Szablon:AVF/ANM: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 4: Linia 4:
'''[[Teoria filmowej rzeczywistości]]''' opiera się na tym, że w filmach pokazana jest całkowita prawda o zależnościach świata rzeczywistego. Naukowcy po wielu latach studiowania tysięcy filmów sensacyjnych doszli do zaskakujących rezultatów. Po latach doskonaleń, naukowcy opublikowali pełną listę schematów na których opiera się życie filmowych bohaterów.
'''[[Teoria filmowej rzeczywistości]]''' opiera się na tym, że w filmach pokazana jest całkowita prawda o zależnościach świata rzeczywistego. Naukowcy po wielu latach studiowania tysięcy filmów sensacyjnych doszli do zaskakujących rezultatów. Po latach doskonaleń, naukowcy opublikowali pełną listę schematów na których opiera się życie filmowych bohaterów.


'''Życiowe prawa :'''
'''Życiowe prawa:'''
*Kiedy zgasisz światło w sypialni, wszystko wokół ciebie będzie świetnie widoczne, tylko lekko niebieskawe.
*Kiedy zgasisz światło w sypialni, wszystko wokół ciebie będzie świetnie widoczne, tylko lekko niebieskawe.
*Większość psów (i innych zwierząt domowych) jest nieśmiertelna.
*Większość psów (i innych zwierząt domowych) jest nieśmiertelna.
Linia 25: Linia 25:


[[Plik:Ekwipunek2.JPG|120px|right]]
[[Plik:Ekwipunek2.JPG|120px|right]]
'''[[Ludzki żywot]]''' – gra z gatunku [[MMORPG]]. Wydawca nie jest do końca znany, różnoracy specjaliści wspominają o [[Bóg|Bóg Studios]], jak również o Biologia Arts, ze szczególnym uwzględnieniem grupy Ewolucja. Okrzyknięta najbardziej innowacyjną grą wszechczasów, głównie z racji niesamowitych efektów graficznych oraz technologicznych; wielowątkowej, nieliniowej fabuły, a także z niebywałej popularności – obecnie gra w nią około 6 miliardów użytkowników, a liczba ta systematycznie rośnie.
'''[[Ludzki żywot]]''' – gra z gatunku [[MMORPG]]. Wydawca nie jest do końca znany, różne źródła wymieniają takie firmy jak ''[[Bóg|God Studios]]'', ''[[Buddyzm|Buddha Arts]]'' czy ''[[Teoria ewolucji|Evolution Arts]]''. Okrzyknięta najbardziej innowacyjną grą wszechczasów, głównie z racji niesamowitych efektów graficznych oraz technologicznych; wielowątkowej, nieliniowej fabuły, a także z niebywałej popularności – obecnie gra w nią nieco ponad 7 miliardów użytkowników, a liczba ta systematycznie rośnie.


'''Ogólny zarys'''
'''Ogólny zarys'''
Linia 34: Linia 34:


[[Plik:Emo.jpg|right|110px]]
[[Plik:Emo.jpg|right|110px]]
'''[[Emo]]''' – nowomodna subkultura, do której należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 12 do 20 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających [[emo]] to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się zerwać od koryta.
'''[[Emo]]''' – nowomodna subkultura, do której należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 11 do 15 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających [[emo]] to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się oderwać od koryta.


'''Występowanie'''<br>
'''Występowanie'''<br>
Linia 41: Linia 41:




<div style="text-align: right;">'''[{{fullurl:{{FULLPAGENAME}}|action=purge}} Losuj kolejne''']</div>
<div style="text-align: right;">'''{{purge|Losuj kolejne}}'''</div>
<noinclude>
<noinclude>
[[Kategoria:Szablony Weekendu z pisarzami|AVF]]
[[Kategoria:Szablony Weekendu z pisarzami|AVF]]

Aktualna wersja na dzień 12:11, 6 kwi 2019


Emo.jpg

Emo – nowomodna subkultura, do której należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 11 do 15 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających emo to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się oderwać od koryta.

Występowanie
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy... (czytaj dalej)


Losuj kolejne