Użytkownik:Xmcm/brudnopis: Różnice pomiędzy wersjami
Znacznik: edytor źródłowy |
M (przelink) |
||
(Nie pokazano 26 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Xmcm/GPS}} |
{{:Użytkownik:Xmcm/GPS}} |
||
Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw. |
|||
W tym poradniku pokarze jak odpalić i używać ciągnik -U<del>RS</del>U<del>S</del>- C 360. |
|||
<div style="position:absolute; z-index:100; right:150px; top:68px;" class="metadata">[[Plik:Duzy blad.png]]</div> |
|||
==Odpalanie== |
|||
== == |
|||
Symulator Farmy 2013 (Farming Simulator 2013) – gra z gatunku <del>zamulator</del> symulator farmy, stworzona prze <del>szwabskie</del> studio [Nazwa] i wydana prze <del>Torent</del> [Nazwa]. W grze tej wcielamy się w rolnika, który pragnie nauczyć się starożytnej techniki rozrzucania gnoju i popijania pod sklepem<ref>Tego to się uczyć nie musi </ref>. |
|||
* Włóż kluczyk do stacyjki lub marchewkę. |
|||
* Wciśnij czarny przycisk po lewej stronie. |
|||
* Ale nie wciskaj go cały czas imbecylu! |
|||
* Wciśnij sprzęgło (pedał po lewej stroni). |
|||
* Popchnij wajchę gazu. |
|||
* Wybierz bieg, oto rozstaw biegów: |
|||
1 3 5 |
|||
R 2 6 |
|||
== Rozgrywka == |
|||
==Ruszanie i hamowanie== |
|||
Rozgrywka w tej produkcji nieuległa większym zmianom niż było to poprzednich odsłonach przez co dalej oramy, siejemy, nawozimy, zbieramy i tak w kółko; niekoniecznie w tej kolejności. Możemy wykonywać misje dla społeczność oraz zbierać podkowy. Rozgrywka oprócz siania chwastów na ugorze została wzbogacona o hodowle zwierząt i energetykę odnawialną o której rozpisze się w następnych działach. Mamy możliwość nauczenia się troszkę o pracy na polu dzięki samouczkom które w sumie nie są potrzebne, bo każdy średnio myślący osobnik powinien domyśleć się o co biega. Nie mogło też zabraknąć trybu wieloosobowego na którym możemy razem ze znajomymi prowadzić własną działalności gospodarczą lub wycinać penisy w kukurydzy. |
|||
* Puść sprzęgło, ale powoli baranie! |
|||
* Widzisz te pedały po lewej? |
|||
* Nie, nie tych z twojej klasy! Te na podłodze! |
|||
* Są ich trzy co nie? |
|||
* Nie to masz problem. |
|||
* Te trzy pedały to poklei jeden hamulec, drygi hamulec, a ten niżej to gaz. |
|||
* A teraz: |
|||
1. Jeśli chcesz się zatrzymać, wciśnij hamulce, tak oba. |
|||
2. Jeśli chcesz przyciszyć, wciśnij gaz, tak tylko jeden. |
|||
== |
== Nowość == |
||
Oczywiście, w produkcji takiej jak symulator FS13, nie mogło zabraknąć rewolucyjnych zmian takich jak wprowadzeni fizyki gleby odwirowującą blat biurka oraz nowej lepszej grafiki narysowanej w Gimpie a nie tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach w Paintie. Zmiany zaszły też w parku maszynowym. Od teraz oprócz marek Deutz, Fahr i Deutz-Fahr możemy pograć szrotem od Grima czy też Lamborghini. Do rozgrywki zostały wprowadzone nowe uprawy, zwierzątka, budynki i kilka innych pierdułek. |
|||
* Jest ciemno? Przekręci kluczyk/marchewkę bardziej. |
|||
::::[[Plik:Kolko.png|100px]] |
|||
<div style="text-align: justify; background: lightgrey; margin: 1em 0px; padding: 16px; border: blue; 4px solid;"> |
Aktualna wersja na dzień 18:22, 2 cze 2019
Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw.
[edytuj • edytuj kod]
Symulator Farmy 2013 (Farming Simulator 2013) – gra z gatunku zamulator symulator farmy, stworzona prze szwabskie studio [Nazwa] i wydana prze Torent [Nazwa]. W grze tej wcielamy się w rolnika, który pragnie nauczyć się starożytnej techniki rozrzucania gnoju i popijania pod sklepem[1].
Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]
Rozgrywka w tej produkcji nieuległa większym zmianom niż było to poprzednich odsłonach przez co dalej oramy, siejemy, nawozimy, zbieramy i tak w kółko; niekoniecznie w tej kolejności. Możemy wykonywać misje dla społeczność oraz zbierać podkowy. Rozgrywka oprócz siania chwastów na ugorze została wzbogacona o hodowle zwierząt i energetykę odnawialną o której rozpisze się w następnych działach. Mamy możliwość nauczenia się troszkę o pracy na polu dzięki samouczkom które w sumie nie są potrzebne, bo każdy średnio myślący osobnik powinien domyśleć się o co biega. Nie mogło też zabraknąć trybu wieloosobowego na którym możemy razem ze znajomymi prowadzić własną działalności gospodarczą lub wycinać penisy w kukurydzy.
Nowość[edytuj • edytuj kod]
Oczywiście, w produkcji takiej jak symulator FS13, nie mogło zabraknąć rewolucyjnych zmian takich jak wprowadzeni fizyki gleby odwirowującą blat biurka oraz nowej lepszej grafiki narysowanej w Gimpie a nie tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach w Paintie. Zmiany zaszły też w parku maszynowym. Od teraz oprócz marek Deutz, Fahr i Deutz-Fahr możemy pograć szrotem od Grima czy też Lamborghini. Do rozgrywki zostały wprowadzone nowe uprawy, zwierzątka, budynki i kilka innych pierdułek.
- ↑ Tego to się uczyć nie musi