Mega Man (postać): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
({{t}})
Linia 4: Linia 4:
{{cytat|Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!|Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w '''Megamana'''}}
{{cytat|Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!|Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w '''Megamana'''}}


'''Megaman''', '''Rockman''' – robot z serii gier o [[Mega Man|tym samym tytule]]. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego ''-mana''. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001.
{{t|Megaman, Rockman}} robot z serii gier o [[Mega Man|tym samym tytule]]. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego ''-mana''. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001.


== Poprzednik Megamana ==
== Poprzednik Megamana ==
Linia 10: Linia 10:


== Następcy Megamana ==
== Następcy Megamana ==
* '''002 Roll''' – siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
* {{t|002 Roll}} siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
* '''003 Cutman''' – psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
* {{t|003 Cutman}} psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
* '''004 Gutsman''' – polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
* {{t|004 Gutsman}} polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
* '''005 Iceman''' – Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
* {{t|005 Iceman}} Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
* '''006 Bombman''' – znany z gry [[Bomberman]]. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
* {{t|006 Bombman}} znany z gry [[Bomberman]]. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
* '''007 Fireman''' – jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
* {{t|007 Fireman}} jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
* '''008 Elecman''' – gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
* {{t|008 Elecman}} gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
* '''009 Metalman''' – stworzony by pokonać Megamana pracownik fabryki żyletek (które swoją drogą są OP), którymi w nas rzuca. Dorabia jako dentysta
* {{t|009 Metalman}} stworzony by pokonać Megamana pracownik fabryki żyletek (które swoją drogą są OP), którymi w nas rzuca. Dorabia jako dentysta
* '''010 Airman''' – pierwotnie wiatrak w pracowni Wily'ego, oficjalnie jednak miał zniszczyć protagonistę zmuszając do nałożenia swetra.
* {{t|010 Airman}} pierwotnie wiatrak w pracowni Wily'ego, oficjalnie jednak miał zniszczyć protagonistę zmuszając do nałożenia swetra.
* '''011 Bubbleman''' – zielony nurek, pierwszy robot stworzony do walki pod wodą przez wielu uznawany za najgorszego.
* {{t|011 Bubbleman}} zielony nurek, pierwszy robot stworzony do walki pod wodą przez wielu uznawany za najgorszego.
* '''012 Quickman''' – bardzo szybki odludek, który ukrył się w podziemnym laboratorium, aby wiecznie testować swoją prędkość. Prawdopodobnie jest to Australijczyk.
* {{t|012 Quickman}} bardzo szybki odludek, który ukrył się w podziemnym laboratorium, aby wiecznie testować swoją prędkość. Prawdopodobnie jest to Australijczyk.
* '''013 Crash/Clashman''' – homoseksualista skaczący w pizdu i rzucający w nas bombami. Ma na kasku takie fajne coś.
* {{t|013 Crash/Clashman}} homoseksualista skaczący w pizdu i rzucający w nas bombami. Ma na kasku takie fajne coś.
* '''014 Flashman''' – fotograf nadużywający pewnej funkcji, a tak na prawdę ma za zadanie zabić Megamana.
* {{t|014 Flashman}} fotograf nadużywający pewnej funkcji, a tak na prawdę ma za zadanie zabić Megamana.
* '''015 Heatman''' – Chodząca zapalniczka rzucająca w nas płomieniami. Mimo, że wygląda jak dziecko lubi palić papierosy.
* {{t|015 Heatman}} chodząca zapalniczka rzucająca w nas płomieniami. Mimo, że wygląda jak dziecko lubi palić papierosy.
* '''016 Woodman''' – Drewniana figurka potrafiąca wywołać jesień. Wily zrobił go z drewna, bo zabrakło mu metalu, którego użył do stworzenia niepotrzebnych detali w swojej twierdzy.
* {{t|016 Woodman}} drewniana figurka potrafiąca wywołać jesień. Wily zrobił go z drewna, bo zabrakło mu metalu, którego użył do stworzenia niepotrzebnych detali w swojej twierdzy.
* '''017 Needleman''' – górnik pracujący w elektrowni (mimo, że jego baza to plac budowy) używający kolców aby wydobywać minerały. I wszystko stało się jasne.
* {{t|017 Needleman}} górnik pracujący w elektrowni (mimo, że jego baza to plac budowy) używający kolców aby wydobywać minerały. I wszystko stało się jasne.
* '''018 Magnetman''' – magnes na lodówkę. Używa stereotypowych magnesów aby coś przenieść lub zniszczyć, na przykład ciebie.
* {{t|018 Magnetman}} magnes na lodówkę. Używa stereotypowych magnesów aby coś przenieść lub zniszczyć, na przykład ciebie.
* '''019 Geminiman''' – narcyz przeglądający się w swoim klonie. Potrafi stworzyć laser odbijający się od ścian, czyli praktycznie światło.
* {{t|019 Geminiman}} narcyz przeglądający się w swoim klonie. Potrafi stworzyć laser odbijający się od ścian, czyli praktycznie światło.
* '''020 Hardman''' – klasyfikuje gleby i wygląda jak wielki klocek lego. Ten z dziurką na górze i na dole.
* {{t|020 Hardman}} klasyfikuje gleby i wygląda jak wielki klocek lego. Ten z dziurką na górze i na dole.
* '''021 Topman''' – fanatyk bączków, ma ogromne oczy od pewnej zielonej roślinki rosnącej w jego poziomie. Miał kręcić się tak bardzo, żeby wykręcić się na inne planety i zabierać z nich surowce.
* {{t|021 Topman}} fanatyk bączków, ma ogromne oczy od pewnej zielonej roślinki rosnącej w jego poziomie. Miał kręcić się tak bardzo, żeby wykręcić się na inne planety i zabierać z nich surowce.
* '''022 Snakeman''' – znany też jako '''OutOfIdeaman'''. Jego opis mówiący o tym, że zajmuje się zwiedzaniem ciasnych szczelin sugeruje, że jest gwiazdą porno.
* {{t|022 Snakeman}} znany też jako '''OutOfIdeaman'''. Jego opis mówiący o tym, że zajmuje się zwiedzaniem ciasnych szczelin sugeruje, że jest gwiazdą porno.
* '''023 Sparkman''' – robol w elektrowni. Zamiast rąk ma igły a zamiast tułowia śrubę.
* {{t|023 Sparkman}} robol w elektrowni. Zamiast rąk ma igły a zamiast tułowia śrubę.
* '''024 Shadowman''' – nie dość, że Ninja, to jeszcze Kosmita. Rzuca w nas shurikenami.
* {{t|024 Shadowman}} nie dość, że Ninja, to jeszcze Kosmita. Rzuca w nas shurikenami.
* '''025 Brightman''' - chodząca żarówka. Używany jest podczas ekspedycji, jakby nie można było użyć zwykłej latarki.
* {{t|025 Brightman}} chodząca żarówka. Używany jest podczas ekspedycji, jakby nie można było użyć zwykłej latarki.
* '''026 Toadman''' - prawdopodobnie najłatwiejszy boss w całej serii gier. Wyglądem przypomina on żabę, mimo iż miała to być ropucha. Rolniczek potrafiący wytańczyć nam kwaśny deszcz.
* {{t|026 Toadman}} prawdopodobnie najłatwiejszy boss w całej serii gier. Wyglądem przypomina on żabę, mimo iż miała to być ropucha. Rolniczek potrafiący wytańczyć nam kwaśny deszcz.
* '''027 Drillman''' - Wnerwiony górnik z wielkim wiertłem na łbie i rękach. W pewnym stopniu przypomina Crashmana.
* {{t|027 Drillman}} wnerwiony górnik z wielkim wiertłem na łbie i rękach. W pewnym stopniu przypomina Crashmana.
* '''028 Pharaohman''' - Najfaniejszy (ignorując fanboy'ów Metalmana) robot na świecie. Został stworzony aby odwalać czarną robotę podczas zwiedzania piramid.
* {{t|028 Pharaohman}} najfajniejszy (ignorując fanboy'ów Metalmana) robot na świecie. Został stworzony aby odwalać czarną robotę podczas zwiedzania piramid.
* '''029 Ringman''' - Ulubiony robot Sonica. Rzuca ostrymi jak brzytwa pierścieniami zachowującymi się jak bumerang.
* {{t|029 Ringman}} ulubiony robot Sonica. Rzuca ostrymi jak brzytwa pierścieniami zachowującymi się jak bumerang.
* '''030 Dustman''' - Konserwator powierzchni płaskich, po chłopskiemu - woźny. Mimo iż ma działko zamiast ręki, w ogóle go nie używa. Biedny, i po co mu to było?
* {{t|030 Dustman}} konserwator powierzchni płaskich, po chłopskiemu - woźny. Mimo iż ma działko zamiast ręki, w ogóle go nie używa. Biedny, i po co mu to było?
* '''031 Diveman''' - Krzywomordy Rybak zbudowany na wzór łodzi podwodnej, strzela torpedami z klaty. Jest tak zalany, że siebie też może wystrzelić.
* {{t|031 Diveman}} krzywomordy rybak zbudowany na wzór łodzi podwodnej, strzela torpedami z klaty. Jest tak zalany, że siebie też może wystrzelić.


[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]]
[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]]

Wersja z 19:02, 8 lip 2013

Megaman to bohater wychowujący dzieci i młodzież w duchu pozytywnych wartości i wzorców

Pikseloza.

Przeciętny człowiek o Megamanie

Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!

Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w Megamana

Szablon:T robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego -mana. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001.

Poprzednik Megamana

Blues, Breakman, Protoman – jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko i żółty szaliczek. Przez pierwsze dwie części nie wiemy o jego istnieniu, później okazuje się, iż zły Dr. Wily dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych, przez co Piotruś stał się zły. W trzeciej części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka. Tak, to z tego powodu ma wcześniej biały szalik przyjął barwę żółtą. W części 9. i 10. możemy nim sterować, a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie.

Następcy Megamana

  • Szablon:T siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
  • Szablon:T psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
  • Szablon:T polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
  • Szablon:T Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
  • Szablon:T znany z gry Bomberman. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
  • Szablon:T jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
  • Szablon:T gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
  • Szablon:T stworzony by pokonać Megamana pracownik fabryki żyletek (które swoją drogą są OP), którymi w nas rzuca. Dorabia jako dentysta
  • Szablon:T pierwotnie wiatrak w pracowni Wily'ego, oficjalnie jednak miał zniszczyć protagonistę zmuszając do nałożenia swetra.
  • Szablon:T zielony nurek, pierwszy robot stworzony do walki pod wodą przez wielu uznawany za najgorszego.
  • Szablon:T bardzo szybki odludek, który ukrył się w podziemnym laboratorium, aby wiecznie testować swoją prędkość. Prawdopodobnie jest to Australijczyk.
  • Szablon:T homoseksualista skaczący w pizdu i rzucający w nas bombami. Ma na kasku takie fajne coś.
  • Szablon:T fotograf nadużywający pewnej funkcji, a tak na prawdę ma za zadanie zabić Megamana.
  • Szablon:T chodząca zapalniczka rzucająca w nas płomieniami. Mimo, że wygląda jak dziecko lubi palić papierosy.
  • Szablon:T drewniana figurka potrafiąca wywołać jesień. Wily zrobił go z drewna, bo zabrakło mu metalu, którego użył do stworzenia niepotrzebnych detali w swojej twierdzy.
  • Szablon:T górnik pracujący w elektrowni (mimo, że jego baza to plac budowy) używający kolców aby wydobywać minerały. I wszystko stało się jasne.
  • Szablon:T magnes na lodówkę. Używa stereotypowych magnesów aby coś przenieść lub zniszczyć, na przykład ciebie.
  • Szablon:T narcyz przeglądający się w swoim klonie. Potrafi stworzyć laser odbijający się od ścian, czyli praktycznie światło.
  • Szablon:T klasyfikuje gleby i wygląda jak wielki klocek lego. Ten z dziurką na górze i na dole.
  • Szablon:T fanatyk bączków, ma ogromne oczy od pewnej zielonej roślinki rosnącej w jego poziomie. Miał kręcić się tak bardzo, żeby wykręcić się na inne planety i zabierać z nich surowce.
  • Szablon:T znany też jako OutOfIdeaman. Jego opis mówiący o tym, że zajmuje się zwiedzaniem ciasnych szczelin sugeruje, że jest gwiazdą porno.
  • Szablon:T robol w elektrowni. Zamiast rąk ma igły a zamiast tułowia śrubę.
  • Szablon:T nie dość, że Ninja, to jeszcze Kosmita. Rzuca w nas shurikenami.
  • Szablon:T chodząca żarówka. Używany jest podczas ekspedycji, jakby nie można było użyć zwykłej latarki.
  • Szablon:T prawdopodobnie najłatwiejszy boss w całej serii gier. Wyglądem przypomina on żabę, mimo iż miała to być ropucha. Rolniczek potrafiący wytańczyć nam kwaśny deszcz.
  • Szablon:T wnerwiony górnik z wielkim wiertłem na łbie i rękach. W pewnym stopniu przypomina Crashmana.
  • Szablon:T najfajniejszy (ignorując fanboy'ów Metalmana) robot na świecie. Został stworzony aby odwalać czarną robotę podczas zwiedzania piramid.
  • Szablon:T ulubiony robot Sonica. Rzuca ostrymi jak brzytwa pierścieniami zachowującymi się jak bumerang.
  • Szablon:T konserwator powierzchni płaskich, po chłopskiemu - woźny. Mimo iż ma działko zamiast ręki, w ogóle go nie używa. Biedny, i po co mu to było?
  • Szablon:T krzywomordy rybak zbudowany na wzór łodzi podwodnej, strzela torpedami z klaty. Jest tak zalany, że siebie też może wystrzelić.