Gra:Strona 2088: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
|||
Linia 9: | Linia 9: | ||
* Jeśli chcesz grzecznie odmówić tłumacząc się uczuleniem, to biegiem na [[Gra:Strona 2223|stronę 2223]]. |
* Jeśli chcesz grzecznie odmówić tłumacząc się uczuleniem, to biegiem na [[Gra:Strona 2223|stronę 2223]]. |
||
* Jeśli masz zamiar rzucić w mrówę monetą, to zrób to na [[Gra:Strona 2224|stronie 2224]]. |
* Jeśli masz zamiar rzucić w mrówę monetą, to zrób to na [[Gra:Strona 2224|stronie 2224]]. |
||
* Jeśli tak wolisz i masz zamiar rzucić mrówą w monetę to proszę cię bardzo na stronę [[Gra:Strona 121213434|stronę 121213434]] |
|||
* A jeśli chcesz zwiewać tam, gdzie zdechłe porosty rosną, to uciekaj w kierunku [[Gra:Strona 2225|strony 2225]]. |
* A jeśli chcesz zwiewać tam, gdzie zdechłe porosty rosną, to uciekaj w kierunku [[Gra:Strona 2225|strony 2225]]. |
||
* [[Gra:Gra|Możesz również, oczywiście, zacząć grać od początku]]. |
* [[Gra:Gra|Możesz również, oczywiście, zacząć grać od początku]]. |
Wersja z 15:38, 22 lip 2009
Skręcasz korytarzem w prawo. Zauważasz coś błyszczącego. Powoli skradasz się przy ścianie w kierunku przedmiotu. Podchodzisz do niego. To moneta 10-groszowa. Podnosisz ją. Nagle za plecami słyszysz szelest i odwracasz się. Widzisz gigantyczną mrówę trzymającą w szczękach Snickersa. Z przerażeniem uświadamiasz sobie, że moneta była tylko przynętą.
Cześć – mówi mrówa – poczęstujesz się Snickersem?
Co robisz?
- Jeśli chcesz wziąć Snickersa i go zjeść, to zapitalaj na stronę 2220.
- Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wsadzić do kieszeni, to wio na stronę 2221.
- Jeśli chcesz grzecznie odmówić tłumacząc się uczuleniem, to biegiem na stronę 2223.
- Jeśli masz zamiar rzucić w mrówę monetą, to zrób to na stronie 2224.
- Jeśli tak wolisz i masz zamiar rzucić mrówą w monetę to proszę cię bardzo na stronę stronę 121213434
- A jeśli chcesz zwiewać tam, gdzie zdechłe porosty rosną, to uciekaj w kierunku strony 2225.
- Możesz również, oczywiście, zacząć grać od początku.