Biedronka: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(dd) |
(rev) |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]]. |
Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]]. |
||
W biedronce Jasio wykłada chemię. |
|||
{{spożywcze}} |
{{spożywcze}} |
Wersja z 14:24, 4 sie 2006
Biedronka – ogólnopolska sieć obozów pracy, utrzymywana ze sprzedaży produktów z dużym stężeniem trocin i pierza. Ulubione miejsce spotkań słuchaczy Radia Maryja, zapewne dlatego, że zawsze jest do niej blisko.
Promuje chemię i genetycznie zmodyfikowane pomięsodory. Rozrasta się w tempie jednego miasta na dobę. Jej główny komputer i oddział znajduje się na Zalesiu. Znaczną konkurencją dla niej są sieci Stonka i Lidl (który ponoć jest tani).
Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające TVN.