Brat: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to HollyBlue. Autor wycofanej wersji to 83.30.87.145.)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Dzieckodrogie.PNG|thumb|200px|right|Zabawa z bratem]]
[[Plik:Dzieckodrogie.PNG|thumb|200px|right|Zabawa z bratem]]
''' Brat ''' – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez [[Siostra|siostrę]].
''' Brat ''' – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez [[Siostra|siostrę]]. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.


== Życie ==
== Życie ==

Wersja z 22:28, 12 gru 2009

Zabawa z bratem

Brat – jednostka, najczęściej najmłodsza, obiekt wkurzania i denerwowania przez siostrę. Często wykorzystywany przez jej koleżanki jako manekin treningowy do przyszłego zawodu fryzjerki/wizażystki/projektantki mody/wszystko na raz.

Życie

Obiekt zainteresowania w młodym wieku...
Plik:Jessica Simpson.JPG
... i w trochę starszym

0-5 lat

Można zauważyć walkę na „froncie”. Najczęściej jest to środek pokoju (bardzo często własnego). Celem walki jest przedmiot, np. misiek. Zawsze jedna strona broni przedmiotu, bo go ma aktualnie, a druga atakuje, by go uzyskać. Pociskami są inne przedmioty, np. krzesła, kredki itp. Walka kończy się na kilka sposobów:

  1. ucieczką z frontu do neutralnej strefy jaką jest obszar wokół mamy (na tę opcję decyduje się aktualny posiadacz celu walki). Często omawiana strefa się przemieszcza, czasami w ogóle nie występuje;
  2. drugim sposobem jest poddanie broni w sposób pomachania białą flagą. Niestety, wówczas tracimy cel walki na korzyść przeciwnika;
  3. trzecia metoda polega na pokojowym finale: „nie dam (celu walki, u nas miśka), ale mam dwie paczki gum owocowych!”.

6-12 lat

Tu występuje podobna sytuacja jak w przedziale poprzednim, ale jednostki bitwy są już bardziej wartościowe. Za cel obieramy sobie już, np. miejsce na kanapie, prezenty i inne zabawki. Siostra wykorzystuje tu pozycje „córusi mamusi”, przez co brat przegrywa 99% walk i traci sens życia.

12-16 lat

Tu już za cel walki nie robią „jednostki przedmiotowe”, lecz np. wolna chata wieczorem. Najczęściej to siostra ma mieć wolną chatę a brat siedzieć w swoim pokoju, i nie schodzić na dół. Brat kombinuje, i zmyka z domu na cały wieczór, a gdy rodzice wracają, jest wszystko cacy.

16+ lat

Obie strony zawierają przymierza: brat toczy swoje życie, gra na kompie, pisze z laskami, a siostra z chłopakami. Praktycznie brak powodów do walki. Jedyny możliwy powód, to gdy komputer w domu jest jeden, a każdy chce go używać.

Szablon:Stubbio