Szablon:AVF/ANM: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
M |
||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 6 użytkowników) | |||
Linia 4: | Linia 4: | ||
'''[[Teoria filmowej rzeczywistości]]''' opiera się na tym, że w filmach pokazana jest całkowita prawda o zależnościach świata rzeczywistego. Naukowcy po wielu latach studiowania tysięcy filmów sensacyjnych doszli do zaskakujących rezultatów. Po latach doskonaleń, naukowcy opublikowali pełną listę schematów na których opiera się życie filmowych bohaterów. |
'''[[Teoria filmowej rzeczywistości]]''' opiera się na tym, że w filmach pokazana jest całkowita prawda o zależnościach świata rzeczywistego. Naukowcy po wielu latach studiowania tysięcy filmów sensacyjnych doszli do zaskakujących rezultatów. Po latach doskonaleń, naukowcy opublikowali pełną listę schematów na których opiera się życie filmowych bohaterów. |
||
'''Życiowe prawa |
'''Życiowe prawa:''' |
||
*Kiedy zgasisz światło w sypialni, wszystko wokół ciebie będzie świetnie widoczne, tylko lekko niebieskawe. |
*Kiedy zgasisz światło w sypialni, wszystko wokół ciebie będzie świetnie widoczne, tylko lekko niebieskawe. |
||
*Większość psów (i innych zwierząt domowych) jest nieśmiertelna. |
*Większość psów (i innych zwierząt domowych) jest nieśmiertelna. |
||
*Podczas dowolnego dochodzenia koniecznie musi być odwiedzony lokal ze striptease'm. |
*Podczas dowolnego dochodzenia koniecznie musi być odwiedzony lokal ze striptease'm. |
||
*Jeśli ścigasz kogoś po ulicy, niezależnie od pory roku, natkniesz się na paradę z okazji dnia św. Patryka. |
*Jeśli ścigasz kogoś po ulicy, niezależnie od pory roku, natkniesz się na paradę z okazji dnia św. Patryka... ([[Teoria filmowej rzeczywistości|czytaj dalej]]) |
||
</option> |
</option> |
||
<option> |
<option> |
||
Linia 20: | Linia 19: | ||
'''Zasady gry'''<br> |
'''Zasady gry'''<br> |
||
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu – spaleniu [[czarownica|czarownicy]]. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, [[widły]], zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.<br> |
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu – spaleniu [[czarownica|czarownicy]]. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, [[widły]], zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.<br> |
||
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie. |
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie... ([[Palenie czarownic|czytaj dalej]]) |
||
</option> |
</option> |
||
<option> |
<option> |
||
Linia 27: | Linia 25: | ||
[[Plik:Ekwipunek2.JPG|120px|right]] |
[[Plik:Ekwipunek2.JPG|120px|right]] |
||
'''[[Ludzki żywot]]''' – gra z gatunku [[MMORPG]]. Wydawca nie jest do końca znany, |
'''[[Ludzki żywot]]''' – gra z gatunku [[MMORPG]]. Wydawca nie jest do końca znany, różne źródła wymieniają takie firmy jak ''[[Bóg|God Studios]]'', ''[[Buddyzm|Buddha Arts]]'' czy ''[[Teoria ewolucji|Evolution Arts]]''. Okrzyknięta najbardziej innowacyjną grą wszechczasów, głównie z racji niesamowitych efektów graficznych oraz technologicznych; wielowątkowej, nieliniowej fabuły, a także z niebywałej popularności – obecnie gra w nią nieco ponad 7 miliardów użytkowników, a liczba ta systematycznie rośnie. |
||
'''Ogólny zarys''' |
'''Ogólny zarys''' |
||
Rozgrywka prowadzona jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) i opiera się w głównej mierze na interakcji z innymi [[gracz]]ami oraz otoczeniem. Bohater gry rozwija się, zdobywa doświadczenie i wiedzę. |
Rozgrywka prowadzona jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) i opiera się w głównej mierze na interakcji z innymi [[gracz]]ami oraz otoczeniem. Bohater gry rozwija się, zdobywa doświadczenie i wiedzę... ([[Ludzki żywot|czytaj dalej]]) |
||
</option> |
</option> |
||
<option> |
<option> |
||
[[Plik:Emo.jpg|right|110px]] |
[[Plik:Emo.jpg|right|110px]] |
||
'''[[ |
'''[[Emo]]''' – nowomodna subkultura, do której należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 11 do 15 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających [[emo]] to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się oderwać od koryta. |
||
'''Występowanie'''<br> |
'''Występowanie'''<br> |
||
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy. |
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy... ([[Emo|czytaj dalej]]) |
||
</option></choose> |
</option></choose> |
||
<div style="text-align: right;">''' |
<div style="text-align: right;">'''{{purge|Losuj kolejne}}'''</div> |
||
<noinclude> |
<noinclude> |
||
[[Kategoria:Szablony Weekendu z |
[[Kategoria:Szablony Weekendu z pisarzami|AVF]] |
||
</noinclude> |
</noinclude> |
Aktualna wersja na dzień 12:11, 6 kwi 2019
Emo – nowomodna subkultura, do której należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 11 do 15 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających emo to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się oderwać od koryta.
Występowanie
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy... (czytaj dalej)
Losuj kolejne