Nonźródła:Przegląd tekstów piosenek DSBM: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
Poniższy przegląd stanowi jedynie cząstkę tego, co oferują nam zespoły [[DSBM]]. Pamiętaj, że aby w pełni móc delektować się sensem tych słów, należy znać cały utwór. Teksty są przetłumaczone na język polski. |
Poniższy przegląd stanowi jedynie cząstkę tego, co oferują nam zespoły [[DSBM]]. Pamiętaj, że aby w pełni móc delektować się sensem tych słów, należy znać cały utwór. Teksty są przetłumaczone na język polski. |
||
---- |
|||
===DeathLiebers – Zaburzenia humoru=== |
===DeathLiebers – Zaburzenia humoru=== |
||
DeathLiebers jest jednym z zespołów znanego, [[Norwegia|norweskiego]] muzyka J. Lindstroemsona. W swoich tekstach traktuje głównie o cynizmie i czarnym humorze. |
DeathLiebers jest jednym z zespołów znanego, [[Norwegia|norweskiego]] muzyka J. Lindstroemsona. W swoich tekstach traktuje głównie o cynizmie i czarnym humorze. |
||
''<poem> |
|||
''*Odgłosy strzałów i krzyków ludzi*'' |
|||
*Odgłosy strzałów i krzyków ludzi* |
|||
No i na co się patrzycie, kurwa?! |
|||
Wy też chcecie zdechnąć na raka?! |
|||
Jestem rakiem toczącym człowieczeństwo! |
|||
*Odgłos charczenia* |
|||
Rzygam waszą nieludzką apatią |
|||
Wy dranie, co pod maskami macie?! |
|||
*Odgłos orgazmicznych jęków kobiety z jakiegoś pornola* |
|||
Jadę samochodem, ćpam mocne prochy |
|||
Nic mnie nie powstrzyma! |
|||
Destrukcja, czysta destrukcja! |
|||
HAHAHAHAHAHAHAHA! |
|||
*Odgłos klaskania w rytm muzyki* |
|||
Witajcie w mieście kurewstwa! |
|||
Gdzie ludzie handlują martwymi psami! |
|||
*Pięć minut bełkotu po norwesku* |
|||
</poem>'' |
|||
===Lambliallagh – Odległe Odgłosy Śmierci=== |
===Lambliallagh – Odległe Odgłosy Śmierci=== |
||
Linia 35: | Linia 35: | ||
Lambliallagh to jednoosobowy projekt Zorraghona z [[Austria|Austrii]]. Muzyk zmarł na ptasią grypę po nagraniu pierwszej płyty. |
Lambliallagh to jednoosobowy projekt Zorraghona z [[Austria|Austrii]]. Muzyk zmarł na ptasią grypę po nagraniu pierwszej płyty. |
||
''<poem> |
|||
''Poruszam się po długich schodach zagłady''<br /> |
|||
Poruszam się po długich schodach zagłady |
|||
''W dół idę na śmierć, śmieeeeee-arghhhh-eeerć!''<br /> |
|||
W dół idę na śmierć, śmieeeeee-arghhhh-eeerć! |
|||
''Dłoń moją trzyma mój przyjaciel Zaraza,''<br /> |
|||
Dłoń moją trzyma mój przyjaciel Zaraza, |
|||
''A tuż obok siostra ma, Zgooooooooooooon!''<br /> |
|||
A tuż obok siostra ma, Zgooooooooooooon! |
|||
*40-minutowe odgłosy kaszlu i charczenia* |
|||
Światło już na wieki ugaszone krwią, |
|||
Płaczę za utraconą miłością-uuuuuuuu! |
|||
Spoglądam w nicość, pustkę tego świata, |
|||
Tylko by ujrzeć mą dewastację-uaaaablagh! |
|||
*120-minutowa solówka na gitarze przeplatana industrialowymi dźwiękami* |
|||
Dlaczego się narodziłem właśnie tego dnia, |
|||
Lepiej, abym odpadł jak zwiędły-łiiiiiiiii liść! |
|||
Utraciłem Boga i nawet Szatan to kłamstwo, |
|||
Czas już odejść w cienistą macicę zła! |
|||
ŁAHAHAHAHAHA, ŁIIIIIIIIIIIIIIIIIII! |
|||
DAAAAAAAAAAAAAAJ ŁYYYYYYYYYYT MIIIIIIIIIIII! |
|||
*50-minutowe nagranie płaczu dziecka, 64-minutowa solówka na gitarze, 14-minutowa gra na pianinie, 30-minutowe odgłosy szumu morza, dwie minuty szczekania psa* |
|||
</poem>'' |
|||
===Morgongardatalakre – Samobójstwo=== |
===Morgongardatalakre – Samobójstwo=== |
||
Poetycki projekt niemieckiego muzyka, który zatrzasnął się pewnego dnia w lodówce i zamarzł. |
Poetycki projekt niemieckiego muzyka, który zatrzasnął się pewnego dnia w lodówce i zamarzł. |
||
''<poem> |
|||
''*Solówka na skrzypcach*'' |
|||
*Solówka na skrzypcach* |
|||
Nieskończona zima. |
|||
Torturowany samotnością. |
|||
Daleka droga. |
|||
Ja... |
|||
Sam... |
|||
*Solówka na kantele* |
|||
Torturowany przez samego siebie. |
|||
Wrogiem mym. |
|||
Odległe słońce. |
|||
Krew na śniegu. |
|||
Kocham cię. |
|||
Sam. |
|||
*Solówka na klawesynie* |
|||
Zimno. |
|||
Okrucieństwo wieczności. |
|||
Rozpływam się. |
|||
Ja? |
|||
Czy jeszcze ja? |
|||
Bez człowieczeństwa. |
|||
*Solówka na oboju* |
|||
Samobójstwo. |
|||
Samo-bójstwo. |
|||
Samobójstwo, ach. |
|||
Samo... samo... Samobójstwo. |
|||
Torturowany przez siebie! |
|||
AAAAAAAAAAAAACH! |
|||
*Solówka na mirlitonie* |
|||
</poem>'' |
|||
===The Ruins of The Vast Forest of Emptiness – Opętańcze odgłosy z chmur nad Västergård=== |
===The Ruins of The Vast Forest of Emptiness – Opętańcze odgłosy z chmur nad Västergård=== |
||
Utwory tego zespołu nagrywano w opuszczonej fabryce konserw, a muzycy byli wielokrotnymi wizytatorami w lokalnym szpitalu na Oddziale Chorób Układu Pokarmowego. Zespół rozpadł się, ponieważ basista zabił swojego sąsiada za pomocą siekiery, a potem ranił jego papużkę. |
Utwory tego zespołu nagrywano w opuszczonej fabryce konserw, a muzycy byli wielokrotnymi wizytatorami w lokalnym szpitalu na Oddziale Chorób Układu Pokarmowego. Zespół rozpadł się, ponieważ basista zabił swojego sąsiada za pomocą siekiery, a potem ranił jego papużkę. |
||
''<poem> |
|||
''Wyrwij chwasta!''<br /> |
|||
Wyrwij chwasta! |
|||
''Połam mi kości!''<br /> |
|||
Połam mi kości! |
|||
''AAAAAAAAUAAAAHHHHH!''<br /> |
|||
AAAAAAAAUAAAAHHHHH! |
|||
''Wbij nóż w mój nadgarstek!''<br /> |
|||
Wbij nóż w mój nadgarstek! |
|||
''AAAAAAAHHHHH-ŁEEEEE!''<br /> |
|||
AAAAAAAHHHHH-ŁEEEEE! |
|||
''Poderżnij me gardło!''<br /> |
|||
Poderżnij me gardło! |
|||
''Niech nie przełknę żarcia!''<br /> |
|||
Niech nie przełknę żarcia! |
|||
''Wybij oczy!''<br /> |
|||
Wybij oczy! |
|||
''Zrób mocny peeling!''<br /> |
|||
Zrób mocny peeling! |
|||
''UUUUUUUUUUUUUU!''<br /> |
|||
UUUUUUUUUUUUUU! |
|||
''Z trzustki zrób procę!''<br /> |
|||
Z trzustki zrób procę! |
|||
''Kolonoskopia widelcem!''<br /> |
|||
Kolonoskopia widelcem! |
|||
''Zdewastowana grasica!''<br /> |
|||
Zdewastowana grasica! |
|||
*Chwila ciszy* |
|||
Uuuuh, jednoczący ból |
|||
Mama mnie nie kochaaaa! |
|||
Nadchodzi nooooooooc! |
|||
*Industrialowe dźwięki* |
|||
Plast-e-lina! |
|||
Plasteli-na. |
|||
Nieludzka! |
|||
*Sample z jakiegoś filmu* |
|||
Jeśli zaufasz mi, wówczas razem dojdziemy do krainy euforii. Daleko poza id. Poza sieć człowieczeństwa. |
|||
ŁUUUUUUUUUŁIIIIIIIII! |
|||
Västergård! OCHHHHH! |
|||
Västerggggård! |
|||
Plastelina-na-na-na-na... |
|||
</poem>'' |
|||
===Vulturopator – Miłość i Anihilacja=== |
===Vulturopator – Miłość i Anihilacja=== |
||
Nie wiemy, kto odpowiada za ten projekt muzyczny. Zwykle opiewa patologiczną miłość, zboczenia, choroby psychiczne i survival. |
Nie wiemy, kto odpowiada za ten projekt muzyczny. Zwykle opiewa patologiczną miłość, zboczenia, choroby psychiczne i survival. |
||
''<poem> |
|||
''Zew mych trzewi woła mój umysł,''<br /> |
|||
Zew mych trzewi woła mój umysł, |
|||
''Spaceruję w krwawych ogrodach żył,''<br /> |
|||
Spaceruję w krwawych ogrodach żył, |
|||
''Czy mam nadzieję, że odnajdę cię tam?''<br /> |
|||
Czy mam nadzieję, że odnajdę cię tam? |
|||
''Dzierżę w dłoniach siekierę.''<br /> |
|||
Dzierżę w dłoniach siekierę. |
|||
''Nasza miłość będzie tak piękna!''<br /> |
|||
Nasza miłość będzie tak piękna! |
|||
''Tak cholernie piękna...''<br /> |
|||
Tak cholernie piękna... |
|||
*Odgłos grającej katarynki, perkusja napierdala, wchodzą skrzypce* |
|||
Lot ponad przestrzenią świata, |
|||
Nieskończone niebo zamykam w oczach, |
|||
Flaki wypływają z twego brzucha. |
|||
Wspominam twój wzrok wpatrzony we mnie |
|||
I dłonie zaciśnięte na kiełbasie krakowskiej. |
|||
Jak ja kocham kiełbasę krakowską! |
|||
*Odgłos bawiących się dzieci* |
|||
Moja droga dziewczyneczko, |
|||
Twoja mama mnie nie kochała, |
|||
Więc ją zabiłem- |
|||
-czy wybaczysz mi ten drobny nietakt? |
|||
Może wybierzesz się ze mną na lody? |
|||
Me imię to Mahomet. |
|||
</poem>'' |
|||
===Věrģalaĵihanůlatǖlŏs – .Negacja=== |
===Věrģalaĵihanůlatǖlŏs – .Negacja=== |
||
Muzycy tego peruwiańsko-fińskiego projektu z dumą przyznają, że byli wielokrotnie pacjentami w szpitalu psychiatrycznym (na oddziale leczenia uzależnienia od internetu i internetowej pornografii). |
Muzycy tego peruwiańsko-fińskiego projektu z dumą przyznają, że byli wielokrotnie pacjentami w szpitalu psychiatrycznym (na oddziale leczenia uzależnienia od internetu i internetowej pornografii). |
||
''<poem> |
|||
*Odgłos deszczu, szelest liści, recytowany tekst* |
|||
I tutaj znowu znaleźliśmy się w tym miejscu. Bez Boga. Bez człowieka. Będziemy skakać w odmętach negatywnej, zepsutej egzystencji i nurzać swe czuby w szarym soku niehumanitarnego turpizmu. Odejdź wraz z nami w tę ontologiczną pustkę samoświadomości. Pierwszą bramę Bafometa i Archanioła Michała. W dwójnasób otwartą na astralną powłokę ludzkiego nieszczęścia. |
|||
''*Odgłos deszczu, szelest liści, recytowany tekst*'' |
|||
''I tutaj znowu znaleźliśmy się w tym miejscu. Bez Boga. Bez człowieka. Będziemy skakać w odmętach negatywnej, zepsutej egzystencji i nurzać swe czuby w szarym soku niehumanitarnego turpizmu. Odejdź wraz z nami w tę ontologiczną pustkę samoświadomości. Pierwszą bramę Bafometa i Archanioła Michała. W dwójnasób otwartą na astralną powłokę ludzkiego nieszczęścia.'' |
|||
*Gitara akustyczna, samotny śpiew przerywany chlipaniem* |
|||
Zabili mi... hatterię... |
|||
Przyjaciela mego sprzed lat |
|||
Zielone miał łuski i wyglądał... |
|||
Jak dziaaaaad... |
|||
Miał na imię Jose Ferdinand |
|||
A po fińsku Kaustkiellakoppi |
|||
Gardziołko takie miękkie |
|||
I uśmiech szczery, uroczy |
|||
A wzrok tak... melancholijny |
|||
To była żywa skamieniałość |
|||
Sprzed laaaaaat... |
|||
Partyzantka mi ją zjadła |
|||
Bo myśleli, że to kot. |
|||
*Blackmetalowe dźwięki* |
|||
Życie me już puste jest bez nich |
|||
W ręce mej lśni brzytwa ostra |
|||
Żyły są duże, niczym księżyc w pełni |
|||
Czas aby nadszedł nów mojego człowieczeństwa! |
|||
Zostawiliście mnie na pastwę świata |
|||
A to świat bez duszy i zębów |
|||
Płakać więc i płakać... |
|||
*Cisza, odgłos rozrywanego papieru, rozdzierający krzyk* |
|||
Nëëëëëëëëëëëë, Negacjaaaaaaaa! |
|||
Bëëëëëëëëëëëë, Śmieeeeeeeeeerć! |
|||
Wõõõõõõõõõõõõ, Gnije me serce! |
|||
I co wy teraz zrobicie... ludzie! |
|||
*Kilkugodzinna solówka gitarowa i napierdalanie po garach przy niskiej jakości nagrania* |
|||
<poem>'' |
|||
=== Reaping Monolith of Heretic Empire – Profanacja Profanum (part IV) === |
=== Reaping Monolith of Heretic Empire – Profanacja Profanum (part IV) === |
||
Projekt ten założony został przez jednego z czeczeńskich uchodźców podczas tymczasowego pobytu w tybetańskim klasztorze, gdzie ku jego zaskoczeniu także zastała go wojna. |
Projekt ten założony został przez jednego z czeczeńskich uchodźców podczas tymczasowego pobytu w tybetańskim klasztorze, gdzie ku jego zaskoczeniu także zastała go wojna. |
||
''<poem> |
|||
''* Krzyki imitujące tortury na tle niskich, chóralnych śpiewów oraz rytmicznego napierdalania w gong *''<br /> |
|||
*Krzyki imitujące tortury na tle niskich, chóralnych śpiewów oraz rytmicznego napierdalania w gong* |
|||
''Ścieżka...''<br /> |
|||
Ścieżka... |
|||
''*Odgłos krztuszenia się i bulgotania*''<br /> |
|||
*Odgłos krztuszenia się i bulgotania* |
|||
''Tak brutalnie została mi wyrwana''<br /> |
|||
Tak brutalnie została mi wyrwana |
|||
''Gdzie światło nie dociera''<br /> |
|||
Gdzie światło nie dociera |
|||
''Jest ciemno''<br /> |
|||
Jest ciemno |
|||
''Zaprawdę...''<br /> |
|||
Zaprawdę... |
|||
''Szept błogosławi domy i rodziny tych, co milczeli''<br /> |
|||
Szept błogosławi domy i rodziny tych, co milczeli |
|||
''*Odgłosy imitujące coraz głośniejsze kroki, w tle motyw na didgeridoo *''<br /> |
|||
*Odgłosy imitujące coraz głośniejsze kroki, w tle motyw na didgeridoo * |
|||
''Awangarda! Tylko awangarda nosi brzemię nicości!''<br /> |
|||
Awangarda! Tylko awangarda nosi brzemię nicości! |
|||
''*Odgłosy beczących jaków*''<br /> |
|||
*Odgłosy beczących jaków* |
|||
''Co ty kurwa wiesz o awangardzie?!''<br /> |
|||
Co ty kurwa wiesz o awangardzie?! |
|||
''*Dźwięk sugerujący ścięcie głowy, najprawdopodobniej jaka, gdyż beczenie ustaje*''<br /> |
|||
*Dźwięk sugerujący ścięcie głowy, najprawdopodobniej jaka, gdyż beczenie ustaje* |
|||
''*Kilka sekund ciszy*''<br /> |
|||
*Kilka sekund ciszy* |
|||
''AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!''<br /> |
|||
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH! |
|||
''Ten świaaaaaaat!''<br /> |
|||
Ten świaaaaaaat! |
|||
''Śmieeeeeeerć!''<br /> |
|||
Śmieeeeeeerć! |
|||
''Biegnij! Biegnij w stronę lasu!''<br /> |
|||
Biegnij! Biegnij w stronę lasu! |
|||
''*Odgłosy zamieszek nakładających się na melodyjkę dla dzieci*''<br /> |
|||
*Odgłosy zamieszek nakładających się na melodyjkę dla dzieci* |
|||
''Mój doooooooooooooooom! AAAAWWWWW''<br /> |
|||
Mój doooooooooooooooom! AAAAWWWWW |
|||
''Gospodarstwoooooo!''<br /> |
|||
Gospodarstwoooooo! |
|||
''*Rosyjska melodyjka ludowa na tle niemal zagłuszających ją blastu i tremolo*''<br /> |
|||
*Rosyjska melodyjka ludowa na tle niemal zagłuszających ją blastu i tremolo* |
|||
''Nadzieja umiera... nadzieja umarła!''<br /> |
|||
Nadzieja umiera... nadzieja umarła! |
|||
''Za szybkoooooo! Za szybkoooooo!''<br /> |
|||
Za szybkoooooo! Za szybkoooooo! |
|||
''Zabij mnieeeeeeeee!''<br /> |
|||
Zabij mnieeeeeeeee! |
|||
''*Dochodzi klaskanie do rytmu i głośne gwizdanie*''<br /> |
|||
*Dochodzi klaskanie do rytmu i głośne gwizdanie* |
|||
''Zabij sąsiadóóóówwww!''<br /> |
|||
Zabij sąsiadóóóówwww! |
|||
''Niech ich puste życia wejdą na ścieżkę nicości!''<br /> |
|||
Niech ich puste życia wejdą na ścieżkę nicości! |
|||
''Tam gdzie światło krąży dwa razy w niedzielę!''<br /> |
|||
Tam gdzie światło krąży dwa razy w niedzielę! |
|||
''*Dwusekundowy przerywnik na śmiech jakiegoś dziadka*''<br /> |
|||
*Dwusekundowy przerywnik na śmiech jakiegoś dziadka* |
|||
'''Sekwencja:'''<br /> |
|||
'Sekwencja:' |
|||
''Zabij się! Zabij się! Zabij się! No zabij się!''<br /> |
|||
Zabij się! Zabij się! Zabij się! No zabij się! |
|||
Powtórzę zabij się! Powtórzę zabij się! Powtórzę zabij się! |
|||
''Nie czekaj na mnieeee, ooooooo i zabij się...''<br /> |
|||
Nie czekaj na mnieeee, ooooooo i zabij się... |
|||
''*Krzyki gwałconej kobiety*''<br /> |
|||
*Krzyki gwałconej kobiety* |
|||
''Tylko śmierć nas wybawi!''<br /> |
|||
Tylko śmierć nas wybawi! |
|||
''Po drugiej stronie nie ma nic, tylko śmieeeeerć!''<br /> |
|||
Po drugiej stronie nie ma nic, tylko śmieeeeerć! |
|||
''Zabijaj się, aż zabijesz się!''<br /> |
|||
Zabijaj się, aż zabijesz się! |
|||
''Powyższa sekwencja powtórzona zostaje 31 razy, a w trzydziestym drugim puszczona jest od tyłu. Utwór kończy się pięciominutowym nagraniem ze wspólnego posiłku.''<br /> |
|||
*Powyższa sekwencja powtórzona zostaje 31 razy, a w trzydziestym drugim puszczona jest od tyłu. Utwór kończy się pięciominutowym nagraniem ze wspólnego posiłku* |
|||
</poem>'' |
|||
[[Kategoria:Nonźródła – liryka|{{PAGENAME}}]] |
[[Kategoria:Nonźródła – liryka|{{PAGENAME}}]] |
Wersja z 21:04, 29 cze 2013
Poniższy przegląd stanowi jedynie cząstkę tego, co oferują nam zespoły DSBM. Pamiętaj, że aby w pełni móc delektować się sensem tych słów, należy znać cały utwór. Teksty są przetłumaczone na język polski.
DeathLiebers – Zaburzenia humoru
DeathLiebers jest jednym z zespołów znanego, norweskiego muzyka J. Lindstroemsona. W swoich tekstach traktuje głównie o cynizmie i czarnym humorze.
- Odgłosy strzałów i krzyków ludzi*
No i na co się patrzycie, kurwa?!
Wy też chcecie zdechnąć na raka?!
Jestem rakiem toczącym człowieczeństwo!
- Odgłos charczenia*
Rzygam waszą nieludzką apatią
Wy dranie, co pod maskami macie?!
- Odgłos orgazmicznych jęków kobiety z jakiegoś pornola*
Jadę samochodem, ćpam mocne prochy
Nic mnie nie powstrzyma!
Destrukcja, czysta destrukcja!
HAHAHAHAHAHAHAHA!
- Odgłos klaskania w rytm muzyki*
Witajcie w mieście kurewstwa!
Gdzie ludzie handlują martwymi psami!
- Pięć minut bełkotu po norwesku*
Lambliallagh – Odległe Odgłosy Śmierci
Lambliallagh to jednoosobowy projekt Zorraghona z Austrii. Muzyk zmarł na ptasią grypę po nagraniu pierwszej płyty.
Poruszam się po długich schodach zagłady
W dół idę na śmierć, śmieeeeee-arghhhh-eeerć!
Dłoń moją trzyma mój przyjaciel Zaraza,
A tuż obok siostra ma, Zgooooooooooooon!
- 40-minutowe odgłosy kaszlu i charczenia*
Światło już na wieki ugaszone krwią,
Płaczę za utraconą miłością-uuuuuuuu!
Spoglądam w nicość, pustkę tego świata,
Tylko by ujrzeć mą dewastację-uaaaablagh!
- 120-minutowa solówka na gitarze przeplatana industrialowymi dźwiękami*
Dlaczego się narodziłem właśnie tego dnia,
Lepiej, abym odpadł jak zwiędły-łiiiiiiiii liść!
Utraciłem Boga i nawet Szatan to kłamstwo,
Czas już odejść w cienistą macicę zła!
ŁAHAHAHAHAHA, ŁIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
DAAAAAAAAAAAAAAJ ŁYYYYYYYYYYT MIIIIIIIIIIII!
- 50-minutowe nagranie płaczu dziecka, 64-minutowa solówka na gitarze, 14-minutowa gra na pianinie, 30-minutowe odgłosy szumu morza, dwie minuty szczekania psa*
Morgongardatalakre – Samobójstwo
Poetycki projekt niemieckiego muzyka, który zatrzasnął się pewnego dnia w lodówce i zamarzł.
- Solówka na skrzypcach*
Nieskończona zima.
Torturowany samotnością.
Daleka droga.
Ja...
Sam...
- Solówka na kantele*
Torturowany przez samego siebie.
Wrogiem mym.
Odległe słońce.
Krew na śniegu.
Kocham cię.
Sam.
- Solówka na klawesynie*
Zimno.
Okrucieństwo wieczności.
Rozpływam się.
Ja?
Czy jeszcze ja?
Bez człowieczeństwa.
- Solówka na oboju*
Samobójstwo.
Samo-bójstwo.
Samobójstwo, ach.
Samo... samo... Samobójstwo.
Torturowany przez siebie!
AAAAAAAAAAAAACH!
- Solówka na mirlitonie*
The Ruins of The Vast Forest of Emptiness – Opętańcze odgłosy z chmur nad Västergård
Utwory tego zespołu nagrywano w opuszczonej fabryce konserw, a muzycy byli wielokrotnymi wizytatorami w lokalnym szpitalu na Oddziale Chorób Układu Pokarmowego. Zespół rozpadł się, ponieważ basista zabił swojego sąsiada za pomocą siekiery, a potem ranił jego papużkę.
Wyrwij chwasta!
Połam mi kości!
AAAAAAAAUAAAAHHHHH!
Wbij nóż w mój nadgarstek!
AAAAAAAHHHHH-ŁEEEEE!
Poderżnij me gardło!
Niech nie przełknę żarcia!
Wybij oczy!
Zrób mocny peeling!
UUUUUUUUUUUUUU!
Z trzustki zrób procę!
Kolonoskopia widelcem!
Zdewastowana grasica!
- Chwila ciszy*
Uuuuh, jednoczący ból
Mama mnie nie kochaaaa!
Nadchodzi nooooooooc!
- Industrialowe dźwięki*
Plast-e-lina!
Plasteli-na.
Nieludzka!
- Sample z jakiegoś filmu*
Jeśli zaufasz mi, wówczas razem dojdziemy do krainy euforii. Daleko poza id. Poza sieć człowieczeństwa.
ŁUUUUUUUUUŁIIIIIIIII!
Västergård! OCHHHHH!
Västerggggård!
Plastelina-na-na-na-na...
Vulturopator – Miłość i Anihilacja
Nie wiemy, kto odpowiada za ten projekt muzyczny. Zwykle opiewa patologiczną miłość, zboczenia, choroby psychiczne i survival.
Zew mych trzewi woła mój umysł,
Spaceruję w krwawych ogrodach żył,
Czy mam nadzieję, że odnajdę cię tam?
Dzierżę w dłoniach siekierę.
Nasza miłość będzie tak piękna!
Tak cholernie piękna...
- Odgłos grającej katarynki, perkusja napierdala, wchodzą skrzypce*
Lot ponad przestrzenią świata,
Nieskończone niebo zamykam w oczach,
Flaki wypływają z twego brzucha.
Wspominam twój wzrok wpatrzony we mnie
I dłonie zaciśnięte na kiełbasie krakowskiej.
Jak ja kocham kiełbasę krakowską!
- Odgłos bawiących się dzieci*
Moja droga dziewczyneczko,
Twoja mama mnie nie kochała,
Więc ją zabiłem-
-czy wybaczysz mi ten drobny nietakt?
Może wybierzesz się ze mną na lody?
Me imię to Mahomet.
Věrģalaĵihanůlatǖlŏs – .Negacja
Muzycy tego peruwiańsko-fińskiego projektu z dumą przyznają, że byli wielokrotnie pacjentami w szpitalu psychiatrycznym (na oddziale leczenia uzależnienia od internetu i internetowej pornografii).
- Odgłos deszczu, szelest liści, recytowany tekst*
I tutaj znowu znaleźliśmy się w tym miejscu. Bez Boga. Bez człowieka. Będziemy skakać w odmętach negatywnej, zepsutej egzystencji i nurzać swe czuby w szarym soku niehumanitarnego turpizmu. Odejdź wraz z nami w tę ontologiczną pustkę samoświadomości. Pierwszą bramę Bafometa i Archanioła Michała. W dwójnasób otwartą na astralną powłokę ludzkiego nieszczęścia.
- Gitara akustyczna, samotny śpiew przerywany chlipaniem*
Zabili mi... hatterię...
Przyjaciela mego sprzed lat
Zielone miał łuski i wyglądał...
Jak dziaaaaad...
Miał na imię Jose Ferdinand
A po fińsku Kaustkiellakoppi
Gardziołko takie miękkie
I uśmiech szczery, uroczy
A wzrok tak... melancholijny
To była żywa skamieniałość
Sprzed laaaaaat...
Partyzantka mi ją zjadła
Bo myśleli, że to kot.
- Blackmetalowe dźwięki*
Życie me już puste jest bez nich
W ręce mej lśni brzytwa ostra
Żyły są duże, niczym księżyc w pełni
Czas aby nadszedł nów mojego człowieczeństwa!
Zostawiliście mnie na pastwę świata
A to świat bez duszy i zębów
Płakać więc i płakać...
- Cisza, odgłos rozrywanego papieru, rozdzierający krzyk*
Nëëëëëëëëëëëë, Negacjaaaaaaaa!
Bëëëëëëëëëëëë, Śmieeeeeeeeeerć!
Wõõõõõõõõõõõõ, Gnije me serce!
I co wy teraz zrobicie... ludzie!
- Kilkugodzinna solówka gitarowa i napierdalanie po garach przy niskiej jakości nagrania*
<poem>
=== Reaping Monolith of Heretic Empire – Profanacja Profanum (part IV) ===
Projekt ten założony został przez jednego z czeczeńskich uchodźców podczas tymczasowego pobytu w tybetańskim klasztorze, gdzie ku jego zaskoczeniu także zastała go wojna.
<poem>
- Krzyki imitujące tortury na tle niskich, chóralnych śpiewów oraz rytmicznego napierdalania w gong*
Ścieżka...
- Odgłos krztuszenia się i bulgotania*
Tak brutalnie została mi wyrwana
Gdzie światło nie dociera
Jest ciemno
Zaprawdę...
Szept błogosławi domy i rodziny tych, co milczeli
- Odgłosy imitujące coraz głośniejsze kroki, w tle motyw na didgeridoo *
Awangarda! Tylko awangarda nosi brzemię nicości!
- Odgłosy beczących jaków*
Co ty kurwa wiesz o awangardzie?!
- Dźwięk sugerujący ścięcie głowy, najprawdopodobniej jaka, gdyż beczenie ustaje*
- Kilka sekund ciszy*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!
Ten świaaaaaaat!
Śmieeeeeeerć!
Biegnij! Biegnij w stronę lasu!
- Odgłosy zamieszek nakładających się na melodyjkę dla dzieci*
Mój doooooooooooooooom! AAAAWWWWW
Gospodarstwoooooo!
- Rosyjska melodyjka ludowa na tle niemal zagłuszających ją blastu i tremolo*
Nadzieja umiera... nadzieja umarła!
Za szybkoooooo! Za szybkoooooo!
Zabij mnieeeeeeeee!
- Dochodzi klaskanie do rytmu i głośne gwizdanie*
Zabij sąsiadóóóówwww!
Niech ich puste życia wejdą na ścieżkę nicości!
Tam gdzie światło krąży dwa razy w niedzielę!
- Dwusekundowy przerywnik na śmiech jakiegoś dziadka*
'Sekwencja:'
Zabij się! Zabij się! Zabij się! No zabij się!
Powtórzę zabij się! Powtórzę zabij się! Powtórzę zabij się!
Nie czekaj na mnieeee, ooooooo i zabij się...
- Krzyki gwałconej kobiety*
Tylko śmierć nas wybawi!
Po drugiej stronie nie ma nic, tylko śmieeeeerć!
Zabijaj się, aż zabijesz się!
- Powyższa sekwencja powtórzona zostaje 31 razy, a w trzydziestym drugim puszczona jest od tyłu. Utwór kończy się pięciominutowym nagraniem ze wspólnego posiłku*