Szablon:AVF/ANM: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 4 użytkowników)
Linia 4: Linia 4:
'''[[Teoria filmowej rzeczywistości]]''' opiera się na tym, że w filmach pokazana jest całkowita prawda o zależnościach świata rzeczywistego. Naukowcy po wielu latach studiowania tysięcy filmów sensacyjnych doszli do zaskakujących rezultatów. Po latach doskonaleń, naukowcy opublikowali pełną listę schematów na których opiera się życie filmowych bohaterów.
'''[[Teoria filmowej rzeczywistości]]''' opiera się na tym, że w filmach pokazana jest całkowita prawda o zależnościach świata rzeczywistego. Naukowcy po wielu latach studiowania tysięcy filmów sensacyjnych doszli do zaskakujących rezultatów. Po latach doskonaleń, naukowcy opublikowali pełną listę schematów na których opiera się życie filmowych bohaterów.


'''Życiowe prawa :'''
'''Życiowe prawa:'''
*Kiedy zgasisz światło w sypialni, wszystko wokół ciebie będzie świetnie widoczne, tylko lekko niebieskawe.
*Kiedy zgasisz światło w sypialni, wszystko wokół ciebie będzie świetnie widoczne, tylko lekko niebieskawe.
*Większość psów (i innych zwierząt domowych) jest nieśmiertelna.
*Większość psów (i innych zwierząt domowych) jest nieśmiertelna.
*Podczas dowolnego dochodzenia koniecznie musi być odwiedzony lokal ze striptease'm.
*Podczas dowolnego dochodzenia koniecznie musi być odwiedzony lokal ze striptease'm.
*Jeśli ścigasz kogoś po ulicy, niezależnie od pory roku, natkniesz się na paradę z okazji dnia św. Patryka.
*Jeśli ścigasz kogoś po ulicy, niezależnie od pory roku, natkniesz się na paradę z okazji dnia św. Patryka... ([[Teoria filmowej rzeczywistości|czytaj dalej]])

</option>
</option>
<option>
<option>
Linia 20: Linia 19:
'''Zasady gry'''<br>
'''Zasady gry'''<br>
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu – spaleniu [[czarownica|czarownicy]]. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, [[widły]], zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.<br>
Gra polega na znalezieniu, osądzeniu, i na końcu – spaleniu [[czarownica|czarownicy]]. Udział w grze bierze drużyna wieśniaków i czarownica. Liczba zawodników nie jest odgórnie narzucona, ilu wieśniaków przyjdzie popatrzeć tyle weźmie udział. Gra zaczyna się od znalezienia wiedźmy; po pierwsze, drużyna ma na celu odnalezienie takowej, po czym przy użyciu przepisowych narzędzi (pochodnie, [[widły]], zardzewiałe grabie, sztachety) zmusić ją do poddania się drużynie.<br>
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie.
Zawodnicy rozpoznawali czarownicę po pewnych cechach charakterystycznych. Im więcej takich cech posiadała czarownica tym więcej punktów zdobywała drużyna za jej spalenie... ([[Palenie czarownic|czytaj dalej]])

</option>
</option>
<option>
<option>
Linia 27: Linia 25:


[[Plik:Ekwipunek2.JPG|120px|right]]
[[Plik:Ekwipunek2.JPG|120px|right]]
'''[[Ludzki żywot]]''' – gra z gatunku [[MMORPG]]. Wydawca nie jest do końca znany, różnoracy specjaliści wspominają o [[Bóg|Bóg Studios]], jak również o Biologia Arts, ze szczególnym uwzględnieniem grupy Ewolucja. Okrzyknięta najbardziej innowacyjną grą wszechczasów, głównie z racji niesamowitych efektów graficznych oraz technologicznych; wielowątkowej, nieliniowej fabuły, a także z niebywałej popularności – obecnie gra w nią około 6 miliardów użytkowników, a liczba ta systematycznie rośnie.
'''[[Ludzki żywot]]''' – gra z gatunku [[MMORPG]]. Wydawca nie jest do końca znany, różne źródła wymieniają takie firmy jak ''[[Bóg|God Studios]]'', ''[[Buddyzm|Buddha Arts]]'' czy ''[[Teoria ewolucji|Evolution Arts]]''. Okrzyknięta najbardziej innowacyjną grą wszechczasów, głównie z racji niesamowitych efektów graficznych oraz technologicznych; wielowątkowej, nieliniowej fabuły, a także z niebywałej popularności – obecnie gra w nią nieco ponad 7 miliardów użytkowników, a liczba ta systematycznie rośnie.


'''Ogólny zarys'''
'''Ogólny zarys'''


Rozgrywka prowadzona jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) i opiera się w głównej mierze na interakcji z innymi [[gracz]]ami oraz otoczeniem. Bohater gry rozwija się, zdobywa doświadczenie i wiedzę.
Rozgrywka prowadzona jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) i opiera się w głównej mierze na interakcji z innymi [[gracz]]ami oraz otoczeniem. Bohater gry rozwija się, zdobywa doświadczenie i wiedzę... ([[Ludzki żywot|czytaj dalej]])

</option>
</option>
<option>
<option>


[[Plik:Emo.jpg|right|110px]]
[[Plik:Emo.jpg|right|110px]]
'''[[emo (ludzie)|Emo]]''' – nowomodna subkultura, do której należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 12 do 20 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających [[emo]] to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się zerwać od koryta.
'''[[Emo]]''' – nowomodna subkultura, do której należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 11 do 15 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających [[emo]] to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się oderwać od koryta.


'''Występowanie'''<br>
'''Występowanie'''<br>
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy.
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy... ([[Emo|czytaj dalej]])

</option></choose>
</option></choose>




<div style="text-align: right;">'''[{{fullurl:{{FULLPAGENAME}}|action=purge}} Losuj kolejne''']</div>
<div style="text-align: right;">'''{{purge|Losuj kolejne}}'''</div>
<noinclude>
<noinclude>
[[Kategoria:Szablony Weekendu z pisarzami|AVF]]
[[Kategoria:Szablony Weekendu z pisarzami|AVF]]

Aktualna wersja na dzień 12:11, 6 kwi 2019


Emo.jpg

Emo – nowomodna subkultura, do której należy głównie nastoletnia młodzież w wieku od 11 do 15 lat. Starsze wyjątki w postaci członków zespołów grających emo to ci, którzy poczuli łatwy hajs i nie dadzą się oderwać od koryta.

Występowanie
Ulubionym miejscem przesiadywań emosów są pozerskie skateparki i biedne, zadymione kluby. W tych pierwszych emowcy spotykają się w celu wylansowania swojej niepodważalnie wrażliwej osoby wśród ludzi ślepych na piękno ich duszy. Drugie miejsce jest zaś idealne do opłakiwania z innymi emo wizyty w skateparku. Emogirls fascynują się chłopcami ze swojej subkultury, jednak najczęściej lecą na wylansowanych deskorolkarzy... (czytaj dalej)


Losuj kolejne