ST44: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{youtube|<youtube width="200" height="200">P6z8vckJe58</youtube>|right| |
{{youtube|<youtube width="200" height="200">P6z8vckJe58</youtube>|right|Profanacja Metallica-i przez "złomiarza"}} |
||
'''ST44''' (S – spalinowy, T – turbotelep, 44 – szyfr of "cud techniki bratniego narodu radzieckiego”) – ruska kupa kolejowego złomu, zdolna do poruszania się po szynach o rozstawach od 550 do 1500-ileś milimetrów. Chyba nazywają je "gagarinami". |
'''ST44''' (S – spalinowy, T – turbotelep, 44 – szyfr of "cud techniki bratniego narodu radzieckiego”) – ruska kupa kolejowego złomu, zdolna do poruszania się po szynach o rozstawach od 550 do 1500-ileś milimetrów. Chyba nazywają je "gagarinami". |
||
Wersja z 16:43, 18 maj 2010
Provided ID could not be validated. ST44 (S – spalinowy, T – turbotelep, 44 – szyfr of "cud techniki bratniego narodu radzieckiego”) – ruska kupa kolejowego złomu, zdolna do poruszania się po szynach o rozstawach od 550 do 1500-ileś milimetrów. Chyba nazywają je "gagarinami".
Cechy i funkcje
Przeznaczeniem ST44 jest masakrowanie torów i przewożenie bardzo ważnych rzeczy. W zwiazku z tym że lokomotywa pochodzi z tzw Kraju W Którym Wszystko Jest Wielkie i Brzydkie oraz Cuchnie Smarem, posiada ona szereg interesujących możliwości:
- Zużywaczka torów: Dzięki nowatorskiej konstrukcji po torach którymi przejedzie ST44 nie przejedzie już nic;
- Warczący Gagarin: Specjalnie ustawiony dźwięk silnika nie do pomylenia z czymkolwiek innym, budzący grozę w sercach imperialistów;
- Mobilny Lenin: Każda ST44 posiada miniołtarzyk dla Lenina w każdej kabinie, wraz z zestawem świec i tzw Czerwoną Książeczką.
- Wyrzutnia maszynisty: Lokomotywa ta posiada system katapultujący maszynistę na wypadek zagrożenia, przez pomyłkę skonstruowany tak ze wyrzuca go pod koła zamiast do góry;
- Wibrator: ST44 trzęsie się tak, że automatycznie powoduje trzęsienia ziemi w Chinach. Dlatego też radzieccy i chińscy towarzysze nigdy nie byli bliskimi przyjaciółmi;
- Fat Man: Lokomotywa jest tak ciężka i posiada tak wielką bezwładność, że taranuje wszystko i wszystkich. Opracowane na potrzeby inwazji RFN;
- Komora gazowa: ST44 wydziela z siebie ilość dymu i spalin pozwalającą na wytrucie każdej osady ludzkiej poniżej 6000 mieszkańców.
- Cool is cool: Przy -70 stopniach Celsjusza jedynie guma na wycieraczkach lekko sztywnieje. Powyżej -20 stopni lokomotywa się przegrzewa, przy +30 zaczyna intensywnie śmierdzieć;
- Ciągnięcie wagonów: Podobno oprócz tych wszystkich funkcji ST44 potrafi ciągnąć składy towarowe a nawet pasażerskie. W przypadku tych ostatnich wagony muszą być szczelnie zamknięte aby nie wymordować pasażerów spalinami.
Podręcznik maszynisty, Część 2: Rozruch spalinowozu i jazda (dosłowny przekład z rosyjskiego)
- Wypij 3x setkę wódki.
- Wypij 4x setkę wódki.
- Wpełznij do kabiny.
- Wciskaj przyciski i przesuwaj dźwignie w kolejności od lewej do prawej a potem od prawej do środka, następnie opluj nastawnik.
- Wypij 3x setkę wódki.
- Ze ścianki za plecami fotela maszynisty wyjmij młotek i wybij szybę po prawej stronie w celu poprawy widoczności.
- Wyrzuć przez okno puste butelki po wódce.
- Zapal świeczki na ołtarzu Lenina, w kolejności czerwona-czerwona-czerwona-czerwona. Kolejność jest istotna.
- Odczytaj sześćrazyszybkoibezzająknieniacytatzczerwonejksiążeczkinastronie45.
- Wypij 6x setkę wódki.
- Jeżeli nadal trzymasz się na nogach, gratulacje! Jesteś prawdziwym Rosjaninem!
- Zwymiotuj przez wybitą szybę.
- Połóż się grzecznie na podłodze i czekaj aż ktoś po ciebie przyjdzie.
- Jeżeli przez przypadek lokomotywa zaczęła jazdę, nie przejmuj się. Za 34,67 minut skończy się paliwo.
ST44 a Miłośnicy Kolei
Ze względu na specyficzne połączenie szpetnej urody z ogromnym spalaniem i ogólny dźwięk lokomotywa ST44 cieszy się w naszym kraju swoistym Kultem Jednostki. Dla wielbicieli kolei stanowi ona ucieleśnienie marzeń o czymś co jest wielkie, brzydkie, industrialnie urodziwe inaczej. Na dodatek posiada szereg specyficznych cech (opisanych powyżej), czyniących z niej swego rodzaju Bożyszcze Rail-fana. Prawdziwym marzeniem Miłośnika Gagarina (nie mylić z Miłośnikiem Kolei) jest:]
- spędzić 44,992 godzin czekając w pokrzywach na ukazanie się sowieckiego cudu techniki;
- strzelić 992 byle jakich fotek Gagarina z każdej pozycji ( w tym do góry nogami);
- zaciągnąć się 23,9843 centymetrów sześciennych Błogosławionego Kadzidła (spalin);
- uczuć łaskoczące krocze wibracje terenu;
- dostać orgazmu po całym spektaklu;
- umrzeć szczęśliwym po wrzuceniu na YouTube filmiku o ST44.
UWAGA: Istnieje znana przeróbka starożytnego tekstu związanego z wojną dwóch grup komputerowców, przerobiona na potrzeby chwili: "Gagarinowca wal z gumowca". Użycie jej w towarzystwie maniaków tej lokomotywy grozi pozostawieniem związanej osoby niewiernego na torach vis-a-vis nadjeżdżającej ST44. Pamiętaj - gagarinowcy to kult w którym ofiary składa się tylko i wyłącznie ropą. Szablon:Stubtrans