Użytkownik:Xmcm/brudnopis: Różnice pomiędzy wersjami
M (ogólne korekty (bez autorskiej ingerencji w treść) na prośbę) Znacznik: edytor źródłowy |
M (przelink) |
||
(Nie pokazano 18 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Xmcm/GPS}} |
{{:Użytkownik:Xmcm/GPS}} |
||
Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw. |
|||
<div style="position:absolute; z-index:100; right:150px; top:68px;" class="metadata">[[Plik:Duzy blad.png]]</div> |
<div style="position:absolute; z-index:100; right:150px; top:68px;" class="metadata">[[Plik:Duzy blad.png]]</div> |
||
⚫ | |||
Symulator Farmy 2013 (Farming Simulator 2013) – gra z gatunku <del>zamulator</del> symulator farmy, stworzona prze <del>szwabskie</del> studio [Nazwa] i wydana prze <del>Torent</del> [Nazwa]. W grze tej wcielamy się w rolnika, który pragnie nauczyć się starożytnej techniki rozrzucania gnoju i popijania pod sklepem<ref>Tego to się uczyć nie musi </ref>. |
|||
'''Symulator Farmy 2013''' – [[gra komputerowa]] wydana przez Gaiant Sowter. To nowsza wersja [[Symulator Farmy 2011|Ls 2011]] choć nie wiele się różni. Nie ulepszono grafiki, fizyki, a pole dalej jest równe niczym stół po zaoraniu, zbronowaniu <del>i bombardowaniu</del>. Dodano drób i owce oraz [[kartofel]]ki i buraki. |
|||
== |
== Rozgrywka == |
||
* '''Traktor''' – złom do ciągnięcia innego złomu. |
|||
* '''Ładowacz''' – maszyna do ładowania różności. |
|||
* '''Kombajn''' – kombajn do zbioru zbóż i rzepaku. |
|||
** '''Sieczkarnia''' – sieka kukurydzę na siekę. |
|||
* '''Kombajny wykopkowe''' – kombajny wykopkowe służą do kopania buraków i kartofli. |
|||
* '''Pług''' – służy do spulchniania gleby. |
|||
* '''Kultywator''' – przygotowuje glebę pod siew. |
|||
* '''Siewnik i sadzarka''' – sadzarką sadzisz kartofle, siewnikiem siejesz resztę upraw. |
|||
* '''Rozsiewacz nawozu, rozrzutnik gnoju i opryskiwacz''' – tymi maszynami nawóz pola odpowiednio saletra/obornik/oprysk. |
|||
* '''kosiarka, przewracarka i zgrabiarka''' – służy do koszenia/przewracania/zgrabiania trawy. |
|||
* '''Prasa''' – do zrolowania siana. |
|||
* '''Przyczepa''' – służy do przewożenia upraw. |
|||
* '''Paszowłóz''' – miesza siano, słomę, kiszonkę, syf, kalosza i tworzy pożywną pasze dla krów lub owiec. |
|||
Rozgrywka w tej produkcji nieuległa większym zmianom niż było to poprzednich odsłonach przez co dalej oramy, siejemy, nawozimy, zbieramy i tak w kółko; niekoniecznie w tej kolejności. Możemy wykonywać misje dla społeczność oraz zbierać podkowy. Rozgrywka oprócz siania chwastów na ugorze została wzbogacona o hodowle zwierząt i energetykę odnawialną o której rozpisze się w następnych działach. Mamy możliwość nauczenia się troszkę o pracy na polu dzięki samouczkom które w sumie nie są potrzebne, bo każdy średnio myślący osobnik powinien domyśleć się o co biega. Nie mogło też zabraknąć trybu wieloosobowego na którym możemy razem ze znajomymi prowadzić własną działalności gospodarczą lub wycinać penisy w kukurydzy. |
|||
⚫ | |||
* '''Pszenica''' – tania, ale po skoszeniu zostaje słoma. |
|||
⚫ | |||
* '''Jęczmieni''' – droższy od pszenicy, też zostaje słoma. |
|||
* '''Rzepak''' – drogi, nic nie zostaje. |
|||
Oczywiście, w produkcji takiej jak symulator FS13, nie mogło zabraknąć rewolucyjnych zmian takich jak wprowadzeni fizyki gleby odwirowującą blat biurka oraz nowej lepszej grafiki narysowanej w Gimpie a nie tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach w Paintie. Zmiany zaszły też w parku maszynowym. Od teraz oprócz marek Deutz, Fahr i Deutz-Fahr możemy pograć szrotem od Grima czy też Lamborghini. Do rozgrywki zostały wprowadzone nowe uprawy, zwierzątka, budynki i kilka innych pierdułek. |
|||
* '''Kukurydza''' – tania, lecz robi się z niej sieczkę. |
|||
* '''Ziemniaki''' – to... to... no to... taka bulwa. |
|||
* '''Buraki''' – to biała marchewka z której robi się cukier. |
|||
* '''Trawa''' – zobacz za okno to tam rośnie. |
|||
⚫ | |||
Z nów mamy do czynienia z absurdem moderskim. DLC kosztujące krocie można sobie samemu zrobić w ich edytorze. |
|||
::::[[Plik:Kolko.png|100px]] |
::::[[Plik:Kolko.png|100px]] |
||
<div style="text-align: justify; background: lightgrey; margin: 1em 0px; padding: 16px; border: blue; 4px solid;"> |
Aktualna wersja na dzień 18:22, 2 cze 2019
Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw.
[edytuj • edytuj kod]
Symulator Farmy 2013 (Farming Simulator 2013) – gra z gatunku zamulator symulator farmy, stworzona prze szwabskie studio [Nazwa] i wydana prze Torent [Nazwa]. W grze tej wcielamy się w rolnika, który pragnie nauczyć się starożytnej techniki rozrzucania gnoju i popijania pod sklepem[1].
Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]
Rozgrywka w tej produkcji nieuległa większym zmianom niż było to poprzednich odsłonach przez co dalej oramy, siejemy, nawozimy, zbieramy i tak w kółko; niekoniecznie w tej kolejności. Możemy wykonywać misje dla społeczność oraz zbierać podkowy. Rozgrywka oprócz siania chwastów na ugorze została wzbogacona o hodowle zwierząt i energetykę odnawialną o której rozpisze się w następnych działach. Mamy możliwość nauczenia się troszkę o pracy na polu dzięki samouczkom które w sumie nie są potrzebne, bo każdy średnio myślący osobnik powinien domyśleć się o co biega. Nie mogło też zabraknąć trybu wieloosobowego na którym możemy razem ze znajomymi prowadzić własną działalności gospodarczą lub wycinać penisy w kukurydzy.
Nowość[edytuj • edytuj kod]
Oczywiście, w produkcji takiej jak symulator FS13, nie mogło zabraknąć rewolucyjnych zmian takich jak wprowadzeni fizyki gleby odwirowującą blat biurka oraz nowej lepszej grafiki narysowanej w Gimpie a nie tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach w Paintie. Zmiany zaszły też w parku maszynowym. Od teraz oprócz marek Deutz, Fahr i Deutz-Fahr możemy pograć szrotem od Grima czy też Lamborghini. Do rozgrywki zostały wprowadzone nowe uprawy, zwierzątka, budynki i kilka innych pierdułek.
- ↑ Tego to się uczyć nie musi