – klasyfikuje gleby i wygląda jak wielki klocek lego. Ten z dziurką na górze i na dole.
  • 021 Topman – fanatyk bączków, ma ogromne oczy od pewnej zielonej roślinki rosnącej w jego poziomie. Miał kręcić się tak bardzo, żeby wykręcić się na inne planety i zabierać z nich surowce.
  • 022 Snakeman – znany też jako OutOfIdeaman. Jego opis mówiący o tym, że zajmuje się zwiedzaniem ciasnych szczelin sugeruje, że jest gwiazdą porno.
  • 023 Sparkman – robol w elektrowni. Zamiast rąk ma igły a zamiast tułowia śrubę.
  • 024 Shadowman – nie dość, że Ninja, to jeszcze Kosmita. Rzuca w nas shurikenami.