Biedronka: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Kompressor. Autor wycofanej wersji to Wilkolak Nerevar.)
(dd)
Linia 6: Linia 6:


Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]].
Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]].

W biedronce Jasio wykłada chemię.


{{spożywcze}}
{{spożywcze}}

Wersja z 14:23, 4 sie 2006

Biedronka – ogólnopolska sieć obozów pracy, utrzymywana ze sprzedaży produktów z dużym stężeniem trocin i pierza. Ulubione miejsce spotkań słuchaczy Radia Maryja, zapewne dlatego, że zawsze jest do niej blisko.

Promuje chemię i genetycznie zmodyfikowane pomięsodory. Rozrasta się w tempie jednego miasta na dobę. Jej główny komputer i oddział znajduje się na Zalesiu. Znaczną konkurencją dla niej są sieci Stonka i Lidl (który ponoć jest tani).

Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające TVN.

W biedronce Jasio wykłada chemię.

Szablon:Spożywcze