Mega Man (postać): Różnice pomiędzy wersjami
({{t}}) |
|||
Linia 4: | Linia 4: | ||
{{cytat|Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!|Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w '''Megamana'''}} |
{{cytat|Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!|Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w '''Megamana'''}} |
||
{{t|Megaman, Rockman}} robot z serii gier o [[Mega Man|tym samym tytule]]. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego ''-mana''. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001. |
|||
== Poprzednik Megamana == |
== Poprzednik Megamana == |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
== Następcy Megamana == |
== Następcy Megamana == |
||
* |
* {{t|002 Roll}} siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot. |
||
* |
* {{t|003 Cutman}} psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki. |
||
* |
* {{t|004 Gutsman}} polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem. |
||
* |
* {{t|005 Iceman}} Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh. |
||
* |
* {{t|006 Bombman}} znany z gry [[Bomberman]]. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem. |
||
* |
* {{t|007 Fireman}} jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa. |
||
* |
* {{t|008 Elecman}} gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami. |
||
* |
* {{t|009 Metalman}} stworzony by pokonać Megamana pracownik fabryki żyletek (które swoją drogą są OP), którymi w nas rzuca. Dorabia jako dentysta |
||
* |
* {{t|010 Airman}} pierwotnie wiatrak w pracowni Wily'ego, oficjalnie jednak miał zniszczyć protagonistę zmuszając do nałożenia swetra. |
||
* |
* {{t|011 Bubbleman}} zielony nurek, pierwszy robot stworzony do walki pod wodą przez wielu uznawany za najgorszego. |
||
* |
* {{t|012 Quickman}} bardzo szybki odludek, który ukrył się w podziemnym laboratorium, aby wiecznie testować swoją prędkość. Prawdopodobnie jest to Australijczyk. |
||
* |
* {{t|013 Crash/Clashman}} homoseksualista skaczący w pizdu i rzucający w nas bombami. Ma na kasku takie fajne coś. |
||
* |
* {{t|014 Flashman}} fotograf nadużywający pewnej funkcji, a tak na prawdę ma za zadanie zabić Megamana. |
||
* |
* {{t|015 Heatman}} chodząca zapalniczka rzucająca w nas płomieniami. Mimo, że wygląda jak dziecko lubi palić papierosy. |
||
* |
* {{t|016 Woodman}} drewniana figurka potrafiąca wywołać jesień. Wily zrobił go z drewna, bo zabrakło mu metalu, którego użył do stworzenia niepotrzebnych detali w swojej twierdzy. |
||
* |
* {{t|017 Needleman}} górnik pracujący w elektrowni (mimo, że jego baza to plac budowy) używający kolców aby wydobywać minerały. I wszystko stało się jasne. |
||
* |
* {{t|018 Magnetman}} magnes na lodówkę. Używa stereotypowych magnesów aby coś przenieść lub zniszczyć, na przykład ciebie. |
||
* |
* {{t|019 Geminiman}} narcyz przeglądający się w swoim klonie. Potrafi stworzyć laser odbijający się od ścian, czyli praktycznie światło. |
||
* |
* {{t|020 Hardman}} klasyfikuje gleby i wygląda jak wielki klocek lego. Ten z dziurką na górze i na dole. |
||
* |
* {{t|021 Topman}} fanatyk bączków, ma ogromne oczy od pewnej zielonej roślinki rosnącej w jego poziomie. Miał kręcić się tak bardzo, żeby wykręcić się na inne planety i zabierać z nich surowce. |
||
* |
* {{t|022 Snakeman}} znany też jako '''OutOfIdeaman'''. Jego opis mówiący o tym, że zajmuje się zwiedzaniem ciasnych szczelin sugeruje, że jest gwiazdą porno. |
||
* |
* {{t|023 Sparkman}} robol w elektrowni. Zamiast rąk ma igły a zamiast tułowia śrubę. |
||
* |
* {{t|024 Shadowman}} nie dość, że Ninja, to jeszcze Kosmita. Rzuca w nas shurikenami. |
||
* |
* {{t|025 Brightman}} chodząca żarówka. Używany jest podczas ekspedycji, jakby nie można było użyć zwykłej latarki. |
||
* |
* {{t|026 Toadman}} prawdopodobnie najłatwiejszy boss w całej serii gier. Wyglądem przypomina on żabę, mimo iż miała to być ropucha. Rolniczek potrafiący wytańczyć nam kwaśny deszcz. |
||
* |
* {{t|027 Drillman}} wnerwiony górnik z wielkim wiertłem na łbie i rękach. W pewnym stopniu przypomina Crashmana. |
||
* |
* {{t|028 Pharaohman}} najfajniejszy (ignorując fanboy'ów Metalmana) robot na świecie. Został stworzony aby odwalać czarną robotę podczas zwiedzania piramid. |
||
* |
* {{t|029 Ringman}} ulubiony robot Sonica. Rzuca ostrymi jak brzytwa pierścieniami zachowującymi się jak bumerang. |
||
* |
* {{t|030 Dustman}} konserwator powierzchni płaskich, po chłopskiemu - woźny. Mimo iż ma działko zamiast ręki, w ogóle go nie używa. Biedny, i po co mu to było? |
||
* |
* {{t|031 Diveman}} krzywomordy rybak zbudowany na wzór łodzi podwodnej, strzela torpedami z klaty. Jest tak zalany, że siebie też może wystrzelić. |
||
[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]] |
[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]] |
Wersja z 19:02, 8 lip 2013
Ten artykuł dotyczy postaci. Zobacz też Mega Man. |
Pikseloza.
- Przeciętny człowiek o Megamanie
Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!
- Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w Megamana
Szablon:T robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego -mana. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001.
Poprzednik Megamana
Blues, Breakman, Protoman – jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko i żółty szaliczek. Przez pierwsze dwie części nie wiemy o jego istnieniu, później okazuje się, iż zły Dr. Wily dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych, przez co Piotruś stał się zły. W trzeciej części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka. Tak, to z tego powodu ma wcześniej biały szalik przyjął barwę żółtą. W części 9. i 10. możemy nim sterować, a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie.
Następcy Megamana
- Szablon:T siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
- Szablon:T psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
- Szablon:T polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
- Szablon:T Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
- Szablon:T znany z gry Bomberman. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
- Szablon:T jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
- Szablon:T gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
- Szablon:T stworzony by pokonać Megamana pracownik fabryki żyletek (które swoją drogą są OP), którymi w nas rzuca. Dorabia jako dentysta
- Szablon:T pierwotnie wiatrak w pracowni Wily'ego, oficjalnie jednak miał zniszczyć protagonistę zmuszając do nałożenia swetra.
- Szablon:T zielony nurek, pierwszy robot stworzony do walki pod wodą przez wielu uznawany za najgorszego.
- Szablon:T bardzo szybki odludek, który ukrył się w podziemnym laboratorium, aby wiecznie testować swoją prędkość. Prawdopodobnie jest to Australijczyk.
- Szablon:T homoseksualista skaczący w pizdu i rzucający w nas bombami. Ma na kasku takie fajne coś.
- Szablon:T fotograf nadużywający pewnej funkcji, a tak na prawdę ma za zadanie zabić Megamana.
- Szablon:T chodząca zapalniczka rzucająca w nas płomieniami. Mimo, że wygląda jak dziecko lubi palić papierosy.
- Szablon:T drewniana figurka potrafiąca wywołać jesień. Wily zrobił go z drewna, bo zabrakło mu metalu, którego użył do stworzenia niepotrzebnych detali w swojej twierdzy.
- Szablon:T górnik pracujący w elektrowni (mimo, że jego baza to plac budowy) używający kolców aby wydobywać minerały. I wszystko stało się jasne.
- Szablon:T magnes na lodówkę. Używa stereotypowych magnesów aby coś przenieść lub zniszczyć, na przykład ciebie.
- Szablon:T narcyz przeglądający się w swoim klonie. Potrafi stworzyć laser odbijający się od ścian, czyli praktycznie światło.
- Szablon:T klasyfikuje gleby i wygląda jak wielki klocek lego. Ten z dziurką na górze i na dole.
- Szablon:T fanatyk bączków, ma ogromne oczy od pewnej zielonej roślinki rosnącej w jego poziomie. Miał kręcić się tak bardzo, żeby wykręcić się na inne planety i zabierać z nich surowce.
- Szablon:T znany też jako OutOfIdeaman. Jego opis mówiący o tym, że zajmuje się zwiedzaniem ciasnych szczelin sugeruje, że jest gwiazdą porno.
- Szablon:T robol w elektrowni. Zamiast rąk ma igły a zamiast tułowia śrubę.
- Szablon:T nie dość, że Ninja, to jeszcze Kosmita. Rzuca w nas shurikenami.
- Szablon:T chodząca żarówka. Używany jest podczas ekspedycji, jakby nie można było użyć zwykłej latarki.
- Szablon:T prawdopodobnie najłatwiejszy boss w całej serii gier. Wyglądem przypomina on żabę, mimo iż miała to być ropucha. Rolniczek potrafiący wytańczyć nam kwaśny deszcz.
- Szablon:T wnerwiony górnik z wielkim wiertłem na łbie i rękach. W pewnym stopniu przypomina Crashmana.
- Szablon:T najfajniejszy (ignorując fanboy'ów Metalmana) robot na świecie. Został stworzony aby odwalać czarną robotę podczas zwiedzania piramid.
- Szablon:T ulubiony robot Sonica. Rzuca ostrymi jak brzytwa pierścieniami zachowującymi się jak bumerang.
- Szablon:T konserwator powierzchni płaskich, po chłopskiemu - woźny. Mimo iż ma działko zamiast ręki, w ogóle go nie używa. Biedny, i po co mu to było?
- Szablon:T krzywomordy rybak zbudowany na wzór łodzi podwodnej, strzela torpedami z klaty. Jest tak zalany, że siebie też może wystrzelić.