Użytkownik:Kompatybilijny1/brudnopis: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M
Linia 5: Linia 5:


Orcs Must Die! (Orki muszą umrzeć!, Śmierć orkom!, Orki muszom umrnąć!, Zabić Orkę!)-Gra studia Ro(bocop)ot Entersrejment.
Orcs Must Die! (Orki muszą umrzeć!, Śmierć orkom!, Orki muszom umrnąć!, Zabić Orkę!)-Gra studia Ro(bocop)ot Entersrejment.
Gra polega na masowym pacyfikowaniu przez głównego bohatera (utola) Bogu ducha winnych Orków i całej reszty zjebów, przy pomocy urządzeń i broni, łamiących konwencję genewską na potęgę.
Gra polega na masowym pacyfikowaniu przez głównego bohatera (utola) Bogu ducha winnych Orków i całej reszty zjebów,
przy pomocy urządzeń i broni, łamiących konwencję genewską na potęgę.





Wersja z 23:57, 24 sty 2015

-Pwnt n00bs! Utol do orków.

-Pwnt n00b! Pancerny ogr do utola.


Orcs Must Die! (Orki muszą umrzeć!, Śmierć orkom!, Orki muszom umrnąć!, Zabić Orkę!)-Gra studia Ro(bocop)ot Entersrejment.
Gra polega na masowym pacyfikowaniu przez głównego bohatera (utola) Bogu ducha winnych Orków i całej reszty zjebów,
przy pomocy urządzeń i broni, łamiących konwencję genewską na potęgę. 


Księga zaklęć:

Spis wszystkich chorych wynalazków, które twórcom przyszły do głowy. Dzieli się na 4 kategorie:

-Broń: Najbardziej obszerna część, mieści aż 2 (dwie) zabawki, a są to:

--Kusza-Podstawowa broń, której nie da się wypierdolić z listy. Posiada 4 umiejętności, mianowicie strzał zwykły, który dzieli się na tak zwanego "Maszin Gana", który to polega na jak najszybszym spamowaniu LPM, aby utol strzelał "milion razy na sekundę" (jak twierdzą zdziwieni orkowie). Plusem jest zajebisty dmg, minusem chujowa celność, dzięki której nie trafisz w Pałac Kultury z pół metra. Kolejną odmianą "zffykłego szczała" jest "hedszot", który zabija podstawowego wroga na hita. Trzecia odmianą zwykłego strzału jest........... zgadnijcie......... ZWYKŁY STRZAŁ! Ostatnim z rodzaju ataków jest strzał ogłuszający, który wpierdala od cholery many, ale za to ogłusza wrogów na kilka sekund.

--Miecz/Laska- Zadaje cholernie dużego dmg, który na dodatek trafia wszystko bezpośrednio przed utolem. Niestety, jako iż orków jest w chuj dużo, to spam ataków na raz zgładzi utola, zanim zdąży zabic choć jednego orka. Posiada atak zwykły, oraz odrzucenie na małym obszarze.

-Zaklęcia: KAŻDY atak wykonany DOWLONĄ zabawką z tej kategorii, wpieprza manę:

--Pas wiatru- Odpycha gigantyczną ilość orków na 15 metrów, lub podnosi jednego orka, którym można się bawić (druga opcja paradoksalnie kosztuje więcej many).

--Naramienniki ognia- Strzela fireballem, który podpala( WOW!)i zadaje obrażenia od ognia (WOW!), które to trwaja kilka sekund. Drugim atakiem jest położenie ściany ognia, która wpieprza całą manę co prawda, ale jest najlepszym spellem w grze, gdyż jest w stanie zabić nieograniczoną ilość szeregowych orków.

--Amulet lodu-Jedyny atak zamraża na chwilę kilu wrogów.

--Pierścień pioruna-Strzela we wrogów łańcuchem błyskawic, które przeskakują z jednego wroga na drugiego.

-Strażnicy- Przydupasy utola, które pomagają mu w combacie. W przeciwieństwie do "pułapków", mogą zostać zranieni przez orków, a nawet "umrnąć" od tego. Mogą zostać ulepszeni na jedną grę przez tkaczkę stali, która daje im +10 hajsu za zabitego orka, +50% hp i regenerację hp.

--Łucznik- Lamerski elf z Pedalskim łukiem. Nie potrafi chodzić, więc tylko obraca się w miejscu. Przez czas celowania, oraz małą ilość hp, byłby bezużyteczny, gdyby nie fakt, że po wyjęciu i naciągnięciu jednej strzały, strzela serią 4 (fuck logic). Łucznicy mogą zostać wykorzystani jako żywa tarcza, przez którą wrogowie nie mogą przejść (nie polecam, gdyż zapora szybko padnie przez małą ilość hp), lub jako mostek, gdyż ustawiając ich blisko siebie można chodzić (i atakować!) po ich głowach. Po ulepszeniu może strzelać ognistymi strzałami, które gówno dają, oraz "generują więcej kombosów"(według opisu), ale jednak tego nie robią.

--Paladyn- Hardkorowy koksu w zbroi o grubości 7 cm i dwuręcznym 3 tonowym mieczem. Potrafi chodzić i jest epicko odporny na obrażenia (ma najwięcej hp w grze, nawet bez ulepszeń!). Jeśli dostanie z broni zasięgowej, generuje wokół siebie pole siłowe, które czyni go niewrażliwym na ataki dystansowe. Jest on tak hardkorowy, że atakuje mieczem dwuręcznym jedna ręką, tylko trzymając go w dwóch rękach. Po ulepszeniu, jego ataki ogłuszają na około 3-4 sekundy, przez co robi on holokaust wśród orków. Maxymalnie ulepszony Palas da radę rozwalić nawet (zwykłego) ogra (na easy i normal. Na hard pojedynczy nie daje rady). Największymi wrogami paladynów są koboldy, gdyż są od nich szybsze i nie nawiązują z nimi walki, lecz paladyni namierzają je jako swój cel, a jako że palasy nigdy nie gubią celu, to 20 paladynów może gonić 1 kobolda przez pół mapy, zostawiając niezwykle ważną linię obrony. Paladyni są znani z ciśnięcia utola (np. "Kup miętówki!", "Jesteś wątlejszy, niż wyglądasz!").

-Pułapki- Najbardziej liczna grupa w "Księdze zaklęć". Dzielą się na:

--Sufitowe- Umieszcza się je wyłącznie na suficie:

---Maczuga- Macha co 2 sekundy przez 3 pola. Ściąga orka na hita.

---Zgniatacz- Zgniata wrogów. Zabija szeregowców na hita. Odbija się od głowy ogra.

---Autobalista- Lekkie działko ppanc(Przeciw-ogrowe). Ściąga zwykłego orka na hita, jednak ma długi czas przeładowania. Jej kąt ostrzału to 180 stopni.

--Ścienne- Umieszcza się je wyłącznie na ścianach:

---Ściana strzał- Ma zasięg wykrywania wrogów na 3 pola (po ulepszeniu na 4). Po wykryciu wroga, strzela 3 seriami po kwadrylion strzał. Duze dmg, ale musi się przeładowywać po każdym użyciu.

---Spychacz- Po wykryciu wroga 1 pole od siebie, odpycha go od siebie na 1 pole dalej. Bodajże najbardziej bezużyteczna pułapka w grze. Odbija się od ogra.

---Ścienne ostrza- Jeden z największych dmgów w grze i zarazem jeden z najdłuższych czasów przeladowania. działa tylko na 1 pole w bok.

---Maszynka do mięsa- Działa tylko na jedno pole w bok, za to działa bez przerwy, aż do zatkania się flakami, po czym następuje czyszczenie. Jedna z najlepszych pułapek.

--Podłogowe- Umieszcza się je wyłącznie na podłodze (lol, kto by pomyślał?)

---Kolce- wysuwają się z ziemi i kłują biednych orków w jajca. Przyzwoity dmg i czas przeładowania.

---Smoła- Spowalnia wrogow, którzy zachaczaja o nią choćby teksturą włosa małego palca u ręki. 0 Dmga, ale świetnie kombinuje się z maszynką do miesa i maczugą.

---Pułapka parowa- Unosi wroga, który na niej stanął, zadając minimalne obrażenia. Gówno daje, bo jest gównem.

---Pułapka sprężynowa- wystrzeliwuje biednego orka, który na niej stanął, wysoko w górę i w bok. Jeśli ork podczas lotu walnie w ścianę, to nic się nie dzieje. Jeśli wpadnie do kwasu/lawy, to umiera. Odbija się od spasionej dupy ogra.

---Barykada- Blokuje drogę wrogom. Może zostać przez nich zniszczona, jeśli nie ma dostępnej drogi do szczeliny. Jest również automatycznym celem koboldów z beczkami prochu na plecach.

---Grzyby- Halucynki. Pierwszy wróg, który stanie na grzybkach, przechodzi na stronę utola. Jedne grzybki mogą kontrolować tylko jednego zjeba. Po zginięciu zjeba, trzeba chwilę czekać na przeładowanie.

---Mennica- Debile, którzy zgina na niej, zostawiają o 10 więcej monet (po ulepszeniu jeszcze więcej). Zajmuje obszar 3x3, przez co nigdy nie ma gdzie jej upchnąć. Jak już się to uda, to świetnie kombinuje się z tkaczką stali i paladynami.