TV Market: Różnice pomiędzy wersjami
(drugi sort poprawek) |
M (red) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Grafika:logomarket.jpg|thumb|200px|Zaawansowane technicznie logo spółki]] |
[[Grafika:logomarket.jpg|right|thumb|200px|Zaawansowane technicznie logo spółki]] |
||
{{youtube|<youtube width="200" height="200">D0g1COAEryA</youtube><br>|right|Typowa reklama produktów TV Marketu}} |
{{youtube|<youtube width="200" height="200">D0g1COAEryA</youtube><br>|right|thumb|Typowa reklama produktów TV Marketu}} |
||
'''TV Market''' |
'''TV Market''' – ogólnie przyjęty sposób robienia z ludźmi interesów poprzez [[Telewizja|telewizję]]. Typowy [[Polak]] ogląda taką [[reklama|reklamę]] trzy, może cztery razy dziennie, co powoduję u niego tęgie wku{{cenzura}}nie, oraz zwęglenie mózgu. Zmuszany jest do strzępienia swoich nerwów, by kupić takie wynalazki jak teleporter, dynamo do samochodu, dmuchany krokodyl i przenośny kolektor atomowy po atrakcyjnej cenie 197 zł (wyjątkowa obniżka ze 199 zł). |
||
== Załoga == |
== Załoga == |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
==== Wynalazcy ==== |
==== Wynalazcy ==== |
||
W tej grupie umysły są tęgie jak pustynne zatwardzenie, np. niepokonany i niezrównanie mądry (ponad 666 pkt. IQ) [[Tadeusz Norek]]. Dodatkowo występują takie umysły jak: |
W tej grupie umysły są tęgie jak pustynne zatwardzenie, np. niepokonany i niezrównanie mądry (ponad 666 pkt. IQ) [[Tadeusz Norek]]. Dodatkowo występują takie umysły jak: |
||
* [[Bóbr]] z 36.6, który zna tysiąc |
* [[Bóbr]] z 36.6, który zna tysiąc beatów – rozbroili swój [[radioodbiornik]] na części, więc trzeba było znaleźć jakąś inną rozrywkę. |
||
* [[Świstak]] – tak, wyszedł już z |
* [[Świstak]] – tak, wyszedł już z więzienia. |
||
* [[Pikachu]] – japoński economy-spy. |
* [[Pikachu]] – japoński economy-spy. |
||
Linia 25: | Linia 25: | ||
* [[Klimatyzacja]] „Gorący powiew” |
* [[Klimatyzacja]] „Gorący powiew” |
||
* Tłumik do roweru. |
* Tłumik do roweru. |
||
* |
* Prezerwatywa z wywietrznikami. |
||
== Reklamy == |
== Reklamy == |
Wersja z 12:32, 10 lip 2009
Provided ID could not be validated.
TV Market – ogólnie przyjęty sposób robienia z ludźmi interesów poprzez telewizję. Typowy Polak ogląda taką reklamę trzy, może cztery razy dziennie, co powoduję u niego tęgie wkunie, oraz zwęglenie mózgu. Zmuszany jest do strzępienia swoich nerwów, by kupić takie wynalazki jak teleporter, dynamo do samochodu, dmuchany krokodyl i przenośny kolektor atomowy po atrakcyjnej cenie 197 zł (wyjątkowa obniżka ze 199 zł).
Załoga
TV Market to siedziba największych speców we wszystkich (nie)znanych ludziom dziedzinach. Z powodu dużej liczby pracowników dzieli się ich na podgrupy.
Wynalazcy
W tej grupie umysły są tęgie jak pustynne zatwardzenie, np. niepokonany i niezrównanie mądry (ponad 666 pkt. IQ) Tadeusz Norek. Dodatkowo występują takie umysły jak:
- Bóbr z 36.6, który zna tysiąc beatów – rozbroili swój radioodbiornik na części, więc trzeba było znaleźć jakąś inną rozrywkę.
- Świstak – tak, wyszedł już z więzienia.
- Pikachu – japoński economy-spy.
Biuro obsługi klienta
Małe biuro pod przywództwem Krystyny z Gazowni, pomaga klientom, ale i tak nikt tam nie dzwoni, ponieważ produkty TV Marketu nigdy się nie psują, a nawet jeśli, to tylko z winy użytkownika.
Dyrekcja
Z okazji ostatnich cięć kosztów przestało istnieć, wszystko przez kryzys.
Produkty
Są technologicznym majstersztykiem wyprzedzającym technologie i wyobraźnie dzisiejszej ludzkości o setki, a nawet tysiące lat, prawdziwe „produkty jutra”:
- Wielorazowy papier toaletowy z betonu.
- Woda w proszku, wystarczy zalać wodą.
- Klimatyzacja „Gorący powiew”
- Tłumik do roweru.
- Prezerwatywa z wywietrznikami.
Reklamy
Reklamy trwają od 3 do 10 minut, a ich zadaniem jest zniszczenie człowiekowi dnia. Hostessy kuszą do zakupu produktów swoim wdziękiem i komplementami w stylu jaki nasz produkt jest dobry, wspaniały, poręczny, czy to jest produkt jutra.... Hostessom często towarzyszy metroseksualny, umięśniony „brunet od wszystkiego”.
Reklamy kończą się z reguły takimi zwrotami:
- Kup w wyjątkowej promocji za jedyne 495,99 zł, lub w ratach 55 zł miesięcznie – jak się można domyślić, przed promocją produkt kosztował 499,99 zł.
- Kup teraz, a nie pożałujesz! – jak kupisz później, to wpierdol. Rzecz w tym, że jeśli kupisz w 5 minut od reklamy, to do sokowirówki dostaniesz obieraczkę do pomidorów za jedynie 19,99 zł gratis.
- Zadzwoń do nas! – inaczej my zadzwonimy do ciebie!