Gra:Strona -7,71: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (:P)
 
M (Robot dokonuje poprawek kosmetycznych)
Linia 1: Linia 1:
<div align="center" class="current" style="background: black; border: 2.5px solid #FF0000; padding: 10px; width: 350px; background: black;"><span style="color:red; font-size:200%; line-height:120%;"><br />PIĘTRO<br/>PIERWSZE<br><br></span><span style="color:red; font-size:110%;">Piekło dla zmotoryzowanych</span></div>
<div align="center" class="current" style="background: black; border: 2.5px solid #FF0000; padding: 10px; width: 350px; background: black;"><span style="color:red; font-size:200%; line-height:120%;"><br />PIĘTRO<br />PIERWSZE<br /><br /></span><span style="color:red; font-size:110%;">Piekło dla zmotoryzowanych</span></div>


Wychodzisz z windy i wchodzisz do jasnego, owalnego pokoju o metalicznych ścianach. Pośrodku stoi BMW F01. Nowiutkie, wypasione BMW F01. Błyszczący czarny metalik z pełnym wyposażeniem. Nie możesz oprzeć się pokusie i wsiadasz do środka. Siedzenie kierowcy jest wyjątkowo wygodne. W stacyjce znajdują się kluczyki, więc niby od niechcenia odpalasz samochód, chcąc posłuchać warczenia tego cuda.
Wychodzisz z windy i wchodzisz do jasnego, owalnego pokoju o metalicznych ścianach. Pośrodku stoi BMW F01. Nowiutkie, wypasione BMW F01. Błyszczący czarny metalik z pełnym wyposażeniem. Nie możesz oprzeć się pokusie i wsiadasz do środka. Siedzenie kierowcy jest wyjątkowo wygodne. W stacyjce znajdują się kluczyki, więc niby od niechcenia odpalasz samochód, chcąc posłuchać warczenia tego cuda.

Wersja z 11:48, 21 lis 2010


PIĘTRO
PIERWSZE

Piekło dla zmotoryzowanych

Wychodzisz z windy i wchodzisz do jasnego, owalnego pokoju o metalicznych ścianach. Pośrodku stoi BMW F01. Nowiutkie, wypasione BMW F01. Błyszczący czarny metalik z pełnym wyposażeniem. Nie możesz oprzeć się pokusie i wsiadasz do środka. Siedzenie kierowcy jest wyjątkowo wygodne. W stacyjce znajdują się kluczyki, więc niby od niechcenia odpalasz samochód, chcąc posłuchać warczenia tego cuda.

Gdy przekręcasz kluczyk, szyby nagle ciemnieją. Stają się całkowicie czarne, tak, że w środku zapada całkowita ciemność. Po chwili do środka znowu wpada światło. Szyby zrobiły się znów przejrzyste, ale zmienił się krajobraz na zewnątrz.

Stoisz teraz na środku 5-pasmowej, zakorkowanej drogi. Wszędzie wokół ciebie znajduje się pełno czerwonych maluchów prowadzonych przez identycznych, łysych dziadków z grubymi na 5 cm okularami. Maluchy upakowane są tak ciasno, że nie jesteś w stanie ruszyć auta nawet o centymetr. Większość dziadków smacznie chrapie albo w wyjątkowo obleśny sposób dłubie w nosie.

W oddali, kilkaset metrów przed sobą dostrzegasz skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną. Jednak zmiany świateł nie powodują przesuwania się korka do przodu – maluchy na czele w ogóle się nie poruszają, gdyż ich kierowcy zapewne śpią albo już dawno są martwi. Ze skrzyżowania w cztery strony świata odchodzą równie zakorkowane drogi, pokryte niezliczoną ilością czerwonych maluchów z łysymi dziadkami.

Ja pierdolę... – myślisz sobie – Więc mam spędzić resztę wieczności stojąc w jakimś pieprzonym korku? Nie ma mowy!

Z całej siły naciskasz klakson, ale trąbienie nie daje żadnych rezultatów, poza tym, że dziadek po Twojej prawej stronie obudził się i zaczął dłubać w uchu.

To bez sensu. Nigdy się nie wydostanę. Będę tu siedzieć tak długo, aż sam zacznę żywić się własną woszczyną. – mówisz do siebie, patrząc, jak dziadek po prawej połyka to, co wcześniej wydłubał z ucha i ponownie zasypia.

Jedyny plus tej sytuacji jest taki, że mam najbardziej wypasioną furę w okolicy – próbujesz się uśmiechnąć, ale nie bardzo Ci wychodzi.

Co robisz?

  • Jeśli chcesz siedzieć i czekać, aż korek posunie się do przodu, przejdź do strony -1751.
  • Jeśli chcesz wyjść z samochodu i spuścić łomot dziadkom stojącym przed Tobą, przejdź do strony -1761.
  • Jeśli chcesz wyjść z samochodu i pójść w bliżej nieokreślonym kierunku, przejdź do strony -1771.