Biedronka: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(rev)
Linia 5: Linia 5:
Znaczną konkurencją dla niej są sieci [[Stonka]] i [[Lidl]] (który ponoć jest tani).
Znaczną konkurencją dla niej są sieci [[Stonka]] i [[Lidl]] (który ponoć jest tani).


Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]].
Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok, a także daje mleko (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]].


{{spożywcze}}
{{spożywcze}}

Wersja z 21:10, 21 wrz 2006

Biedronka – ogólnopolska sieć obozów pracy, utrzymywana ze sprzedaży produktów z dużym stężeniem trocin i pierza. Ulubione miejsce spotkań słuchaczy Radia Maryja, zapewne dlatego, że zawsze jest do niej blisko.

Promuje chemię i genetycznie zmodyfikowane pomięsodory. Rozrasta się w tempie jednego miasta na dobę. Jej główny komputer i oddział znajduje się na Zalesiu. Znaczną konkurencją dla niej są sieci Stonka i Lidl (który ponoć jest tani).

Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok, a także daje mleko (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające TVN.

Szablon:Spożywcze