Install party: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Ale ze mnie lama, blankuję Nonsensopedię...) |
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Vae. Autor wycofanej wersji to 79.191.81.102.) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Install party''' – impreza, odmiana [[lan party]], której celem jest granie w jakąś z idiotycznych gier FPP, RTS lub podobnych, na przykład [[Quake]], lub [[Counter-Strike]], jednak 97% czasu przeznaczone jest na instalowanie gier lub programów umożliwiających granie. Średnio na 2 minuty grania przypada 58 minut instalowania. O dziwo młodzi ludzie nie poddają się tak łatwo, i nawet po piątej nieudnajej reinstalacji [[Windows]]a, osiemnastej wypalonej płycie z [[Warcraft]]em (pirackiej, a jak myślicie?), i pięćdziesiątym „k{{cenzura3}}mać!!” nie popadają w załamanie nerwowe, a jedynie stan [[Śmierć|lekkiego poddenerwowania]] (takiego samego jak pingwiny z Afrykańskiego Stowarzyszenia Sprzedawców Kiełbasy). |
|||
== Podział == |
|||
*Godzina 1. – Zbiórka śmiałków, i rozstawianie komputerów, instalowanie gier; |
|||
*Godzina 2. – Łączenie sieci i instalowanie gier; |
|||
*Godzina 3. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, oczywiście nieudana; |
|||
*Godzina 4. – Poszukiwanie cracków i seriali; |
|||
*Godzina 5. – Instalowanie gier, do tego z crackami; |
|||
*Godzina 6. – Kolejna próba zagrania (jeszcze bardziej nieudana); |
|||
*Godzina 7. – Ktoś wpada na genialny pomysł przeinstalowania systemów; |
|||
*Godzina 8. – Przeinstalowywanie systemów; |
|||
*Godzina 9. – Przeinstalowywanie systemów; |
|||
*Godzina 10. – Przeinstalowywanie systemów; |
|||
*Godzina 11. – Przeinstalowywanie systemów; |
|||
*Godzina 12. – Przeinstalowywanie systemów; |
|||
*Godzina 13. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, na nowo przeinstalowanych systemach, oczywiście nieudana; |
|||
*Godzina 14. – Rozchodzenie się do domów, dotyczy tylko tych, którzy nie doznali stanu [[Śmierć|lekkiego poddenerwowania]]. |
|||
== Możliwe zakończenia == |
|||
# Po paru godzinach udaje się to wszystko jako tako ogarnąć i uda się parenaście minut pomłócić – zdarza się dość rzadko. |
|||
# Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli aborygeńskich kaktusów. |
|||
# Wszystkim udaje się podłączyć (!!!)a nawet zagrać (!!!) i to przez parę godzin, ale okaże się, że wszyscy są [[noob]]ami, nie umieją grać i mają staty rzędu 2:42 (przykład dla [[Counter-Strike]]'a). |
|||
[[Kategoria:Informatyka]] |
Wersja z 18:42, 23 mar 2010
Install party – impreza, odmiana lan party, której celem jest granie w jakąś z idiotycznych gier FPP, RTS lub podobnych, na przykład Quake, lub Counter-Strike, jednak 97% czasu przeznaczone jest na instalowanie gier lub programów umożliwiających granie. Średnio na 2 minuty grania przypada 58 minut instalowania. O dziwo młodzi ludzie nie poddają się tak łatwo, i nawet po piątej nieudnajej reinstalacji Windowsa, osiemnastej wypalonej płycie z Warcraftem (pirackiej, a jak myślicie?), i pięćdziesiątym „kmać!!” nie popadają w załamanie nerwowe, a jedynie stan lekkiego poddenerwowania (takiego samego jak pingwiny z Afrykańskiego Stowarzyszenia Sprzedawców Kiełbasy).
Podział
- Godzina 1. – Zbiórka śmiałków, i rozstawianie komputerów, instalowanie gier;
- Godzina 2. – Łączenie sieci i instalowanie gier;
- Godzina 3. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, oczywiście nieudana;
- Godzina 4. – Poszukiwanie cracków i seriali;
- Godzina 5. – Instalowanie gier, do tego z crackami;
- Godzina 6. – Kolejna próba zagrania (jeszcze bardziej nieudana);
- Godzina 7. – Ktoś wpada na genialny pomysł przeinstalowania systemów;
- Godzina 8. – Przeinstalowywanie systemów;
- Godzina 9. – Przeinstalowywanie systemów;
- Godzina 10. – Przeinstalowywanie systemów;
- Godzina 11. – Przeinstalowywanie systemów;
- Godzina 12. – Przeinstalowywanie systemów;
- Godzina 13. – Instalowanie gier i próba zagrania w nie, na nowo przeinstalowanych systemach, oczywiście nieudana;
- Godzina 14. – Rozchodzenie się do domów, dotyczy tylko tych, którzy nie doznali stanu lekkiego poddenerwowania.
Możliwe zakończenia
- Po paru godzinach udaje się to wszystko jako tako ogarnąć i uda się parenaście minut pomłócić – zdarza się dość rzadko.
- Po kilkudziesięciu minutach większość uczestników wpada w szał, niszcząc wszystko w domu organizatora/kafejce, przyjeżdża policja i aresztuje Zenka za posiadanie nielegalnej hodowli aborygeńskich kaktusów.
- Wszystkim udaje się podłączyć (!!!)a nawet zagrać (!!!) i to przez parę godzin, ale okaże się, że wszyscy są noobami, nie umieją grać i mają staty rzędu 2:42 (przykład dla Counter-Strike'a).