Teoria kreskówkowej rzeczywistości: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 81.15.175.184. Autor wycofanej wersji to Timuś.) |
|||
Linia 16: | Linia 16: | ||
* Wielkie, spadające odważniki zawsze ważą 16 ton. |
* Wielkie, spadające odważniki zawsze ważą 16 ton. |
||
* Nawet jeśli coś rozwalisz, po sekundzie będzie ono jak nowe. |
* Nawet jeśli coś rozwalisz, po sekundzie będzie ono jak nowe. |
||
* Gdy jest gdzieś kilka takich samych przedmiotów,przedmiot,który chcesz wziąć/zniszczyć/wykorzystać zawsze jest trochę jaśniejszy od innych przedmiotów. |
|||
* Strzelaniny nigdy nie kończą się rozlewem krwi. |
|||
* Choćbyś miał w ręce najostrzejszy miecz,zawsze,gdy uderzysz nim jakąś osobę,ta jedynie się odbije i zajęczy (wyjątkiem są kreskówki dla dorosłych,tam kontakt z czymś ostrym kończy się czerwonym kolorem) |
|||
* Gangsterzy i inne czarne charaktery nigdy nie przeklinają ,a gdy chcą kogoś obrazić,ich obelgi są na poziomie zerówki (znów wyjątkiem są kreskówki +18) |
|||
* Najważniejsi sługusi czarnych charakterów zawsze,gdy mają kogoś zabić,miewają wyrzuty sumienia i przechodzą na stronę dobra(dzieje się to najczęściej za namową ofiary). |
|||
* Główny Zły zawsze tak rozplanuje drogę do swojej bazy ,aby jak najłatwiej było ją przebyć Temu Dobremu. |
|||
* Postać,która zostaje trafiona salwą z jakiejś broni palnej,najczęściej jest tylko przedziurawiona w różnych miejscach.Nigdy nie odczuwa żadnego bólu,nie krwawi,nie narzeka na pecha,wręcz przeciwnie-dowcipkuje z sytuacji(bo i tak za chwilę całe ciało magicznym sposobem będzie jak nowe) |
|||
* Winda może być obciążona dowolnym ciężarem-zawsze bezproblemowo przewiezie "klienta" na miejsce. |
|||
* To samo ma się z samochodami. |
|||
* Ten Dobry zawsze punktualnie dociera tam,gdzie zła postać ma dokonać jakiejś zbrodni. |
|||
* Historia zawsze kończy się happy endem. |
|||
* Zawsze,gdy jakaś postać wierzy w siebie,może dokonać czynów,o jakich superbohaterom się nie śniło. |
|||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
Wersja z 17:03, 19 lis 2008
Teoria kreskówkowej rzeczywistości – teoria mówiąca, że kreskówki mają inne prawa niż znany nam świat. O ile w filmach jaki-taki realizm jest utrzymywany, to w kreskówkach może się zdarzyć wszystko. Zawsze. Wszędzie.
Cała prawda
- Postaci w kreskówkach po upadku z dużej wysokości wbijają się w ziemię na ok. 1,5 metra. Potem będą miały tylko podbite oko, lewą rękę i prawą nogę w gipsie i parę plastrów w losowych partiach ciała.
- Gdy ktoś strzeli w ciebie z armaty, cały zostaniesz pokryty prochem.
- Gdy staniesz w ogniu, po wszystkim także będziesz pokryty prochem.
- Wszyscy mogą przekroczyć wszystkie prędkości: dźwięku, światła, smrodu, próżni, Ferrari Enzo i przewijania filmu na DVD.
- Możesz wyjąć dowolny przedmiot (zwykle broń) spoza ekranu, ewentualnie zza pleców.
- Przejście się na ostatnie piętro wieżowca zajmuje mniej czasu, niż wjechanie na nie za pomocą windy.
- Samochody wydłużają się wprost proporcjonalnie do szybkości jazdy.
- Spacery w powietrzu są możliwe, jeżeli nie kończą się zerknięciem w dół.
- Gdy uciekając niszczysz po sobie okna lub drzwi, zostaje w nich odbita sylwetka twojego ciała.
- Kowadło zawsze opada najwolniej.
- Spotkanie z jakimkolwiek drapieżnikiem skończy się dla ciebie bez uszczerbku na zdrowiu.
- Wielkie, spadające odważniki zawsze ważą 16 ton.
- Nawet jeśli coś rozwalisz, po sekundzie będzie ono jak nowe.
Zobacz też
Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.