Teleturniej interaktywny: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 109.199.0.41. Autor wycofanej wersji to 77.115.133.7.) |
|||
Linia 46: | Linia 46: | ||
Najczęściej przygłuchawe [[Rodzaje babć autobusowych|staruszki]] albo małolaci utrzymujący że urodzili się w [[1802|1802]]. |
Najczęściej przygłuchawe [[Rodzaje babć autobusowych|staruszki]] albo małolaci utrzymujący że urodzili się w [[1802|1802]]. |
||
==Ciekawostki== |
|||
* W czasie trwania tych programów wielu ludzi odkrywa swe nadprzyrodzone moce w wykrzywianiu czasoprzestrzeni. Taka osoba słyszy,że "program kończy się za 10 sekund",wychodzi do kibla,wraca po pięciu minutach...a program trwa nadal. W dodatku ma się skończyć za 10 sekund. |
|||
[[Kategoria:Telewizja]] |
[[Kategoria:Telewizja]] |
||
[[Kategoria:Programy telewizyjne]] |
[[Kategoria:Programy telewizyjne]] |
Wersja z 16:14, 7 kwi 2010
Cipa.
- Poprawna odpowiedź na większość zagadek.
Teleturniej interaktywny – program zapychający ramówki niemal wszystkich polskich stacji komercyjnych (a przez jakiś czas nawet jedyneczki). Można w nich wygrać 500 zł albo rachunek za telefon na 250 zł. Wyróżnia je też opłata: niecałe 3,89 PLN za połączenie (choćby jednosekundowe). W studiu, gdzie takowy teleturniej ma nieszczęście być kręcony, znajduje się zwykle kamerzysta, prowadzący i zestaw lipnych dekoracji.
Prowadzący zajmuje się zwykle zadaniem głupich pytań typu "Skąd jesteś Edwardzie z Warszawy?", "Marku, jak masz na imię?" czy "Na pewno masz osiemnaście lat?", wykrzykiwaniem przez większość audycji "Dzwoń, linia jest otwarta!" i tym podobnych haseł.
Cała rozgrywka sprowadza się do układania literek w rzeczowniki, przekładaniem zapałek w równania, znajdowaniem różnic pomiędzy dwoma identycznymi obrazkami tudzież rozwiązywaniem krzyżówek, w których na rozwiązania składają się 4-5 haseł, których nie znajdziesz w żadnym słowniku czy encyklopedii. Ostatnim krzykiem mody wśród teleturniejów interaktywnych jest konkurs, w którym należy szukać twarzy między ziarnami kawy. Oczywiście, żadnych gęb tam nie ma.
Plan działań
- Czołówka.
- Wyrecytowanie regulaminu przez prowadzącego.
- Pierwszy konkurs, pierwsze 200 zł rozdane.
- Pierwszy małolat się dodzwania do studia.
- Kolejne osiem konkursów, linie jeszcze porostwierane.
- Pierwsza staruszka dodzwania się do studia.
- Linie zostają ostatecznie odcięte. Rozpoczyna się najdłuższe zadanie, wygrane osiągają niebotyczne wielkości. Drugi małolat się dodzwania do studia.
- Trzeci małolat się dodzwania do studia.
- Druga staruszka dodzwania się do studia.
- Prowadzący podgrzewa atmosferę i zaczyna mówić, że zbliża się koniec programu (mimo że zostało jeszcze ze 20 minut czasu antenowego)
- Czwarty małolat się dodzwania do studia.
- Trzecia staruszka dodzwania się do studia.
- Na ekranach telewizorów co najmniej trzy razy pojawiają zegary pokazujące czas do końca audycji.
- Wybraniec losu przełamuje wszystkie zabezpieczenia linii, podaje rozwiązanie, wygrywa 7500 zł i program się kończy.
Przykładowe rozwiązania
- "W kuchni, na K" - Koszyczek
- "W szufladzie, na K" - Kanapki
- "W toalecie, na K" - Kibel
- "W toalecie na G" - Gówno
- "W sypialni na P" - Pierdolenie
- "Proszę ułożyć słowo z liter K, A, L, A, F, I, O, R." - FLORKIAA
Interaktywnoteleturniejowy All-Star
- Irek Bieleninik (absolutny nr.1 wśród prowadzących, król, szef i boss tego półświatka)
- Norbi (czasami, gdy musi dorobić)
Pora nadawania
Zależnie od kanału, ale najczęściej od 7 do 9 rano, a potem trzeba czekać do północy na Nocne Igraszki albo Dziewczyny w bikini.
Uczestnicy
Najczęściej przygłuchawe staruszki albo małolaci utrzymujący że urodzili się w 1802. Szablon:Ok