Wiedźmin 3: Dziki Gon: Różnice pomiędzy wersjami
M (:p) Znacznik: edytor źródłowy |
Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 4: | Linia 4: | ||
== Postacie == |
== Postacie == |
||
=== Przyjaciele === |
=== Przyjaciele === |
||
'''Ciri''' – kilkunastoletnia morderczyni i niszczycielka, to znaczy nieszkodliwa nastolatka. Goni ją pół świata (i nie tylko). Lepiej nie kozacz do niej, potrafi spuścić gorszy łomot niż banda zbirów. |
<br>'''Ciri''' – kilkunastoletnia morderczyni i niszczycielka, to znaczy nieszkodliwa nastolatka. Goni ją pół świata (i nie tylko). Lepiej nie kozacz do niej, potrafi spuścić gorszy łomot niż banda zbirów. |
||
'''Yennefer''' – podła zołza, czyli ukochana Wieśka. Apodyktyczna, złośliwa, jednak czasami ratuje nam dupę. To od niej dowiadujemy się, że zostaliśmy wzięci na ochotnika do poszukiwania Ciri. |
<br>'''Yennefer''' – podła zołza, czyli ukochana Wieśka. Apodyktyczna, złośliwa, jednak czasami ratuje nam dupę. To od niej dowiadujemy się, że zostaliśmy wzięci na ochotnika do poszukiwania Ciri. |
||
'''Triss''' – musiała się pojawić i w tej części. Dalej szpanuje rudymi włosami i dorodnymi atutami, jednak w tej odsłonie przygód pokazuje, że cytując "lepiej jej nie wkurwiać". |
<br>'''Triss''' – musiała się pojawić i w tej części. Dalej szpanuje rudymi włosami i dorodnymi atutami, jednak w tej odsłonie przygód pokazuje, że cytując "lepiej jej nie wkurwiać". |
||
'''Krwawy Baron''' – zapijaczona morda, która wychodząc do ludzi z rękami ubrudzonymi w farbie zyskał swój przydomek. Jednak kiedy urządził masakrę, nikt o niczym nie wiedział. |
<br>'''Krwawy Baron''' – zapijaczona morda, która wychodząc do ludzi z rękami ubrudzonymi w farbie zyskał swój przydomek. Jednak kiedy urządził masakrę, nikt o niczym nie wiedział. |
||
'''Cesarz Emhyr van Emreis''' – ci co czytali to wiedzą co narobił, tu tylko siedzi na stołku i marudzi. |
<br>'''Cesarz Emhyr van Emreis''' – ci co czytali to wiedzą co narobił, tu tylko siedzi na stołku i marudzi. |
||
'''Jaskier''' – nasz stary dobry pieśniarz. Dalej się kurwi na potęgę i pakuje się w kłopoty, z których oczywiście musimy go wyciągnąć. Spełnił swoje marzenie o prowadzeniu burdelu jednak pod wpływem swojej miłości (nawet największego Casanovę przyskrzyni jakaś kobieta) szybko przerobił lokal na kabaret. |
<br>'''Jaskier''' – nasz stary dobry pieśniarz. Dalej się kurwi na potęgę i pakuje się w kłopoty, z których oczywiście musimy go wyciągnąć. Spełnił swoje marzenie o prowadzeniu burdelu jednak pod wpływem swojej miłości (nawet największego Casanovę przyskrzyni jakaś kobieta) szybko przerobił lokal na kabaret. |
||
=== Wrogowie === |
=== Wrogowie === |
||
'''Eredin Breacc Glas''' – 2-metrowy, opancerzony przesku{{cenzura3}}syn, potrafi się teleportować, machać młynki, salta i nawet tańczyć kazaczoka. Robi wjazd na chatę wiedźminom. Udupiony pod koniec przez Geralta. |
<br>'''Eredin Breacc Glas''' – 2-metrowy, opancerzony przesku{{cenzura3}}syn, potrafi się teleportować, machać młynki, salta i nawet tańczyć kazaczoka. Robi wjazd na chatę wiedźminom. Udupiony pod koniec przez Geralta. |
||
'''Imlerith''' – przyboczny generał Eredina. Został przyłapany na dziwkach i ubity przez Wieśka. |
<br>'''Imlerith''' – przyboczny generał Eredina. Został przyłapany na dziwkach i ubity przez Wieśka. |
||
'''Caranthir''' – naczelny inżynier Gonu. Potrafi zmajstrować teleporty, przyzywać zwierzaki z Czarnobyla, włączyć naprawdę zimną klimatyzację oraz zna się na mechanice kwantowej. Nie zgadniecie kto go zabił. |
<br>'''Caranthir''' – naczelny inżynier Gonu. Potrafi zmajstrować teleporty, przyzywać zwierzaki z Czarnobyla, włączyć naprawdę zimną klimatyzację oraz zna się na mechanice kwantowej. Nie zgadniecie kto go zabił. |
||
[[Kategoria:Artykuły w inkubatorze – gry komputerowe]] |
[[Kategoria:Artykuły w inkubatorze – gry komputerowe]] |
Wersja z 00:11, 18 gru 2016
Szablon:Inkubator otwarty
Wiedźmin 3: Dziki Gon - kolejna część przygód o zgadnijcie kim... Jest to nasza światowa chluba (obok wódki), która się sprzedaje jak ciepłe bułeczki (a raczej jak zimna wódka). Jest jeszcze więcej rozlu, jeszcze więcej flaków i jeszcze więcej seksu (to by wyjaśniało, dlaczego mimo oznaczenia +18 najwięcej graczy jest wśród gimbusów). Tym razem zaczynamy od ścigania Renifer Yennefer. Wędrujemy przez Sosnowiec i Radom targaną przez wojnę północ, by odnaleźć naszą ukochaną wiedźminko-czarodziejko-lesbijko przybraną córkę, która gdzie się nie pojawi, tam zostawi rozpierdol.
Postacie
Przyjaciele
Ciri – kilkunastoletnia morderczyni i niszczycielka, to znaczy nieszkodliwa nastolatka. Goni ją pół świata (i nie tylko). Lepiej nie kozacz do niej, potrafi spuścić gorszy łomot niż banda zbirów.
Yennefer – podła zołza, czyli ukochana Wieśka. Apodyktyczna, złośliwa, jednak czasami ratuje nam dupę. To od niej dowiadujemy się, że zostaliśmy wzięci na ochotnika do poszukiwania Ciri.
Triss – musiała się pojawić i w tej części. Dalej szpanuje rudymi włosami i dorodnymi atutami, jednak w tej odsłonie przygód pokazuje, że cytując "lepiej jej nie wkurwiać".
Krwawy Baron – zapijaczona morda, która wychodząc do ludzi z rękami ubrudzonymi w farbie zyskał swój przydomek. Jednak kiedy urządził masakrę, nikt o niczym nie wiedział.
Cesarz Emhyr van Emreis – ci co czytali to wiedzą co narobił, tu tylko siedzi na stołku i marudzi.
Jaskier – nasz stary dobry pieśniarz. Dalej się kurwi na potęgę i pakuje się w kłopoty, z których oczywiście musimy go wyciągnąć. Spełnił swoje marzenie o prowadzeniu burdelu jednak pod wpływem swojej miłości (nawet największego Casanovę przyskrzyni jakaś kobieta) szybko przerobił lokal na kabaret.
Wrogowie
Eredin Breacc Glas – 2-metrowy, opancerzony przeskusyn, potrafi się teleportować, machać młynki, salta i nawet tańczyć kazaczoka. Robi wjazd na chatę wiedźminom. Udupiony pod koniec przez Geralta.
Imlerith – przyboczny generał Eredina. Został przyłapany na dziwkach i ubity przez Wieśka.
Caranthir – naczelny inżynier Gonu. Potrafi zmajstrować teleporty, przyzywać zwierzaki z Czarnobyla, włączyć naprawdę zimną klimatyzację oraz zna się na mechanice kwantowej. Nie zgadniecie kto go zabił.