Volkswagen Garbus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Wierzchu pisze się przez rz a nie ż z kropką. Ciekawe, że przeszło przez moderację.)
(huj wam w dupe)
Linia 5: Linia 5:
Garbusy to bardzo tanie samochody. Aż tak tanie, że zwykły zbieracz puszek lub złomiarz mógł sobie pozwolić na Garbusa.
Garbusy to bardzo tanie samochody. Aż tak tanie, że zwykły zbieracz puszek lub złomiarz mógł sobie pozwolić na Garbusa.
Garbusa szło kupić w różnych ciekawych punktach. Był to targ, skup złomu. Nawet dało się go kupić na wysypisku śmieci, jeżeli leżał gdzieś na wierzchu a nie pod stertą śmieci.
Garbusa szło kupić w różnych ciekawych punktach. Był to targ, skup złomu. Nawet dało się go kupić na wysypisku śmieci, jeżeli leżał gdzieś na wierzchu a nie pod stertą śmieci.
huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe


== Dane techniczne ==
== Dane techniczne ==

Wersja z 19:27, 23 lut 2009

Plik:Garbus.jpg
Tak wygląda Garbus

Garbussamochód powstały na zlecenie Hitlera w 1930 roku. Miał być wykonany przez Ferdynanda Kiepskiego, wówczas współpracujący z Mercedesem. Miała to być wszechstronna, bezpieczna i dynamiczna limuzyna. Niestety, gdy w 1934 roku Ferdynand Kiepski wykonał projekt, okazało się, że ten samochód jest ciasny, wolny i niebezpieczny. Dlatego Garbus powstał na nowo w 1936 roku, a wszedł do seryjnej produkcji w 1938 roku. Tym razem przygotowała go wówczas nikomu nieznana firma VW.

Ile kosztuje i gdzie można go kupić ?

Garbusy to bardzo tanie samochody. Aż tak tanie, że zwykły zbieracz puszek lub złomiarz mógł sobie pozwolić na Garbusa. Garbusa szło kupić w różnych ciekawych punktach. Był to targ, skup złomu. Nawet dało się go kupić na wysypisku śmieci, jeżeli leżał gdzieś na wierzchu a nie pod stertą śmieci. huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe huj wam w dupe

Dane techniczne

  • Silnik – wodny 10 l v2, zasilanie gazem
  • Moc maksymalna – 100 iKoni i 2 źrebiaki (ale i tak nie wejdzie ani jeden)
  • Moment obrotowy – 0,01 Mn
  • Światła xenonowe (tylko w tedy gdy sie pomaluje szybke farbami plakatowymi na niebiesko)
  • Wspomaganie kierownicy (gdy se nogą pomożesz)
  • 0 - 100 km/h – 15 lat
  • V-max – 150 km/h (250 km/h ze stromej górki)
  • droga hamowania z 100 km/h – 80 m
  • Pojemność bagażnika – 50 l wódki, 20 l soku z mandarynek i 10 l piwa
  • Średnie spalanie – 100litrów na 100km i wiadro
  • W standardzie kierownica, hamulce, 2 siedzenia, silnik, 2 tony blach i komplet zdartych opon zimowych
  • Dodatkowo za dopłatą dodatkowe 2 siedzenia z tyłu, klimatyzacja na gaz, monofoniczne radio, 10 litrów wódki, dodatkowy bagażnik z tyłu o pojemności 5 l
  • Napęd na koło zapasowe na gnojowice

Szablon:Stubmot