Biedronka: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Szoferka. Autor wycofanej wersji to 87.96.57.126.)
Linia 5: Linia 5:
Znaczną konkurencją dla niej są sieci [[Stonka]] i [[Lidl]] (który ponoć jest tani).
Znaczną konkurencją dla niej są sieci [[Stonka]] i [[Lidl]] (który ponoć jest tani).


Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok, a także daje mleko (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]] i [[Gazeta Wyborcza|''Gazetę Wyborczą'']].
Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok, a także daje mleko (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające [[TVN]].


<BR CLEAR="ALL">
<BR CLEAR="ALL">

Wersja z 21:40, 30 gru 2006

Biedronka – ogólnopolska sieć obozów pracy, utrzymywana ze sprzedaży produktów z dużym stężeniem trocin, pierza i średnioaktywnych odpadów promieniotwórczych. Ulubione miejsce spotkań słuchaczy Radia Maryja, zapewne dlatego, że zawsze jest do niej blisko.

Promuje chemię i genetycznie zmodyfikowane pomięsodory. Rozrasta się w tempie jednego miasta na dobę. Jej główny komputer i oddział znajduje się na Zalesiu. Znaczną konkurencją dla niej są sieci Stonka i Lidl (który ponoć jest tani).

Biedronka charakteryzuje się tym, że można z niej zrobić dżem, szynkę i sok, a także daje mleko (udowodniono to w reklamach). Posiada też właściwości magnetyczne przyciągające TVN.


Szablon:Spożywcze