Gra:Strona 413: Różnice pomiędzy wersjami
M |
M |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
* Gość jest nieco brudny. [[Gra:strona 61|Oczyścić!]] |
* Gość jest nieco brudny. [[Gra:strona 61|Oczyścić!]] |
||
* Wyprowadzasz jakoś nieszczęśnika, [[Gra:strona 378|jednak jest jeszcze strażnik]]. |
* Wyprowadzasz jakoś nieszczęśnika, [[Gra:strona 378|jednak jest jeszcze strażnik]]. |
||
* Strażnik na Wasz widok zaczyna Was gonić i zapędza do toalety, gdzie blokujecie się obaj. Postanawiacie wyjść przez kanał. Po krótkiej i śmierdzącej wędrówce [[Gra:strona 20,2|wychodzicie na ulice]]. |
|||
[[Kategoria:Gra|Strona 413]] |
[[Kategoria:Gra|Strona 413]] |
Wersja z 09:35, 22 paź 2010
W czasie zwiedzania galerii sztuki z klasykami flamandzkich malowideł nagle poczułeś, iż wieśniak z obrazu Brueghla wyskoczył z znienacka z ramy i kopnął Cię w dupę. Drapiesz się po głowie, gdyż zastanawiasz się jak to możliwe. Pytasz wieśniaka:
– Cóżeś mi uczynił, flamandzki wieśniaku?!
– Uwolnij mnie stąd! Ta świnia Brueghl uwięził mnie w blejtramie za to, że domagałem się 30% napiwku za przewóz chabetą.
– No to cholera zdrowo przesadziłeś, 10 % to i tak sporo dla słynnego flamandzkiego malarza. Nie mogę Cię zresztą wziąć, jesteś na pierwszym planie i powstanie dziura wielkości wieśniaka w blejtramie.
– Nie, jest marokański wieśniak moich gabarytów i on się zgodził, tylko powiedział, że jak wróci ze stacji metra.
– No dobrze – wyciąga jego dłoń – jesteśmy wolni, ale tylko teoretycznie. Tutaj toczy się Gra, ra ra ra ra ra. Nie mamy wiele opcji wyjścia z Muzeum.
Co robisz?
- Najpierw musimy się zastanowić, co dalej.
- Gość jest nieco brudny. Oczyścić!
- Wyprowadzasz jakoś nieszczęśnika, jednak jest jeszcze strażnik.
- Strażnik na Wasz widok zaczyna Was gonić i zapędza do toalety, gdzie blokujecie się obaj. Postanawiacie wyjść przez kanał. Po krótkiej i śmierdzącej wędrówce wychodzicie na ulice.