Ernst-Happel-Stadion: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 89.107.158.228. Autor wycofanej wersji to 80.244.131.90.) |
|||
Linia 3: | Linia 3: | ||
==Dostępność== |
==Dostępność== |
||
Jeżeli posiadasz [[samochód]] i zamierzasz dojechać nim pod stadion, to, mówię Ci – nie ma się nawet co pchać, stadion jest w centrum, a centrum zawsze jest zapchane. Najlepszym wyjściem będzie zostawienie go na jakimś podmiejskim polu, pobłądzić piechotą kilka godzin i trafić do [[wiedeńskie metro|metra]], którego wszystkie linie prowadzą na stadion |
Jeżeli posiadasz [[samochód]] i zamierzasz dojechać nim pod stadion, to, mówię Ci – nie ma się nawet co pchać, stadion jest w centrum, a centrum zawsze jest zapchane. Najlepszym wyjściem będzie zostawienie go na jakimś podmiejskim polu, pobłądzić piechotą kilka godzin i trafić do [[wiedeńskie metro|metra]], którego wszystkie linie prowadzą na stadion. |
||
<br clear="all"> |
<br clear="all"> |
Wersja z 20:53, 4 lis 2008
Ernst-Happel-Stadion w Wiedniu, Prater – kilkakrotnie liftingowana arena EURO 2008, pięciogwiazdkowa, eliptycznodachowa, ultranowoczesna i wielofunkcyjna. W szczytowym momencie mieściła nawet 90 tys. osób, później stopniowo się zmniejszała, by w końcu móc wystąpić na mistrzostwach, co od początku było jej celem. Posiada bieżnię lekkoatletyczną, ale się jej wstydzi, więc stara się przykrywać ją dodatkowymi krzesełkami.
Dostępność
Jeżeli posiadasz samochód i zamierzasz dojechać nim pod stadion, to, mówię Ci – nie ma się nawet co pchać, stadion jest w centrum, a centrum zawsze jest zapchane. Najlepszym wyjściem będzie zostawienie go na jakimś podmiejskim polu, pobłądzić piechotą kilka godzin i trafić do metra, którego wszystkie linie prowadzą na stadion.