Użytkownik:209po/czarnobyl: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona) |
M (e) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
<center>'''Witaj w najnowszym trybie gry – CZARNOBYL.'''</center> |
<center>'''Witaj w najnowszym trybie gry – CZARNOBYL.'''</center> |
||
Ten tryb gry na razie znajduje się w przestrzeni <code>Użytkownik:</code>, ale miejmy nadzieję, że zostanie przeniesiony jako pełnoprawny tryb Gry. |
Ten tryb gry na razie znajduje się w przestrzeni <code>Użytkownik:</code>, ale miejmy nadzieję, że zostanie przeniesiony jako pełnoprawny tryb Gry. |
||
* {{123farlander321/czarnobyl/link|user: |
* {{123farlander321/czarnobyl/link|user:123farlander321/czarnobyl/strona_1|Zacznij grę!}} |
||
== Jak tworzyć strony == |
== Jak tworzyć strony == |
||
'''Uwaga: gra jest w wersji alpha!''' |
'''Uwaga: gra jest w wersji alpha!''' |
Wersja z 13:49, 24 gru 2017
Ten tryb gry na razie znajduje się w przestrzeni Użytkownik:
, ale miejmy nadzieję, że zostanie przeniesiony jako pełnoprawny tryb Gry.
Jak tworzyć strony
Uwaga: gra jest w wersji alpha!
- Używamy szablonu
{{123farlander321/czarnobyl}}
, gdzie w pierwszym parametrze podajemy nazwę miejsca, a w drugim – to co się dzieje. - W linkach używamy
{{123farlander321/czarnobyl/link}}
, pierwszy parametr – nazwa strony, drugi – to, co ma się wyświetlać, trzeci – HP, czwarty – napromieniowanie, piąty – poziom radonu, a szósty odpowiada za monety. Każda z tych wartości jest nieujemną liczbą mniejszą niż 100, w przypadku podania innej – może dojść do nieoczekiwanych rezultatów. - Przydatny jest również szablon
{{123farlander321/czarnobyl/wartość}}
, gdzie jako parametr podajemy HP, napromieniowanie, radon lub monety – zwraca wartość wcześniej wymienionych. - Gdy idziemy gdzieś, zmniejszamy napromieniowanie o 1, a gdy stoimy w miejscu (np. zapalamy ognisko) – zwiększamy o 3. Gdy napromieniowanie osiągnie poziom 100%, trafiamy na stronę 85.
- W niektórych przypadkach możemy nieco zwiększyć lub zmniejszyć poziom radonu, ale gdy on osiągnie poziom 100%, trafiamy na stronę 222.
- HP – logiczne, gdy spadnie do 0, idziemy na stronę 86.
- Monety są niejako systemem punktacji.