Install party: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (→‎top: Bot robi drobne poprawki, replaced: {{T}} → '''{{subst:PAGENAME}}''' –)
Znacznik: przez API
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 21: Linia 21:
# Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli bezcennych afrykańskich kaktusów.
# Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli bezcennych afrykańskich kaktusów.
# Wszystkim udaje się podłączyć (!!!)a nawet zagrać (!!!) i to przez parę godzin, ale okaże się, że wszyscy są [[noob]]ami, nie umieją grać i mają staty rzędu 2:42 (przykład dla [[Counter-Strike]]'a).
# Wszystkim udaje się podłączyć (!!!)a nawet zagrać (!!!) i to przez parę godzin, ale okaże się, że wszyscy są [[noob]]ami, nie umieją grać i mają staty rzędu 2:42 (przykład dla [[Counter-Strike]]'a).
{{Informatyka}}
[[Kategoria:Informatyka]]
[[Kategoria:Informatyka]]

Wersja z 20:20, 27 maj 2017

Install party – impreza, odmiana lan party, której celem jest granie w jakąś z idiotycznych gier FPP, RTS lub podobnych, na przykład Quake, lub Counter-Strike, jednak 97% czasu przeznaczone jest na instalowanie gier lub programów umożliwiających granie. Średnio na 2 minuty grania przypada 58 minut instalowania. O dziwo młodzi ludzie nie poddają się tak łatwo, i nawet po piątej nieudanej reinstalacji Windowsa, osiemnastej wypalonej płycie z Warcraftem (pirackiej, a jak myślicie?), i pięćdziesiątym „kCenzura2.svgmać!!” nie popadają w załamanie nerwowe, a jedynie stan lekkiego poddenerwowania (takiego samego jak pingwiny z Afrykańskiego Stowarzyszenia Sprzedawców Kiełbasy).

Podział

  • Godzina 1. – Zbiórka śmiałków, i rozstawianie komputerów, instalowanie gier;
  • Godzina 2. – Łączenie sieci i instalowanie gier;
  • Godzina 3. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, oczywiście nieudana;
  • Godzina 4. – Poszukiwanie cracków i seriali;
  • Godzina 5. – Instalowanie gier, do tego z crackami;
  • Godzina 6. – Kolejna próba zagrania (jeszcze bardziej nieudana);
  • Godzina 7. – Ktoś wpada na genialny pomysł przeinstalowania systemów;
  • Godzina 8. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 9. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 10. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 11. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 12. – Przeinstalowywanie systemów;
  • Godzina 13. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, na nowo przeinstalowanych systemach, oczywiście nieudana;
  • Godzina 14. – Rozchodzenie się do domów, dotyczy tylko tych, którzy nie doznali stanu lekkiego poddenerwowania.

Możliwe zakończenia

  1. Po paru godzinach udaje się to wszystko jako tako ogarnąć i uda się paręnaście minut pomłócić – zdarza się dość rzadko.
  2. Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli bezcennych afrykańskich kaktusów.
  3. Wszystkim udaje się podłączyć (!!!)a nawet zagrać (!!!) i to przez parę godzin, ale okaże się, że wszyscy są noobami, nie umieją grać i mają staty rzędu 2:42 (przykład dla Counter-Strike'a).

Szablon:Informatyka